Vad är det värsta du vet. Vad gör dig fruktansvärt irriterad i din vardag?

Permalänk

Min syster
hon är överallt där jag är och gör mitt liv tråkigt och "bra och ljudlig-musiklöst"

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ares93
japp! det är väldigt lätt att missa
...
-mina klasskamrater, dock inte alla. hela sveriges idioter har samlats i min skola...

U'r not alone
min klass duger men är inte perfekt, men peshko är ett riktigt as som stärker invandrar-stereotypen nåt otroooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooligt...
Jag överdrev inte, eller det kanske jag gjorde, men det är bara för att jag är lite arg i kväll ^^

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk

det funkar o trippelposta i den här tråden ^^
ta bort detta om det är onödigt

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anton_mjor
det funkar o trippelposta i den här tråden ^^
ta bort detta om det är onödigt

Ja, men för att något går att göra behöver man inte göra så.

Permalänk
Medlem

när man köpt saker och får fel varor levererade så att helgplanerna blir förstörda:( 100K ohm istället för 470ohm, inte kul

Permalänk

- Fjortisar.
- Folk man inte kan lita på.
- Folk som snackar skit.
- Kass lön.
- Israel/USA & CO.
- Särskrivning.
- Otrevliga/Oförstående människor.
- Stress.

Permalänk
Medlem

98% av alla invandrare.
Allmänna idioter.
Okunniga människor.
Folk som ljuger.
Folk som snackar skit.
Extra skatten på typ 50% för oss/dom som tjänar över ca29k/mån.
Vinstskatten.
Skolmaten.
Mellanöstern.
Könsstympning.
Pedofiler.
Våldtäktsmän.
FRA mm.
Storebrors samhället.
Folk som inte kan köra bil.
Cyklister i trafiken.
Gamla människor i trafiken, dom kan i regel inte köra så speciellt bra.

Update. 26/3 -09

Folk som inte blinkar ut ur rondeller.
Alla fega människor som inte vågar stå för att dom inte tycker om invandrare/invandringen, varav den sista verkligen har gått över gränsen för länge sen.
Alla som utnyttjar diverse "ge mig pengar utan att jag gör ett skit" system.
Otrohet.
Allt jävla plugg.
Alla "coola" blattar och svenskar som tror dom är blattar är riktigt patetiskt.
Islam, och alla andra religioner.
Feminister.

mm.

Visa signatur

NZXT H440W||Rog Strix X470-4 Gaming || 2700X+Noctua NHD15-SE-AM4||G.Skill Flare X 16GB 3200Mhz||GTX 1080Ti Strix OC||MX100 512gb||3.5TB HDD||Corsair 750W||Steelseries Arctis Pro Wireless||Samsung 49" NEO||Windows 10 Pro||
Bärbar: Samsung Galaxy Book Pro 13.3" i7 & LTE || Mob: Samsung S22 Ultra||

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coltrasten
Ja, men för att något går att göra behöver man inte göra så.

kanske fel tråd o fråga i, men varför går det att posta obegränsat antal gånger i hela forumet?

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jeppe1990

Förmögenhetsskatten

Du vet väl att förmögenhetsskatten är avskaffad?
Antar att du inte behövt betala den om du nu inte märkt någon skillnad

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
Du vet väl att förmögenhetsskatten är avskaffad?
Antar att du inte behövt betala den om du nu inte märkt någon skillnad

Ja just det ja.
Hmm näe jag går fortfarande i skolan och studiebidraget är då inget att skryta med:P.

Editerar mitt inlägg;).

Visa signatur

NZXT H440W||Rog Strix X470-4 Gaming || 2700X+Noctua NHD15-SE-AM4||G.Skill Flare X 16GB 3200Mhz||GTX 1080Ti Strix OC||MX100 512gb||3.5TB HDD||Corsair 750W||Steelseries Arctis Pro Wireless||Samsung 49" NEO||Windows 10 Pro||
Bärbar: Samsung Galaxy Book Pro 13.3" i7 & LTE || Mob: Samsung S22 Ultra||

Permalänk
Medlem

Otrohet och illojalitet är något jag avskyr när det händer i min vardag (och lika arg blir jag när det sker på helger...)

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Men jag måste säga att dom normala tonåringarna är ju självklart hur trevliga och respektfulla som helst. Mitt inlägg är riktat mot alla "coola" tonåringar som man tyvärr lägger märke till.

Jag håller med dig i det du skriver, men en sak måste jag bara fråga:
Kan du definiera vad en normal tonåring är? Vad som är normalt eller inte är ju väldigt subjektivt.

Visa signatur

Fåglarna flyger i gryningen!

Permalänk
Medlem

Bilister som inte kan köra man blir bara så förbannad.
Flest idioter är taxichaffisar, de blockerar vägar, gör u-sväng på heldragen linje mm.

Senast idag körde jag på en rätt så traffikerad tvåfilig väg i stan ser en taxi på motsatt riktning ca 100m framför mig som precis börjar göra sin u-sväng, fick snällt vänta tills han var klar tänke då nu ska han väl köra iväg, tji fick jag för han skulle tydligen plocka upp några kunder med lite väskor o så.

Sen har vi ju kvinnofolket samt gamlingarna som ska vara så överdrivet försiktiga i trafiken så att det blir olyckor.

Sist men inte minst, smitare, dessa vill man slå in huvet på så att de fattar lite.

Har min bil parkerad prydigt i min ficka, sedan kommer en idiot och parkerar till höger om, det visar sig när jag kommer ut från butiken att föraren kört in i min bil och repad ett 10-20cm långt sträck (röd bil med vitt sträck syns välditg bra).

Väntar diskret i 15-20min tills föraren kommer ut, hon sätter sig i sin bil och börjar backa ut helt från fickan, Stoppar givetvis henne och skällde ut henne, Hon stod helt häpen "Va har jag kört på dig

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Folk som ska envisas med att lyssna på musik på bussen/tåget med sin mobil i inbyggda högtalaren, noll respekt för andra människor. Även folk som använder hörlurar som läcker som fan i kombination med jävligt hög volym, blir ungefär samma effekt.

Taxichaffisar ska man akta sig för, det vet alla, de kan inte köra bil på ett vettigt sätt. Och ja, idioter i trafiken blir man ofta lätt irriterade på.

Permalänk
Medlem

Att ha ett deltidsjobb där man inte vet om man ska i jobb kl 16.00 före 14.30 eller ens på morgonen (07.00) strax före man ska vara där.

Sen stör jag mig på när äldre släktingar/bekanta ger en böcker som man inte har någon användning för, som har gammal information eller som helt enkelt är världens tråkigaste och säger att "den har kan du ju behöva för ditt skolarbete". Tack, men de böcker jag behöver kan jag skaffa själv!

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Att aldrig veta när man ska bli varslad. 2 veckor? 4 veckor?

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Sagt och gjort, en jävla idiot kommer och kör på mig bakifrån vid ett rödlyse idag. Idioter i trafiken var det. Typiskt när man sa det dagen innan.

Permalänk

När folk inte blinkar i rondeller när de ska ur eller runt till den tredje avfarten.

Visa signatur

Everyone hates me because I'm paranoid.

Permalänk
Medlem

kvinnor som kör bil
kvinnor i serviceyrken

finns ju en anledning varför de har så korta fötter...

Visa signatur

Är inte linux en billig kopia av ms-dos?

Permalänk
Medlem

Folk som ljuger och är dryga.
Folk som cheatar på tex CS.
Personer som skryter...

EDIT: Helt onödiga gallerier här på SweC

Visa signatur

Phenom X6 1100T @ 4Ghz, Gigabyte 280X 3Gb, 8GB Corsair DDR3, Be Quiet 700w, Crucial 64gb, Samsung 850 Evo 500gb

Permalänk
Medlem

Besserwissrar som står och är helt säkra på sin sak, när dom inte har en aning om vad dom pratar om..

Alla som säger att min musik är dålig, Kan dom fatta att jag inte har tvingat dom att tycka min musik är bra? De får tycka dom De vill..

Min kompis som JÄMT, Och då menar jag JÄMT, måste flasha med sin iPhone.. Även fast vi har sagt till honom flera gånger att sluta flasha och skryta..

Folk som inte kan svenska, herregud... Vi bor i Sverige.. (förutom RedFlip och Dubadai?)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av akn3
kvinnor som kör bil
kvinnor i serviceyrken

finns ju en anledning varför de har så korta fötter...

Hur många män krävs för att byta en glödlampa?

Inga, kärringen kan väl diska i mörkret!

Visa signatur

No pain, No gain
CyberVillain: "det finns snygga sossebrudar... men jag tycker de är skitfula endå.. principsak"
"Demokrati: Tron att en hög summa kan uppnås genom addering av en massa nollor."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MegaN00bie
Hur många män krävs för att byta en glödlampa?

Inga, kärringen kan väl diska i mörkret!

haha! morsan tyckte den var mindre rolig!! hohoho!!!

Visa signatur

Är inte linux en billig kopia av ms-dos?

Permalänk
Medlem

Top model. Alltid är det någon jävla säsong av skiten, på bästa sändningstid som syrran förpestar teven med.

Permalänk
Medlem

Jag stör mig _ENORMT_ mycket på blattar som tror att de står över världen och kan bestämma över allt och alla. Kommer hit med sina fula nunor och tror de är bäst i hela universum på allt och kan bestämma allt. Börjar bli lite väl många i Karlstad. Då är jag fan själv från Bosnien. Kan tänka mig hur svenskar känner...

Permalänk
Medlem

Är inte det en jävligt grov generalisering? Det finns rötägg i varje nationalitet...
Jag känner rätt många "blattar" som är helt normala. Men jag måste hålla med dig att jävligt många har en sån attityd.
Är förresten inte svensk heller utan ungrare...
Ares93
EDIT: Jag bor i Södertälje, aka Nya Syrien...

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ares93
Är inte det en jävligt grov generalisering? Det finns rötägg i varje nationalitet...
Jag känner rätt många "blattar" som är helt normala. Men jag måste hålla med dig att jävligt många har en sån attityd.
Är förresten inte svensk heller utan ungrare...
Ares93
EDIT: Jag bor i Södertälje, aka Nya Syrien...

Det var väl ingen generalisering? Han stör sig på blattar som tror att de kan bestämma och härja. Han skrev inte att alla blattar är sådana:)

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Entusiast

Jag stör mig på fjortisar som spelar dålig musik (ja det är alltid dålig musik) på sina mobiler på bussen. Vem vill frivilligt lyssna på musik från högtalaren i en mobiltelefon?

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem

När shop-express (eller andra utchecknings-system, eller andra system överhuvudtaget) säger åt mig att mitt köp har avbrutits och jag måste gå till avstämningskassan, som givetvis inte är bemannand, vilket betyder att jag måste gå och ställa mig i dom vanliga köerna.

Vilket jag ju vill slippa, därför jag använder shop express Antingen borde systemet känna av att ingen är i avstämningskassorna och således inte avbryta några köp (risky, folk ser att ingen sitter där och stoppar ner 2-3 tv apparater i kassen och går ut utan att betala) eller så kan man helt enkelt alltid ha någon i dom kassorna. Grymt svårt det där med bemaning och logik för ett företag som funnits hur länge som helst

Bör det tilläggas att köerna jag fick ställa mig i var packade med 300 år gamla idioter som hade samlat på sig rabattkuponger från 1980?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonazz
Det var väl ingen generalisering? Han stör sig på blattar som tror att de kan bestämma och härja. Han skrev inte att alla blattar är sådana:)

sorry, då läste jag fel. till mitt försvar har jag att jag var jävligt trött.
ares93

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur