SweClockers klassiska musmattor återvänder!

SweClockers klassiska musmattor återvänder!

Permalänk
Medlem

Har haft denna matta sedan 2020. Gammal dator och skärm på bild.

Visa signatur

FD pop air xl svartt// ASUS ROG Strix B550-F Gaming (Wi-Fi) II + Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Vengeance RGB RT Svart// Ryzen 7 5700X 3.4 GHz + Corsair iCUE H100i RGB PRO XT// Sapphire RX5600XT Pulse// AOC 27G2UG4 IPS 144Hz// Win11 på wd_black sn850x 1tb// Corsair RM750x// MATTA: SWECLOCKERS 90cm// Corsair Dark Core RGB PRO Wireless // Google pixel 8 Pro// Corsair Virtuoso RGB XT// Laptop Asus TUF A15 2024

Permalänk
Snusfri

Hoppas att det är bättre kvalité på musmattorna denna gång så de inte lämnar stora gummirester på skrivbordet..

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Thinkpad E14 G5 - 16GB RAM - 512GB SSD
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 9 Pro XL

Permalänk
Medlem
Skrivet av Moseby:

Hur mår din nacke?

hah, inga problem! Knepet är att man nöjer sig med att titta på skärmen i mitten och cirka 30-50% av de till sidorna. 🤣

Skrivet av Difiv3:

Herrejösses

😎

Skrivet av omxz24:

En nacke som rör sig måste må bättre än en som står still tänker jag mig?😁

Precis så är det! Aldrig haft några nackproblem faktiskt! 😁

Skrivet av lord_dubbdäck:

Den stora musmattan, men ändå knappt nått utrymme för musen!

Ja men lite så är det faktiskt. haha

Visa signatur

🎮 ASUS RTX 3080 STRIX • i7-13700K • Define 7 • ASUS B660-PLUS D4 ⌨ 64GB DDR4 3600MHZ 💿 4TB NVMe
🖥️ Acer Predator 43" CG437KP 120hz 🖥️ 2 x LG 43" 43UN700

📹 Mitt skrivbord 🎬 Mitt biorum

Permalänk
Medlem

Attans, bara leverans inom Sverige! Kommer ni leverera utomlands tro?

Visa signatur

Min hemsida - Min YouTube-kanal
[Ryzen 9 9900X] - [GIGABYTE X870E AORUS PRO] - [Corsair Vengeance DDR5-6000 128GB] - [Fractal Design North chassi] - [WD Black SN850X 4TB] - [be quiet! Platinum 850W] - [Noctua NH-D15S] - [2 x Huawei MateView 3:2] - [KFA2 RTX 4070 12GB]

Permalänk
Redaktion
Nyhetsredaktör

Som man längtat att äntligen lägga vantarna på en retromusmatta! Kommer passa fint på skrivbordet

Permalänk
Medlem

Instämmer i hyllningskören för Musmatta Hexagon Stor. Haft ett par år, mycket nöjd. Håller fint ännu trots att jag har många speltimmar samt spillt drycker på den och tvättat den för hand ett par gånger Kan ha varit ett par öl inblandat vid dessa tillfällen

Visa signatur

Mvh Milky - citera för svar
Fractal Meshify C - Ryzen 7 7800X3D - Thermalright Peerless Assassin 120SE - Kingston Fury Beast 6000 MHz 2x16 GB - Asus TUF Gaming B650-Plus - AMD 7900 XTX - Corsair RM1000X Shift
Köp/sälj-betyg Sweclockers marknad; 1, 2, 3, 4, 5

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av FEGISEN:

Om det fanns en som är 600 i höjd hade jag garanterat köpt en

Får kolla påt! Kanske går att ordna framöver.

Skrivet av Lagers:

Har haft stora hexagonen länge nu och den är som ny. Riktigt snygg. Ska givetvis köpa lite merch igen. Tröjor och klistermärken är jag säker på. Lite på SweC och lite på Fz. Synd att inte den lilla musmattan hade sydda kanter.

Mer idéer jag kom på: nyckelband, Korta och långa. Glasunderlägg. Huvtröja med dragkedja.

Har även denna gamla musmatta HELT oöppnad:
<Uppladdad bildlänk>

Edit: Så himla kul att ni öppnar merch, hoppas ni känner att ni gör lite vinst på det också.

Tack! Och bra idéer. Vi börjar med ”on demand” för att inte bygga lager. Det har sina för- och nackdelar. Slår hårt på priset men gör att vi kan skapa varianter etc. Fraktpriset har vi valt att köra fast och det slår på marginalen men skönt att inte krångla med sånt och bra om man går ihop och beställer.

Får se vart detta utvecklas men just nu är tanken att fokusera på medlemsservice men kommer det upp i volymer ska det såklart bidra till kassan!

Skrivet av THB:

Hoppas att det är bättre kvalité på musmattorna denna gång så de inte lämnar stora gummirester på skrivbordet..

<Uppladdad bildlänk>

Det är nog inte samma, nu kör vi med samma musmattor som tidigare var Qpad. Trist att den klibbat fast.

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

Köpte hexagon första rundan ni sålde dem och har varit kanon nöjd med den, dock så tyckte även katten att den var kanon (som klösbräda) så jag la en ny beställning nu!
Ni som tycker den är dyr glömmer säkert att ni har en riktigt grym hemsida med forum och köp/sälj som troligtvis hjälpt er många ggr med problem av alla möjliga slag.
Jag ser det som en ren sponsring som jag gör gladeligen för vad jag får tillbaka här på Sweclockers

Visa signatur

Corsair 4000D Airflow | Asus ROG Maximus Z690 Hero | Intel I9 12900K | DDR5 32Gb Corsair 5200Mhz | M2. WD SN850 2TB | Corsair HX1200W | Asus RTX 3090 ROG Strix OC | Corsair iCUE H150i Elite Capellix | 32" Alienware QD-OLED AW3225QF

Permalänk
Medlem

Har den första stora mattan och är fortfarande som ny. Kanske skulle behövas göras ren dock. Hur gör man rent en sån på bästa sätt utan att skada den förresten? varmt såpvatten och mjuk borste?

Permalänk
Medlem

Jag hoppas ni tar fram en kaffemugg med endast gubben. Bara dra copy & paste på skissen nedan så beställer jag en direkt

Permalänk
Medlem
Skrivet av IMPANI:

Jag hoppas ni tar fram en kaffemugg med endast gubben. Bara dra copy & paste på skissen nedan så beställer jag en direkt

https://i.imgur.com/BAZH8Rk.jpeg

Gubben hade också funkat väldigt bra som grått på vit kopp, likt loggan på hemsidan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikos:

Gubben hade också funkat väldigt bra som grått på vit kopp, likt loggan på hemsidan!

Funkar helt OK i vitt. Jag föredrar helt klart den svarta

Permalänk

400x400 <1.5mm matta saknas och gärna alternativ utan sydda kanter.

Fullkommligt avskyr mator där man drar armen konstant mot sömmen hela tiden.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av IMPANI:

Funkar helt OK i vitt. Jag föredrar helt klart den svarta

Här kommer lite skisser, vilken gillas mest då?

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

Kalas. Har en men den börjar bli lite väl sunkig. Äter ofta framför datorn och den har fått smaka på både sött och salt Vad är era tvättråd?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin:

<Uppladdad bildlänk>

<Uppladdad bildlänk>

<Uppladdad bildlänk>

<Uppladdad bildlänk>

Black on black 🙂

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk
Medlem
Skrivet av Perrablerra:

Kalas. Har en men den börjar bli lite väl sunkig. Äter ofta framför datorn och den har fått smaka på både sött och salt Vad är era tvättråd?

Jag brukar köra ullprogrammet i tvättmaskinen.

Visa signatur

Amd o Apple

Permalänk
Officiell jultomte
Skrivet av Edin:

<Uppladdad bildlänk>

<Uppladdad bildlänk>

<Uppladdad bildlänk>

<Uppladdad bildlänk>

Black on black!

Visa signatur

PC1: i5-13600kf, 32gb DDR5@6000MHz, GTX 1080, Prime Z690-A
PC2: Ryzen 5 5600X, 16GB DDR4, GTX 1070Ti, ROG STRIX B550-F
SRV1: i5 10500T, 16GB DDR4, Debian
Home Assistant-tråden | Stryktipset