Operation Flashpoint 2 - Dragon Rising [2009]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
testa enter.

"USE" knappen är enter men när man trycker på den så händer nada förutom att växla vapen, blir galen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xclusiv8
Vad sitter du på för lina egentligen? Ingen jag känner har haft problem med live. Man får liksom vad man betalar för.

Förut satt jag på BBB 100/10, nu 24/1. Jag märker ingen skillnad.

Permalänk

Verkar kul, det lilla jag pelat.

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Avstängd

Sega menyer!

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk

Så, har spelat igenom hela kampanjen nu. Ska försöka skriva en liten minirecension av SP-kampanjen.
I dagsläget så ger jag SP 3/5, bra men inget direkt speciellt. AIn sköter sig riktigt bra tycker jag. Hamnar man i närstrid så får man vara på sin vakt för de skjuter verkligen direkt och då är man död på ett ögonblick. När man slåss så är det enklast att hålla sig på avstånd och använda ett vapen med nån form av kikarsikte, typ marksman-varianterna av olika assault rifles. Då motståndarna oftast har vapen med iron-sights eller liknande så har dom ganska svårt att träffa medans man själv har det lite enklare, tack vare kikarsiktet.
Då jag tycker att AIn fungerar så bra som den gör ger jag den nästan aldrig order utan låter de tagga med. De vanligaste kommandon jag ger dom är typ "treat wounded" och olika Rules of Engagement.
Blir den fientliga AIn beskjuten så hukar dom sig alltid ner eller lägger sig ned. När de anfaller så gör de det hyffsat organiserat och planerat.

När det gäller grafiken så är den OK. Rullar på VÄLDIGT bra men om man jämför OFs max grafik med ArmA IIs maxgrafik så är ArmA IIs betydligt snyggare. Däremot så väljer jag OFs optimering varje dag över ArmAs ooptimerade men snyggare spel.

Skademodellen på dig själv funkar som så att förutom att du tar skada när du blir träffad så börjar den kroppsdel som blev träffad blöda och du förlorar konstant liv tills du förblöder. Du kan stoppa blödningen med ditt medikit men du blir inte "hel" eller får fullt liv utan du slutar bara förblöda. Vart du blir blir träffad påverkar också andra saker. Blir du träffad i armen minskar din träffsäkerhet, blir du träffad i benet så kan du inte springa snabbt osv.
När det gäller skott mot huvudet (på sig själv) så dör man ibland direkt och ibland blir man bara sårad, iallafall på Normal. Ökar man svårighetsgraden så är skott mot huvudet nästan alltid dödliga. Att man bara blir skadad ibland tror jag är för att det är hjälmen som träffas och inte ansiktet, men jag vet inte. Alla skador som du ådrar dig kan ditt teams medic fixa och du blir då helt återställd.
När det gäller skada på fiender så är headshot alltid lika med död. Skjuter du i ben och armar eller undre delen av bålen så tar det 3-6 skott innan de ligger ner sårade medan skott mot bröstet så krävs det 2-3 innan de dör. Fienden kan alltså bli sårad och lägger sig då ner och lider av smärta. De kommer då antingen förblöda eller bli återupplivade av en medic.

När det kommer till storyn så känner jag mig noll engagerad. Man känner verkligen ingen personlig koppling till den soldat man spelar och sina fire-team kamrater, utan man kastas in direkt utan nån större presentation.

Uppdragen är däremot välgjorda, framförallt Stealth-uppdragen. Vissa av dessa är i mitt tycke värda en klockren 5. Då du är infanterist så sker den större delen av transporten till fots men ibland även med bil. Du kan inte styra tankar eller flygfän och liknande vilket jag tycker är helt rätt då infanterister inte är specialutbildade förare. Uppdragen är förmodligen ännu roligare i coop, spelet passar sig verkligen bra till det.

När det gäller buggar och stabilitet så funkar spelet väldigt bra, som mellan natt och dag om man jämför med ArmA. Faktiskt väldigt stabilt, inga krasher hittils och jag har inte hittat några nämnvärda buggar.

Hoppas det var trevlig läsning!

Visa signatur

Spelar Eve Online, om du vill ha en 21-dagars trial så PMa mig din e-mail ;)

Permalänk
Medlem

kan bara instämma med föregånde talare

Visa signatur

Don't Touch Moderator(du måste folda för att få +poäng)

Permalänk
Medlem

däremot har jag inte fått live att fungera?(games 4 windows) som fungerar på andra spel jag har?!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tack myrsloken91 , skönt att höra nåt positivt från en som faktiskt spelat spelet och på ett vettigt sätt berätta lite;-)

Visa signatur

WIN 11| Ryzen 7 5900X | Alphacool Eisbaer Aurora 420mm | Asus Rog Strix B550-F | Corsair Vengeance 32GB 3600RAM | XFX RX6950XT | Phanteks Enthoo Pro | EVGA Supernova G5 850W | Thrustmaster T500RS
OPENSUSE LINUX | Ryzen 5800X | Corsair Hydro H100x | ASUS PRIME X370-PRO | Corsair Vengeance 32GB 3200RAM | Vega 64 Vattenkylt | Corsair Obsidian 750D

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myrsloken91
Så, har spelat igenom hela kampanjen nu. Ska försöka skriva en liten minirecension av SP-kampanjen.
I dagsläget så ger jag SP 3/5, bra men inget direkt speciellt. AIn sköter sig riktigt bra tycker jag. Hamnar man i närstrid så får man vara på sin vakt för de skjuter verkligen direkt och då är man död på ett ögonblick. När man slåss så är det enklast att hålla sig på avstånd och använda ett vapen med nån form av kikarsikte, typ marksman-varianterna av olika assault rifles. Då motståndarna oftast har vapen med iron-sights eller liknande så har dom ganska svårt att träffa medans man själv har det lite enklare, tack vare kikarsiktet.
Då jag tycker att AIn fungerar så bra som den gör ger jag den nästan aldrig order utan låter de tagga med. De vanligaste kommandon jag ger dom är typ "treat wounded" och olika Rules of Engagement.
Blir den fientliga AIn beskjuten så hukar dom sig alltid ner eller lägger sig ned. När de anfaller så gör de det hyffsat organiserat och planerat.

När det gäller grafiken så är den OK. Rullar på VÄLDIGT bra men om man jämför OFs max grafik med ArmA IIs maxgrafik så är ArmA IIs betydligt snyggare. Däremot så väljer jag OFs optimering varje dag över ArmAs ooptimerade men snyggare spel.

Skademodellen på dig själv funkar som så att förutom att du tar skada när du blir träffad så börjar den kroppsdel som blev träffad blöda och du förlorar konstant liv tills du förblöder. Du kan stoppa blödningen med ditt medikit men du blir inte "hel" eller får fullt liv utan du slutar bara förblöda. Vart du blir blir träffad påverkar också andra saker. Blir du träffad i armen minskar din träffsäkerhet, blir du träffad i benet så kan du inte springa snabbt osv.
När det gäller skott mot huvudet (på sig själv) så dör man ibland direkt och ibland blir man bara sårad, iallafall på Normal. Ökar man svårighetsgraden så är skott mot huvudet nästan alltid dödliga. Att man bara blir skadad ibland tror jag är för att det är hjälmen som träffas och inte ansiktet, men jag vet inte. Alla skador som du ådrar dig kan ditt teams medic fixa och du blir då helt återställd.
När det gäller skada på fiender så är headshot alltid lika med död. Skjuter du i ben och armar eller undre delen av bålen så tar det 3-6 skott innan de ligger ner sårade medan skott mot bröstet så krävs det 2-3 innan de dör. Fienden kan alltså bli sårad och lägger sig då ner och lider av smärta. De kommer då antingen förblöda eller bli återupplivade av en medic.

När det kommer till storyn så känner jag mig noll engagerad. Man känner verkligen ingen personlig koppling till den soldat man spelar och sina fire-team kamrater, utan man kastas in direkt utan nån större presentation.

Uppdragen är däremot välgjorda, framförallt Stealth-uppdragen. Vissa av dessa är i mitt tycke värda en klockren 5. Då du är infanterist så sker den större delen av transporten till fots men ibland även med bil. Du kan inte styra tankar eller flygfän och liknande vilket jag tycker är helt rätt då infanterister inte är specialutbildade förare. Uppdragen är förmodligen ännu roligare i coop, spelet passar sig verkligen bra till det.

När det gäller buggar och stabilitet så funkar spelet väldigt bra, som mellan natt och dag om man jämför med ArmA. Faktiskt väldigt stabilt, inga krasher hittils och jag har inte hittat några nämnvärda buggar.

Hoppas det var trevlig läsning!

idag har det varit väldigt segt i menyerna när man ska lira online! inte upplevt det?

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk
Avstängd

Ni som spelar spelet. Vad har ni för inställningar för musen? Windows sens? Mus acceleration patch, ja nej? Spel sens?

Jag har satt ingame sensen på 0 och ifall jag rör musen 6 cm gör jag typ 4 varv eller något, dessutom känns det som om jag var full eller något när jag försöker sikta.

Har prövat med och utan vsync, som enligt någon kanske skulle fungera, förstår dock inte vad det har med musen och göra.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av michael123
Ni som spelar spelet. Vad har ni för inställningar för musen? Windows sens? Mus acceleration patch, ja nej? Spel sens?

Jag har satt ingame sensen på 0 och ifall jag rör musen 6 cm gör jag typ 4 varv eller något, dessutom känns det som om jag var full eller något när jag försöker sikta.

Har prövat med och utan vsync, som enligt någon kanske skulle fungera, förstår dock inte vad det har med musen och göra.

Läste nånstans att nån hade usb-gitarr inkopplat som gjorde att han också snurrade runt. Så kanske testa koppla ur USB-enheter som du inte använder?

Permalänk
Medlem

Jag är en inbiten Americas Army spelare sedan 4 år, och således spyr jag konsekvent galla över dom flesta andra FPS som är "run n´gun".

Och FPS med respawn såsom CoD4 tyckte jag var skittråkigt. Eftersom ingen behövde bekymra sig för att dö tidigt och sitta och vänta i 8 minuter (respawn) så var den enda taktiken att springa å skjuta.

Men Americas Army är verkligen CQB, och "region-FPS" såsom arma verkade skoj. Först testade jag ARMA för något år sedan, och hatade det. Skall poängtera att jag inte gav det så mycket tid, men det var för invecklat, för stelt och för fult för att jag skulle orka engagera mig. Speciellt med tanke på att jag ändå spelade AA (Americas Army) dagligen och egentligen inte letade efter ett nytt spel.

Nyligen provade jag ARMA2, och det fångade inte mig. Tydligen hade min "gubbe" någon form av grav CP-skada alternativt Touretts syndrom, för när jag rörde mig kastades huvudet omkring så hårt så att jag var rädd för att det skulle lossna. Realistiskt? Knappast, när jag rör mig irl så slänger jag inte huvudet som en headbangande fjortis på Blink 182 konsert.
Och grafiken. Visst, kunde vara riktigt snygg, men då ospelbart. För att det skulle vara spelbart så var grafiken hyfsad, varken mer eller mindre.

OFP2 tänkte jag knappt testa. Visste att det inte hade något med den hyllade föregångaren att göra. Men, beslöt mig ändå för att prova det. Och till min förvåning så gillar jag det. Grafiken har inget samband men dom bilder man sett, men den funkar. Framförallt så kan man ha höga inställningar så att det ser snyggt ut, med fullt spelbar FPS, vilket inte gick med arma2. Och det var inte lika gravt invecklat som arma-spelen. Som ny spelare förstår man grunderna tillräckligt för att man skall kunna provspela utan att spendera timmar med att lära sig.
Skall säga att jag bara provat SP, men det verkar lovande.

Vet nån om det finns något svenskt och eller engelskt community för spelet?

Visa signatur

C2D E8400 @ 3,8Ghz, Gigabyte EP35-DS3R, 2Gb 1066Mhz DDR2, HD4850 512Mb 680/100, CoolerMaster Hyper 212, Öppet PIII chassi med bordsfäkt...

Permalänk

Installerar det nu. Ska bli kul att spela..
Det första jag får göra är väl att ställa ner grafiken........

Permalänk
Medlem

Först säger jag iaf spelet är bra, men multiplayerdelen är helt värdelös, spelet är bra bara man kommit in och kan spela!
Vill jag spela så har jag ingen lust att sitta och vänta på att 1 spelare inte trycker F9, och hittar jag en server som funkar åker man ju ur och måste leta igen efter ny, iaf nåt exempel varför jag tycker så.
Singel delen är bra det lilla jag testat iaf.

Men ju fler som skickar in desto större chans till förbättring.
Lägg gärna till eller ändra om så behövs men skicka iaf in nåt, och sprid detta så dom får många som säger till först då kanske det händer

http://www.codemasters.co.uk/support/support-form.php

When you want to play you need to wait in the lobby and ALL must press F9= READY most of time its always one that dont.
Solution
Admin can set a minimum amount of player to start

When you played a round you are no longer on the server and need to refresh and find a new one.
Solution
Players stay on server until the choose to leave

When you create a server and host it , after the game you ends up in meny from where you need to create a server AGAIN?? WTF
Solution
GIVE US A DEDICATED SERVER

If a server is started you cannot join it
Solution
To be able to join anytime when server is started

No dedikated server ?
Solution

For the one that host the server game arent starting if host dont press F9=Ready
Solution

Add anticheat protecion

And final give the server admin the rights to controll the server, this game will not live long otherwise, already people talking about leaving this.

And final MAKE A GAME FOR PC DONT GO CONSOLL THEN PORTING IT!

Visa signatur

WIN 11| Ryzen 7 5900X | Alphacool Eisbaer Aurora 420mm | Asus Rog Strix B550-F | Corsair Vengeance 32GB 3600RAM | XFX RX6950XT | Phanteks Enthoo Pro | EVGA Supernova G5 850W | Thrustmaster T500RS
OPENSUSE LINUX | Ryzen 5800X | Corsair Hydro H100x | ASUS PRIME X370-PRO | Corsair Vengeance 32GB 3200RAM | Vega 64 Vattenkylt | Corsair Obsidian 750D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ArtMan
Läste nånstans att nån hade usb-gitarr inkopplat som gjorde att han också snurrade runt. Så kanske testa koppla ur USB-enheter som du inte använder?

I americas army 3 för mej så snurrar min gubbe hela tiden när jag har min joystick inkopplad har en extreme 3d pro sticka och det är usb!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lazlo09
Nyligen provade jag ARMA2, och det fångade inte mig. Tydligen hade min "gubbe" någon form av grav CP-skada alternativt Touretts syndrom, för när jag rörde mig kastades huvudet omkring så hårt så att jag var rädd för att det skulle lossna. Realistiskt? Knappast, när jag rör mig irl så slänger jag inte huvudet som en headbangande fjortis på Blink 182 konsert.

Jag ser att du tog dig tid att gå ända in i menyn och ändra eller stänga av "head bob". Uselt argument.

Permalänk
Medlem

Tänk om jag gillar både Arma2 och OFP2. Får jag stryk för att jag är politiskt korrekt då? Är det fel av mig att inte välja ett av spelen och sedan argumentera för glatta livet med caps-lock tangenten intryckt?

Förlåt, men båda spelen är mycket bra spel.

Tillägg: Någon hävdade att det är en kopia på Cod 4. Fps och soldatspel fanns långt innan COD-serien. Spelet har ju för tusan mer gemensamt med Spec Ops och Delta Force än Call of Duty.

Visa signatur

"Where should I put this thing so that it doesn't hurt anyone we know or care about?"
"Out the window, Sam. There's nobody but strangers out there."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av judge
idag har det varit väldigt segt i menyerna när man ska lira online! inte upplevt det?

Jag har inte brytt mig om online-delen ännu så har inte testat. Kanske kommer spela online om några av mina kompisar också börjar lira men annars håller jag mig förmodligen till SP och kanske Co-Op.

Visa signatur

Spelar Eve Online, om du vill ha en 21-dagars trial så PMa mig din e-mail ;)

Permalänk
Medlem

Bara jag som inte längre kan komma in på MP läget längre ?

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TriPraX
Bara jag som inte längre kan komma in på MP läget längre ?

Nej, det är samma för mig. "Consolemasters" når nya lågvattenmärken varje dag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henkka
Nej, det är samma för mig. "Consolemasters" når nya lågvattenmärken varje dag.

En gång i tiden var det ett respektabelt företag, spelade framförallt deras bilspel, men idag... inte konstigt de kallas Consolemasters...

Visa signatur

Vi har alla hört att en miljon apor med skrivmaskiner förr eller senare kommer att återskapa Shakespeares samlade verk. Tack vare internet vet vi nu att detta inte stämmer.

Permalänk
Citat:

Det går att minska eller ta bort helt i inställningarna, om du inte gillar ARMA2 bara pga. det så grattis.

Permalänk
Medlem

Kanske vore bra om vi kunde adda varandra på OFD så kanske man kan lira på en server med ping under 80 -.-

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TriPraX
Kanske vore bra om vi kunde adda varandra på OFD så kanske man kan lira på en server med ping under 80 -.-

går lägga till vän o bjuda in till server!

lite surt att man inte kan hoppa in på server som redan är igång!

Filmat en del med fraps och även xfire men bilder flimmrar ordentligt som varannan bild blir svart! nån som vet var det beror på?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag brukar inte gnälla på spel, men detta spel är helt ospelbart!
Det känns som allt är trasigt!

Visa signatur

For every complex problem, there is a solution that is simple, neat, and wrong.

Permalänk
Medlem

Ofta är det positivt när ett spel blir helt ner pissat!
man sållar ut det negativa så att säga!. Hur många spydde inte på OFP när det kom ut!?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Och FPS med respawn såsom CoD4 tyckte jag var skittråkigt. Eftersom ingen behövde bekymra sig för att dö tidigt och sitta och vänta i 8 minuter (respawn) så var den enda taktiken att springa å skjuta.

Finns mer än en mode man kan spela i CoD4.

Permalänk
Medlem

Alltså hittar ni på en massa saker? Någon skrev att man var tvungen att använda w,d,s,a knapparna för att styra i menyn. Detta stämmer inte. Samma sak med att man inte kan ställa in muskänsligheten. Man kan undra hur legala era kopior av spelet är.
Sen alla som jämför spelet med OF och Arma2. Det är ju inte olika spel. Ska man jämföra så. Ja då kan man lika gärna jämföra Ravenshield med Rainbow Six Vegas.
Jag har lirat ett par timmar och jag kan säga att det är ganska svårt faktiskt. Man får vara taktisk som sjutton. Det är inget superspel men faktiskt helt okej. Innehåller inga överraskningar men heller är det inte så dåligt som många svartmålar det som.

Spelets brister är:

- AIn är allt annat än bra. Ens medhjälpare kan ju inte ens träffa en ladugårdsvägg från 3 meters håll. Var är medicsupporten när man behöver den.

- Varför i glödheta namn kan man inte ge snabborders utan man måste stå stilla och dutta med knapparna. Detta måste Codemasters åtgärda omedelbums. Vet inte hur många gånger jag dött mitt under strid tack vare detta. Det här är ju något som drar ned spelbarheten ordentligt.

- Grafiken? Är det en lyktstolpe eller en gubbe som man skjuter på nere på fältet? Aha. Det kommer skott därifrån alltså är det en gubbe. Lite bättre och skarpare grafik på fienden vore på sin plats. Ja menar de ser ju en och träffar tio gånger bättre än jag hur jag än siktar.

Åtgärder de dessa tre brister så kommer spelet att bli stort. Det är ju frihet och en stor karta man kan leka med. Grafiken kunde ju va ett snäpp bättre men tyvärr är detta något som de medvetet har dragit ned på då de vill att så många som möjligt ska kunna spela detta spel.
Det finns en baneditor som vem som helst kan sätta ihop en karta i. Det är ett av de smidigaste editors jag har sätt på länge. Så innan vi vet ordet av det så kommer det att finnas grymma mod-kartor.

Att jämföra med andra spel och sen bli besvikna. Det är väl dumt? Då kanske ni skulle vänta på exempelvis COD modern warefare 2 att komma ut istället för att köpa detta spel och som faktiskt är helt okej och sen bli besvikna för att det inte var som Arma 2 tex. Det finns ju ganska många spelrecensioner som även bekräftar detta.

Ni får gärna ha åsikter om min åsikt. Men min poäng är att ni sågar spelet baserat på att det inte är som ett spel som ni älskade att spela innan. Sen att det är portat är något som vi pc-spelare tyvärr kommer få leva med numera. Det är en utveckling som är här för att stanna. Eftersom många spel säljer bättre till konsol så utvecklas de till konsol först och inte tvärtom. Skulle vi välja pc-spel framför konsol så skulle denna trend brytas alternativt att bojkotta alla releaser och en mängd klagomail till codemasters. Även COD 4 var portat.

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.

Permalänk
Medlem

Sjukt jobbigt spel känns som man går inzoomat hela tiden.

Foven är ju 65 :S jävligt besviken.

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av judge
går lägga till vän o bjuda in till server!

lite surt att man inte kan hoppa in på server som redan är igång!

Filmat en del med fraps och även xfire men bilder flimmrar ordentligt som varannan bild blir svart! nån som vet var det beror på?

Läste från codemasters forum skrivet av helios som jobbar åt dessa iaf att detta kommer att fixas i en patch iaf detta med fraps, och dom håller på med patch redan men ingen info om vad dom gör för ändringar?

Visa signatur