Permalänk
Medlem

Splitta kylning från oc??

Kanske dax o dela dessa då det kryllar av temp frågor i denna del speciellt nu när det e varmare ute!

Lite trist o behöva leta rolig oc läsning o bara se massor av temp trådar.

Bara jag eller fler som e på??

Permalänk
Avstängd
Permalänk

Nej vi behöver inte dela på det, de hör samman. Det som behövs är att folk inte är så JÄVLA LATA, alla tror att de är unika med en varm Q6600... Om folk söker sanningen så ska de finna den!

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Det kan jag hålla med om, men nu e ju folk lataså därför tog jag upp frågan

Sitter själv på en Q6600 som gärna blir varm o klockar lite halv tråkigt,

Permalänk
Medlem

Tycker att värmefrågorna exploderade rätt rejält när sommarvärmen kom.
Hajjar inte folk sambandet med rumstempen eller???

Visa signatur

*.*

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gusko
Tycker att värmefrågorna exploderade rätt rejält när sommarvärmen kom.
Hajjar inte folk sambandet med rumstempen eller???

Flertalet amatörer kan inte formulera ihop en egen teknisk sanning/lösning till varför de blir som de blir. En *TRUE* och en low noice noctua med låg cfm tar en inte precis ner i låg temperatur med en Q på brädan.

Visa signatur

Wasserkühlung::5900X::ASSrock X570 TB3::2x8 Ballistix 3000@3800::6800Nitro+

Vilken leksak>> CH341-biosprogrammerare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av coolerfreak
Flertalet amatörer kan inte formulera ihop en egen teknisk sanning/lösning till varför de blir som de blir. En *TRUE* och en low noice noctua med låg cfm tar en inte precis ner i låg temperatur med en Q på brädan.

Så sant, så sant.

Visa signatur

*.*

Permalänk

Jag tycker ni ska göra som ni gjorde med amd/intel, ha kvar rubriken och sedan ha två under katigorier, för det är ju endå ba temp frågor typ

Permalänk
Avstängd

Folk gör hellre en ny tråd än att söker för dom vet att det alltid är någon som hjälper dom..

Men jag har sett mer o mer missnöjje ifrån folk som blir mäkta trötta på att se samma frågor flera ggr om dagen skrivs....

Permalänk
Medlem

överklockning och kylning hör ihop.
däremot tycker jag att det borde komma upp en ruta när man försöker skapa en ny tråd där det står att man skall läs anra trådar först och gärna en länk till FAQ