Filip och Fredrik - 1:a programmet för säsongen

Permalänk
Medlem

Filip och Fredrik - 1:a programmet för säsongen

Neeejjjjjj!

Hur kan man sumpa ett program så?!

Marilyn Manson var där, och... Vilka idiotfrågor och fånpåståenden de kommer med. Snacka om att sabba intervjun. Snacka om att sabba en chans på miljonen.

Jonas Gardell fick inte en syl i vädret, nästan. Men han kom på slutet.

Howlin' Pelle var sur för att han bara fick vara pausunderhållning. Det förstår man!

Bra då? Jo, att de fick spö av wrestlern.

Visa signatur

| Fractal Design Define R5| Asrock X399 Fatal1ty| Threadripper 1950X| Noctua NH-U14S TR4-SP3| Corsair Vengeance LPX 8x16GB 3200 C16| be quiet! Straight Power 11 Platinum 1000W| ASUS RTX 3080 10GB Strix| LG OLED 4k 42" C2| Debian Sid| KDE 5.x|

Permalänk
Medlem

Jag är lite besviken faktiskt, de blir för skrikiga emellanåt.

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Medlem

Såg ungefär en minut. Klarade inte av mer.

Visa signatur

| Antec p183 | Intel i7 920 |Asus P6T Deluxe v2 | Corsair 750w | PowerColor 4890 Plus | Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 6GB CL9 | Western Digital Caviar Black 640GB |

Permalänk
Medlem

Man blir stressad av att lyssna på dom. Jag missade dock avsnittet, men hade nog valt att inte se det ändå om jag fick en ny chans.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Korsordsguru

Av ren nyfikenhet, vilka frågor tycker du skulle ha ställts till Manson?

Tyckte det var helt OK söndags-kväll-underhållning förövrigt, kommer definitivt att kolla i fortsättningen.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Väljer att inte rösta eftersom omröstningen har helt värdelösa alternativ.

Men hur som helst, det var väl inte tv-historiens höjdpunkt, men det kan ju hämta sig tror jag, när väl premiärnerverna är över. "Kul" att se Kurtan igen, antar jag, fast han var åas inte särskilt rolig förra gången figuren gjorde ett gästspel i tv senast och jag såg det. Bättre förr, helt klart. Ju förr, desto bättre.

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kode
Väljer att inte rösta eftersom omröstningen har helt värdelösa alternativ.

+1

Det var väl okej, skrattade ett par gånger, men bättre har jag sett.

Permalänk
Medlem

"Sög fetdåligt!" .. ? O.o

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Röstade eftersom mitt alternativ finns; vägrade se programmet.

Har väldigt svårt för så svagsint underhållning av två mediahoror som mässande broderar ut sina plattityder med en massa dravel utan att tillföra något mervärde till det de vill ha sagt. Lite självkritik vore på sin plats.
Mer fascinerad är jag över att de så gott som alltid spärrar upp ögonen som ett par infantila och enfaldiga fån och gapar in i kameran på varenda bild som publiceras. Nytänkande någon?!

Roas någon av dessa fåntrattar? Jag blir rädd.... mycket rädd!

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av k4rl
Jag är lite besviken faktiskt, de blir för skrikiga emellanåt.

Emellanåt? Skriker är ju det ända de gör.

Permalänk
Musikälskare

Kan bli för mycket ibland, tjattrar som bara den

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Väldigt pinsamt, roligt hur de pratade nonstopp med varann och sen när manson kom blev dom helt spända och satt på nålar.. sa knappt nåt intressant eller frågade.. analsex och hur kallt han ska ha i rummet var väldigt intressant visst

Permalänk
Medlem

Missade man / inte har 5:an

Kan man se det på internet
http://kanal5.se/web/guest/webbtv/-/k5videoplayer/playlist/31...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Bojkottar allt som har med Filip och Fredrik att göra. Kan inte förstå hur dom har blivit så populära? Det är ju inga toppen program dom gör precis.

Visa signatur

Acer Predator Helios Neo 16 | 14900HX | 32Gb DDR5 | RTX4070 | 2TB Raid 0 | 16" IPS 240Hz |

Permalänk
Medlem

Var Howlin' Pelles "sång" ett skämt? Har jag missat något? Var det meningen att det skulle låta så förjävla urdåligt så en avlivad alkis sjunger bättre?

