Är detta en extrem överklockning?

Permalänk
Medlem

Är detta en extrem överklockning?

Är denna överklockning för hög eller är den vanlig?
Det är en HD5770.
Jag kör orginal kylare.

Permalänk
Medlem

Okej nu har kör jag 960 MHz GPU-klocka
Och 1400 Minnesklocka'

Är det för högt för stock kylare?

Permalänk
Medlem

så länge de inte blir för varmt och du inte får krascher eller artefakter så e de inga problem

Permalänk
Medlem

Ursäkta men... du har en temperaturgivare.... är inte detta en ganska IDIOTISK tråd?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jensih
Ursäkta men... du har en temperaturgivare.... är inte detta en ganska IDIOTISK tråd?

Checka Aktuella Värden. Innan du kommenterar idiotiska kommentarer.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FearKill
Checka Aktuella Värden. Innan du kommenterar idiotiska kommentarer.

Trot snarare han syftar på att TS kan kolla tempen själv med temperaturgivaren..

Som sagt innan, är inte tempen för hög, eller du får artefakter/krasher så är de inget problem.

Visa signatur

ASUS P8Z68-V | Intel i7 2600K @4,5GHz | Corsair VENGEANCE 1600MHz 2x4GB | GTX570 DC2 | Systemdisk: WD Black 500GB 6.0Gbit + OCZ Agility 3 60GB med SRT | Dell U2711 H-IPS 2560x1440 | Corsair 550w| Antec P280 | ASUS Essence STX -> H/K 970 + Dynavoice M-65 & Denon AH-D1100 | Övrig hårddiskplats: 2xWD 1TB + WD 640Gb & 1TB Hitachi | Driving Force GT & Xbox 360 controller

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SoulShatter
Trot snarare han syftar på att TS kan kolla tempen själv med temperaturgivaren..

Som sagt innan, är inte tempen för hög, eller du får artefakter/krasher så är de inget problem.

Okej men fick nyss när jag spela cs någon konstig gul svart randig skärm mitt i spelet:( Så jag blev rädd och satte tillbaka allt till standard igen:)

Permalänk
Medlem

*suck*

Hur sjukt svårt kan det vara att läsa OC guiden egentligen?

Permalänk
Medlem

Såna som dig förtjänar inte såna datorer ..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Emil_98
Okej men fick nyss när jag spela cs någon konstig gul svart randig skärm mitt i spelet:( Så jag blev rädd och satte tillbaka allt till standard igen:)

prova atitools artifacsscan

Permalänk
Medlem

Varför kör du med 32 bits operativsystem??? är inte det ganska dumt eller är jag ute och cyklar??

om man 64 bits kompabilitet ska man inte uttnyttja det då??

Visa signatur

| MB MSI S02 Inet edition | CPU 7700K @ 4.8 Ghz (DELID) | CPU KYL NZXT X52 240mm RAD | GPU EVGA RTX3080 FTW3 ULTRA GAMING | RAM 16Gb Corsair 3600Mhz@3600 CL16 | SSD Gigabyte NVMe 1Tb | Chassi Fractal Design S2 TG | PSU EVGA Supernova 750W G2 |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av p_stman
Varför kör du med 32 bits operativsystem??? är inte det ganska dumt eller är jag ute och cyklar??

om man 64 bits kompabilitet ska man inte uttnyttja det då??

Det gör väll TS som han vill med? Håll dig till topic istället.
Jag kör också 32bit, har du något att säga om det också?

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |