Bra men ganska roligt namn till Wow Gubbe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n
1. Om dom redan tjänar 15$ x 11mille per månad så tror jag inte dom har så bråttom med att få ut SC2 eller Diablo 3.
2. Var det färre som spelade WoW = mindre inkomst = dom måste få ut SC2 eller D3 snabbare för att få inkomst.

Du kan vara 12.

Ptja, nu ska jag inte klaga alltför mycket, du nickar ju trots allt muppen, så får utgå från att du är en mupp.
1. Inte mycket att säga, utan att det du säger är fel.
2. De vill få ut D3 och SC2 så fort som möjligt, men de har väll förhoppningsvis tagit lärdom av alla andra retarderade spelföretag som släpper sina spel innan de ens är spelbara och det är därför det dröjer.
Sen att Blizzard är sämst på att hålla release-datum är ungefär en lika stor överraskning som att se solen gå upp en sommarmorgon.

Visa signatur

xellos: i7 920 @ 3,9 GHz | Asus P6T Deluxe V2| Corsair 1000W | Corsair 6GB 1600MHz DDR3 | PowerColor ATI 4870x2 x2 CrossFire | Creative SB Xtreme Gamer | 60GB SSD + 500GB Sata II | Samsung t220 x2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hasseboy
Ptja, nu ska jag inte klaga alltför mycket, du nickar ju trots allt muppen, så får utgå från att du är en mupp.
2. De vill få ut D3 och SC2 så fort som möjligt, men de har väll förhoppningsvis tagit lärdom av alla andra retarderade spelföretag som släpper sina spel innan de ens är spelbara och det är därför det dröjer.
Sen att Blizzard är sämst på att hålla release-datum är ungefär en lika stor överraskning som att se solen gå upp en sommarmorgon.

Sanning, men ta d någon annanstans en min tråd kvinnor

Permalänk
Medlem

Min drulle heter Chucknourish, Ni får gärna kopiera om ni vill.

Annars Frostitute är ett rätt bra namn om du spelar en frost mage.
Om ni inte fattar, byta "F" till "P".

Permalänk

KÅnKeLBeRriEsSlaYeR_AkA FlÄrPjOn

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av imba
Min drulle heter Chucknourish, Ni får gärna kopiera om ni vill.

Haha var det du? Jag kom att tänka på den igår för att det var ett så lustigt namn på en resto-druid.
Jag hade sett den i spelet men visste inte att det var du.
Det är skönt att ha slutat spela iaf, man får en mycket lugnare tillvaro när man inte måste tänka på wow hela tiden och allt som "måste" göras.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hasseboy

Vad är fel med muppar?

och hade ingen lirat WOW så hade dom ju förfan gjort klart spelen tidigare dvs dom blir desperata för att dom inte får någon särskilt stor inkomst.

Så jo färre wow spelare = snabbare släppdatum för deras D3/SC2 då pengarna inte är oändliga när dom inte har wow som en säker pengakälla..

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n
Vad är fel med muppar?

och hade ingen lirat WOW så hade dom ju förfan gjort klart spelen tidigare dvs dom blir desperata för att dom inte får någon särskilt stor inkomst.

Så jo färre wow spelare = snabbare släppdatum för deras D3/SC2 då pengarna inte är oändliga när dom inte har wow som en säker pengakälla..

Då tar vi det igen.
Om det hade varit ett annat MMO som det gällde, så visst, då hade det funkat som du säger. Man vill ta tillbaks marknaden.
Blizzard har haft ett järngrepp om RTS-marknaden, men har tappat då folk gått ifrån WC3 / SC (Korea räknas inte, galna snubbar).
Självklart vill de ta tillbaks RTS / Hack'n'Slash marknaden, och därför jobbar de redan så fort de kan, dock så (förhoppningsvis) går det inte ut över produkten.

Visa signatur

xellos: i7 920 @ 3,9 GHz | Asus P6T Deluxe V2| Corsair 1000W | Corsair 6GB 1600MHz DDR3 | PowerColor ATI 4870x2 x2 CrossFire | Creative SB Xtreme Gamer | 60GB SSD + 500GB Sata II | Samsung t220 x2

Permalänk

KaMiKaZePaPpA

Permalänk
Medlem

Palop.

Diggar det nicket.

Permalänk
Medlem

Helt klart så ska du ju ha swe i namnet! Som all dessa fula danskar med 'dk' i varenda namn...

Permalänk
Medlem

Svordoom

eller enligt "dk"-principen ovan så:

Swendoom/Swendom

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk

Hacksår (warrior/rogue?)

Visa signatur

- Pappadel: Corsair CX500M - Mammakort: ASRock Z87 Pro3
- Korttidsminne: Crucial Ballistix Tactical 8GB DDR3 CL8 - Tänkarhjärna: Intel i7-4790K
- Sekort: Zotac GTX670 2GB - Långtidsminne: Samsung 840 250GB Basic.

Permalänk
Medlem

Går det att ha åäö i wow-namnen? Annars var den bra

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Gurkburk, ramsne, fyraspenar ( kvinnokossa då), SenapSvider

Det bästa är att sitta uppe vid 4-5 tiden på natten då kommer dom flesta namnen, när man e vrickad i skallen.

Visa signatur

http://www.tomasnilsen.se
[Stationär] 4790K ,16Gb Corsair XMS3, Samsung 850 500GB, R4, ASUS 1080 STRIX, Samsung S27A850T, EVGA G2 |[Bärbar] HP Spectre 13 [Kamera] Fuji XT-1, XT-10, [objektiv] 35 1,4, 18-55 2,8-4, 55-200, 27 1,8 [Blixtar] Nissin 622, Dörr 160x3 Mobil Nexus 5, Lumia 920, OPO 3T, iPhone5s

Permalänk

Sockerkringlan

Permalänk

Plawtlock, Scruwlock ..Krigslås (warlock alltså, men svenskt å lär väl inte funka och därför inte heller Hårlock..WhoreLock kanske inte är så lyckat )

Permalänk
Inaktiv

Duschpappa?

Permalänk
Avstängd

Trollpacke

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Urhiness

Permalänk
Medlem

Busige Bertil

Permalänk
Entusiast

Iddqdk för en DK.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Fulsomfan.

Visa signatur

Jodå... såatte.. nädå...

Permalänk
Medlem

Svampplockaren

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Medlem

SpringOnion. Wårlök

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lakanman
Trollpacke

Haha Min 80 priest heter Trollpacka.. nästan lika..

Permalänk
Medlem

Baconsnacks
Geggveck
HalalAlf

??

Permalänk

wurelokcp12 bästa jag kom på.

Visa signatur

| I5 2500K | GTX 560Ti | MSI P67A-GD55 | Corsair Vengeance 8GB |

Permalänk
Medlem

Slasktratt
Hinkmedspade
sibyllakiosk

gillar random namn XD

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Medlem

Fyrkant.

Permalänk
Medlem

Myspys

Visa signatur

Intel i7 2700K Asus Sabretooth, 16gb Corsair Dominator, Asus GF 580 GTX