Visa signatur

denna signatur är inte vettig, den är inte heller tänkt att ha någon djup filosofisk mening som man kan tro. allt jag vill säga med denna signatur är att jag inte har nånting att skriva.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanctus
Var Howlin' Pelles "sång" ett skämt? Har jag missat något? Var det meningen att det skulle låta så förjävla urdåligt så en avlivad alkis sjunger bättre?

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

De var jävligt skrikiga i början, antagligen nervösa.

Kurtan var väl lite kul, roligt att se honom iaf.

Jonas Gardell tycker jag är jävligt jobbig så han gick bort för mig. Manson var OK men "intervjun" var väl inte speciellt lyckad eller rolig.

När de var på wrestling var det roligaste i programmet typ.

De som slog sönder bilen var ju sämst, sämst i att de inte ens kunde förstora bilen, och vad fan är meningen?

Howlin' Pelles sång var ju inte direkt bra nej.

Första avsnittet var inte speciellt lyckat, men tror nog de kan återhämta sig och göra något bättre, kan ju knappast bli sämre iaf.

Permalänk
Medlem

Oproffsigt och rörigt. De förinspelade inslagen var roliga men resten...

ps jag gillar dem i ursäkta röran, hundra höjdare, high chaparall

Permalänk
Medlem

Märktes ju att något inte var som det brukar... De var till att börja med väldigt nervösa och osäkra på hur Manson skulle bete sig! Tyckte ändå att de gjorde en godkänd insats och ska faktiskt ge dem en chans till då jag sett alla deras andra program.

Vad jag inte förstår är hur folk i denna tråd kan sitta och säga att de två är det sämsta som hänt tv-sverige, ungefär... De skulle inte vara så stora de är nu om de vore "två mediahoror som mässande broderar ut sina plattityder med en massa dravel utan att tillföra något mervärde till det de vill ha sagt."

MVH

Visa signatur

Mycket mumbo-jumbo nu känner jag.

Permalänk
Medlem

Var väl smått underhållande att ha på i bakgrunden, men inte mycket mer. Hade inte The Unit börjat mitt i programmet så hade jag kanske kollat på det.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Röstade 'Filip och Fredrik? Vilka är de?' eftersom att jag inte ens hade hört att de hade ett nytt program. Tittar i princip aldrig på TV, så jag missar alla dyrbara reklamer.

Visa signatur

Macbook Pro 15" (2,4 GHz Core Duo)

Permalänk
Medlem

katastrofalt dåligt och ett fiasko enligt mig..

Permalänk
Medlem

Det enda jag störde mig på var att dom snackade svenska ena sekunden och nästa sekund engelska. De borde vara konsekventa och kör hela skiten på engelska, då slipper de engelsktalande gäster sitta där som frågetecken.

Jag ser ingen anledning varför man inte kan göra hela programmet på engelska. Folk som inte kan engelska får förlita sig på undertexter

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem

Mo0rbid : Du vet att de sänder direkt med viss fördröjning va? Hur ska man hinna översätta ALLT om de snackar engelska hela tiden? Deras koncept har ju alltid varit lite att alla ska kunna titta men med en något yngre målgrupp i slutändan...

Visa signatur

Mycket mumbo-jumbo nu känner jag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The-k0rf
Mo0rbid : Du vet att de sänder direkt med viss fördröjning va? Hur ska man hinna översätta ALLT om de snackar engelska hela tiden? Deras koncept har ju alltid varit lite att alla ska kunna titta men med en något yngre målgrupp i slutändan...

justdet, det är ju live. då funkar det inte

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk

Det var väl hyfsat. Jag är inget större F&F-fan. En till säsong av Boston Tea Party hade varit betydligt bättre (även om det förstörs lite av att programmen är så korta).

Kommer alla söndagsunderhållningsprogrammen att vara en timme och femton minuter långa?

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

HERREJÄVLAR

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

Fan va less jag är på dom där! Visst dom var kul i början men nu börjat det bli tjatigt, kan lika gärna kolla på Gilmore girls.

Permalänk
Medlem

De känns löjligt nu bara..

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Hela programmet är ju bara en ursäkt för Filip & Fredrik för att få på bo i New York i ett halvår. Finns väl ingen direkt poäng med att det ska sändas direkt från New York varje vecka. Förmodligen det sämsta hittills från F&F sen "Vem kan slå...".

Intervjuerna håller inte ens F&F-klass Sedan känns program bitvis stressat och bitvis rastlöst på nåt konstigt sätt. Blandingen med svenska och amerikanska gäster har IMO varit katastrofal så här långt, främst pga språkbiten.

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist