Denon AH-C252 in-hearhörlurar - nån som har testat?

Permalänk
Medlem

Denon AH-C252 in-hearhörlurar - nån som har testat?

Jag behöver ett par nya in-ear-lurar och har spanat på Denon AH-C252 för 273 spänn på Hi-Fi Klubben. Är det nån som har erfarenhet av dem, eller andra in-ear-modeller från Denon? Alt. om någon har andra in-ear-lurar i samma prisklass som de är grymt nöjda med.

Jag ska använda mina till mitt jobb som TV-undertextare, så det är av största vikt att de stänger ute ljud bra. Sen får de gärna ha fet bas också för musiklyssnande...

Mer än 300 spänn tänker jag inte lägga ut just nu, det här blir mer första köpet av ett par vettiga in-ear-lurar för att testa hur de är i allmänhet (har bara använt de som följer med en iPod hittills ), sen kanske jag lägger ut mer på ett par nya när jag har lite bättre koll på läget.

Anyway, vore väldigt tacksam för svar!

Permalänk
Medlem

Jag använder i nuläget Denon AH-C351 in ear lurarna och jag är grymt nöjd! När man först tar på dem så märker man att dom e jättelätta och tänker att "det här kan det inte vara mycket tryck i" men oj så fel jag hade! Bra tryck i basen, diskanterna är mycket rena och lämpar sig bra till undertextande då du behöver höra rösterna bra i filmerna du kollar på. Du får också med en påse med 3 olika storlekar på "öronproppar" som stänger ute allt ljud för att du kan optimera dom för just dina öron, mina kompisar i klassrummet blir galna när de måste slå mig i huvudet för att jag ska fatta att de vill säga mig nåt. Det ser jag, kanske inte mina kompisar, som en positiv sak

Det är den enda upplevelsen som jag har från denon lurar, dessa kostar 498 :- på hifiklubben http://www.hifiklubben.se/produkter/tillbehoer/hoerlurar/deno...

Hoppas det hjälpte lite i alla fall

Visa signatur

| NZXT H1 | Ryzen 5600X | ASUS RTX 3070 TUF GAMING OC | Kingston 32GB @ 3600MHz CL18 | A2000 1TB NVME |

Permalänk
Medlem

Kanon, då borde ju de lite billigare också hålla rätt bra klass. Ska testa dem och återkommer med en rapport!

Grymt att få svar så snabbt, tack!