Bilder på era WoW gubbar :D

Permalänk
Medlem

Min nyligen 80 BE Paladin

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Mördarmaskin, 80 Shaman.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk

palan min

chucknorrís
lvl 60
Trollbane

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

Lite nytt.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Entusiast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
palan min

chucknorrís
lvl 60
Trollbane

http://i136.photobucket.com/albums/q171/thepostaldude2/untitl...

din jefla banan! synd att du inte var i min battlegroup då hade agmond fått ta hand om dig

Firkraag - 60 Bankalt
Agmond - AV leksak
Kryptikk - Main

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

jasså det tror du skulle va kul att möta dej, de flesta rogues är pankaka mot mig

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

http://puppe.se/wow/yuhgo/

Ingen märkvärdig gear numera, men då var det rätt fint att springa runt med det
Dessa bilder togs inför en artikel om WoW som en guildkompis skulle skriva.

Char: Yuhgo
Guild: Cadre
Realm: Dentarg

Visa signatur

WS: Asus P8Z77-I Deluxe mITX | Intel 3770K@4.6 | NH-U12P | Asus 780 GTX | Corsair 2x8GB 1600Mhz CL9 | Samsung 840 512GB | Ubuntu 16.04.3 x86_64 | Corsair AX750 | 2x Dell U2412M | Puppe.se | NAS: i7 860, 16GB DDR3, GA-P55M-UD4, FD Define R3, 8x2TB Samsung F4EG, Serveraid M1015, EVGA 750W G2 PSU, FreeBSD x64

Permalänk
Medlem

Där har ni min stolt köttriddare.

Permalänk
Medlem

Lock på Mag

Permalänk
Medlem

hur lägger jag in bilder plz?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bloppo11
hur lägger jag in bilder plz?

[.IMG]http://www.adressentilldinbild.com/bild.jpg[/IMG]

Notera utan .img bara IMG där då.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Schrimp
http://puppe.se/bilder/wow/yuhgo_banner.jpg

http://puppe.se/wow/yuhgo/

Ingen märkvärdig gear numera, men då var det rätt fint att springa runt med det
Dessa bilder togs inför en artikel om WoW som en guildkompis skulle skriva.

Char: Yuhgo
Guild: Cadre
Realm: Dentarg

back in the gooood ol days

Permalänk
Medlem

Pimpin, balance, men tyckte feral staffen såg bra ut med mitt gamla t7 10 man, nu är det grönt som gäller på axlar och chest.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

xellos: i7 920 @ 3,9 GHz | Asus P6T Deluxe V2| Corsair 1000W | Corsair 6GB 1600MHz DDR3 | PowerColor ATI 4870x2 x2 CrossFire | Creative SB Xtreme Gamer | 60GB SSD + 500GB Sata II | Samsung t220 x2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av imba
http://img369.imageshack.us/img369/5610/meatknight1cr3.jpg
Där har ni min stolt köttriddare.

Lite update, även med min alt.

Permalänk
Permalänk
Medlem

why o' why kan man inte DW Polearms? isf skulle jag kunna slänga upp coola bilder
Ska försöka komma ihåg att slänga upp en bild på min Fury Warrior sen.

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
De är 300 mer på alliance sida, en av de mest jämnast fördelade realmsen... ^^

Tvärtemot vad Agamaggan är!! typ 80% Horde så har du en fet pvp allie och vill mörda hordes så kom till Agamaggan hehehe

Visa signatur

ASUS Maximus III Formula || Intel i5-760@4.0Ghz || Noctua NH-D14 || Gigabyte GTX480 || 2x1TB sataIII raid0 || Corsair Dominator 1600Mhz@1800Mhz || Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion Series || Corsair HX850W || Logitech Z-5500 || AOC 619VH 26" || Obsidian 800D || Logitech G19 || Razer Copperhead 3G ||

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem

Tauren female FTW!

Permalänk
Medlem

tyvärr får ni bild med UI.. dessutom har jag på mig lite pvpgear istället för mitt pve-set.

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Entusiast

5/5 Valorous - 2009/01/25

+könsbyte (pga. kassa animationer)

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Firkraag
5/5 Valorous - 2009/01/25
http://i18.photobucket.com/albums/b135/Firkraag8/Kryptikk.jpg

+könsbyte (pga. kassa animationer)

Nu blir jag intresserad..Kassa animationer?
Starta nyligen min Undead male Death knight, visserligen bara level 62, men inte tänk på att animationerna är kassa.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Entusiast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Nu blir jag intresserad..Kassa animationer?
Starta nyligen min Undead male Death knight, visserligen bara level 62, men inte tänk på att animationerna är kassa.

Sättet en undead male attackerar med 2hands vapen tyckte jag inte var vidare tilltalande i längden. Som att dom håller på att bryta ryggen vid varje sving.
Sen så klär sig en UD female bättre i full plåtrustning än vad en male gör, tycker det borde vart tvärtom men så är det.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Firkraag
Sättet en undead male attackerar med 2hands vapen tyckte jag inte var vidare tilltalande i längden. Som att dom håller på att bryta ryggen vid varje sving.
Sen så klär sig en UD female bättre i full plåtrustning än vad en male gör, tycker det borde vart tvärtom men så är det.

ang plate passa bättre på female.. håller jag inte med om.. (titta bara på din bild...) tycker att en UD female passar väldigt bra i cloth-gear .. kolla min UD warrior ovan.. tycker den är extremt snygg iof kör jag DW och så ser man inte så nära på min bild =/

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Har ett par leather-handskar som jag använder när jag kör raids också, har sån jävla otur med loot, får typ bara mail-gear som ingen vill ha

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem

Lite update igen, nu med tiger mount som jag fick idag.

Hehe Nex, du borde byta nick till "Leatherknight"

Permalänk
Medlem

Tänkte slänga in två bilder på mitt senaste projekt

Tumbledore, Undead Death knight @ Executus

Jag gillar att gå emot strömen lite, så kör Duel-wield för att levla. leker nu för att hitta den optimala speccen för detta, har ni tips så shoot

Givetvis bär jag alltid med mig mitt 2-h svärd. Ifall nån får för sig att anfalla

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow