Permalänk
Medlem

Vattenkylning till ATI 4890

Hejsan

Jag är relativt ny när det gäller vattenkylning till GPU och jag håller inte direkt kolla på vad för vattenblock som finns och passar till diverse GPU's

men finns det någon till 4890 kortet?? Oo.. jag har väldigt svårt att hitta, har sökt google men hittar inge

finns det kanske en svensk affär som har? jag vet inte om ATI har samma som Nvidia, samma kärna och därav samma fäste som något annat block?

vill helst har från Svensk affär så leveransen går snabbt

finns det en svensk affär som har vattenblock för 5870 eller 5970 kortet också(framtida köp..)

Visa signatur

-ASUS Crosshair III Formula 790FX ROG-<>-AMD Phenom II X4 945 3.0GHZ 8MB-<>-Corsair XMS3 1600Mhz 12GB PC3-12800 (2X2GB+2X4GB)-<>-XFX Radeon HD6870 1GB-<>-Sapphire Radeon HD6870 1GB-<>-Cooler Master HAFx-<>-Samsung Spinpoint F1 1TB-><-WD RE4-GP Enterprise 2TB->
"Jag har alltid rätt! förutom dom tillfällena då jag har fel" - Unknown

Permalänk
Permalänk

http://www.chilledpc.co.uk/shop/product_info.php?products_id=...

den är också bra och framförallt passar den med största sannolikhet på ditt nästa kort, dock behövs kylflänsar till ramminnen och vrm och en fläkt så det är inte lika cleant.

Visa signatur

Simlärare

Permalänk
Medlem

Swiftech MCW-60 och en Zalman ZM-RHS90 till VRM, sen är du kall så det räcker och blir över!

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather