Följ Black Week på SweClockers

Super Street Fighter II Turbo HD Remix

Permalänk
Medlem

Super Street Fighter II Turbo HD Remix

Sitter med ett PS3 och har letat åtskilliga gånger efter detta spel i Playstation-Store men det ända jag får fram är Street Fighter Alpha. Var gömmer det sig?

Visa signatur

[Macbook Pro - 2,2 GHz Intel Core 2 Duo - 2 GB minne - 120 GB hårddisk - NVIDIA GeForce 8600M GT-grafik med 128 MB SDRAM]

Permalänk
Medlem

Låg i nyheterna längst upp ???

Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk
Medlem

Fanns på förstasidan när jag kollade nyss.

Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dr_Spackel
Låg i nyheterna längst upp ???

Citat:

Ursprungligen inskrivet av dmr
Fanns på förstasidan när jag kollade nyss.

Tack, jag såg det nu, konstigt att jag inte noterat det tidigare, har tittat på startsidan ett flertal gånger..

Nu såg jag att det kostar 140 kr och därmed kommer nästa fråga;
Är det värt att betala så pass mycket eller ska man istället lägga vantarna på Street Fighter IV?

Visa signatur

[Macbook Pro - 2,2 GHz Intel Core 2 Duo - 2 GB minne - 120 GB hårddisk - NVIDIA GeForce 8600M GT-grafik med 128 MB SDRAM]

Permalänk
Medlem

Som jag förstått det är väl Super Street Fighter II Turbo HD Remix det spel man spelat i väntan på just Street Fighter IV

Men man lär nog ha kul med båda.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

Sedan kan man tycka att det är intressant att SFII HD Remix släpps nästan samma (eller precis samma?) dag som SFIV.
Inte riktig optimalt.

Visa signatur

"The gate opens, the gate closes. It does not help."

Permalänk
Medlem

Kunde inte hålla mig så jag köpte det precis och väntar på att det skall laddas ner. Min studentekonomi klarar inte 600 kr eller vad det kostar att köpa hela iaf så

Hur länge har detta spel funnits? Släpptes det först idag är det ju inte konstigt att jag inte sett det förrut. Hade för mig att det släpptes för länge sen och blev då välldigt konfunderad när jag inte hittade det.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har vi ingen SFIV tråd?

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pondus
Hur länge har detta spel funnits?

skaffade det i början/mitten av november då det släpptes på amerikanska PSN, varför i hela friden de ligger och suger på det i ett kvartal innan de skickar det till EU PSN förstår jag inte, särskilt inte att de väljer att släppa det i samband med SF IV.

Permalänk
Medlem

Hade det släppts samtidigt som i US så hade jag köpt men nu när IV släpptes samtidigt så fick det bli det istället, jag såg detta spelet som en uppvärmning/ha något liknande att spela inför fyran.

Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Ja varför i helvete släpper dom spelet lagom till SFIV? Vilken idiot som helst borde ju fatta att dom förlorar på det, kommer dock köpa det någon gång men det lär dröja för nu finns ju SFIV.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk

Det står varför det är försenat här tex.
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=30957

Permalänk
Medlem

Jag köpte det trots att jag har Street Fighter IV också

Gillar verkligen den tecknade grafiken, är ju ny 3D-grafik i 4an. Sen är jag ett stort fan av Street Fighter 2 till SNES Är ju lite "enklare" fighting också med lite färre knappar än i 4an. (om jag inte sett fel) Skönt att kunna dra igång det utan att behöva lägga i skivan också som man måste med vanliga spel

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist