SweClockers klassiska musmattor återvänder!

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av Extol:

Hade slagit till med en musmatta men den stora är för liten. Hade önskat minst 50 hög, gärna 120*60

Går att fixa! Först behöver vi ett riktigt snyggt motiv!

Skrivet av NidoKing:

<Uppladdad bildlänk>

Min lever fortfarande.

Kul att få se denna goding igen - tack för det 👍 och kul att den fortfarande håller. Måste varit ett bra tag sedan då det även är Qpads tidiga logotyp på.

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

köpte en musmatta, behöver jag en.. återstår att se...

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin:

Finns ju redan, mus musmattan och hexagon

Permalänk
Medlem

Är det möjligt att göra några fler muggar med Modermodemet texten?
Hade velat ha en ny eftersom min gamla blev stulen. (Eftertraktade saker)

Permalänk
Medlem

Skulle gärna ha en på över 1m som går från kant till kant på skrivbordet.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance LPX Black 16GB (2x8GB) / 3200MHz | MSI B450 TOMAHAWK - ATX / B450 | Fractal Design Define C - Svart | Corsair RM750X V2 750W 80+ Gold | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

Skulle vilja en riktig stor bamse matta som kan ersätta min nuvarande fula golvmatta.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QM|Asus PG279QZ
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

Har ni höjt priset till 499 kr nu? Jag hade tänkt beställa, tidigare var det 449 kr.

Permalänk
Redaktion
Chefredaktör
Skrivet av LatPirat:

Har ni höjt priset till 499 kr nu? Jag hade tänkt beställa, tidigare var det 449 kr.

Det var januari-dealen. Nu i februari är det gröna som säljs till lägre pris.

Permalänk
Medlem

Beställde en musmatta i torsdags, men inte fått någon orderbekräftelse. Försökte mejla butik@geeks.se men fick svar från Microsoft att mejlen inte existerar.

Men antar att det kanske tar lång tid med manuell hantering, så kanske får orderbekräftelse denna veckan?

Visa signatur

GPU: Asus TUF 4070 Ti Non-OC | CPU: Ryzen 7 5800x | RAM: HyperX Fury 2x16GB 3600MHz
Mobo: Gigabyte B550M AORUS PRO-P | PSU: be quiet! 750W | Chassi: Fractal Design Define 7 Compact

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av wasdern:

Beställde en musmatta i torsdags, men inte fått någon orderbekräftelse. Försökte mejla butik@geeks.se men fick svar från Microsoft att mejlen inte existerar.

Men antar att det kanske tar lång tid med manuell hantering, så kanske får orderbekräftelse denna veckan?

Ska kolla vad som spökar! Ordern är mottagen och du har den (musmattan) inom kort.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin:

Hexagonmotivet går la att utöka?

Visa signatur

i7-7700K

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin:

Ska kolla vad som spökar! Ordern är mottagen och du har den (musmattan) inom kort.

Kommer den komma som post till dörren, eller får man något sms om den levereras till ett postombud?

Visa signatur

GPU: Asus TUF 4070 Ti Non-OC | CPU: Ryzen 7 5800x | RAM: HyperX Fury 2x16GB 3600MHz
Mobo: Gigabyte B550M AORUS PRO-P | PSU: be quiet! 750W | Chassi: Fractal Design Define 7 Compact

Permalänk
Medlem

Beställde en stor musmatta 30 januari. Fick en beställningsbekräftelse från Geeksbutiken och pengarna har dragits från mitt konto. Sedan dess har jag inte fått någon mer information om vad som händer med min order eller när den kommer att levereras.

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av TorgnyE:

Beställde en stor musmatta 30 januari. Fick en beställningsbekräftelse från Geeksbutiken och pengarna har dragits från mitt konto. Sedan dess har jag inte fått någon mer information om vad som händer med min order eller när den kommer att levereras.

Hej! Den skickades 31 jan och har gått i retur. Ska kolla upp vad som hänt - mailar dig.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin:

Hej! Den skickades 31 jan och har gått i retur. Ska kolla upp vad som hänt - mailar dig.

Mitt telenummer stämmer och jag har inte fått vare sig sms eller samtal från fraktbolag eller utlämningsställe.

Permalänk
Officiell jultomte
Skrivet av wasdern:

Kommer den komma som post till dörren, eller får man något sms om den levereras till ett postombud?

Jag fick SMS om att det fanns att hämta på ombud helt plötsligt. Fick ingenting innan dess om att det var på väg.

Visa signatur

PC1: i5-13600kf, 32gb DDR5@6000MHz, GTX 1080, Prime Z690-A
PC2: Ryzen 5 5600X, 16GB DDR4, GTX 1070Ti, ROG STRIX B550-F
SRV1: i5 10500T, 16GB DDR4, Debian
Home Assistant-tråden | BakClockers | Stryktipset

Permalänk
Medlem
Skrivet av Moseby:

Jag fick SMS om att det fanns att hämta på ombud helt plötsligt. Fick ingenting innan dess om att det var på väg.

Okej, tack! Då får vi se ifall jag får ett sms inom kort då.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nu hoppas man väl att man får en fraktspårningslänk när den skickas på nytt så man kan ha lite koll vad som händer och kan se direkt om det skulle bli några problem. Lite ont om information just nu.

Permalänk
Medlem

Fick äntligen min musmatta nu, fick sms av DHL när det va dags. 13 dagar tog det, vilket är acceptabelt. Jag är nöjd tillslut!

Visa signatur

Permalänk
Geeks
Grundare

Nu fick jag tummen ur! Butiken påfylld med 3 st nya muggar. In och kika!
https://butik.geeks.se/typ/muggar

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin:

Nu fick jag tummen ur! Butiken påfylld med 3 st nya muggar. In och kika!
https://butik.geeks.se/typ/muggar

Vackra!

Permalänk
Medlem

Nu har man köpt en vit mugg! Självklart när man inte tycker kaffet smakar lika gott i en svart mugg.
Provade en gång till i min gamla inofficiella mugg. Men snart blir kaffet mycket godare när den nya kommer hem.

Musmattan är som ny fast det var många år sedan jag köpte den! Ursäkta för dammet. dags att städa igen
"Råkade" visst köpa en dyr frakt också.

Visa signatur

Custom SweC - Optimerar utseendet på Sweclockers. Nu i version 0.5.1 med nya funktioner!
Installera Custom SweC UserCSS

Permalänk
Medlem

Fick då till slut musmattan efter diverse strul med aviseringar som försvann i tomma intet. Den här gången gick det snabbt och bra.