Permalänk
Avstängd

Vilken färg på Cathoden?

Som rubriken lyder...Rösta vilken färg ni tycker passar bäst i HAF 922 Röd eller vit?

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Ingedera...
Vill ni ha ett lysande/blinkade chassi finns det julgran och julgransbelysning.

Vet inte riktigt hur det chassit ser ut men kanske minst troligen under pistolhot kanske jag skulle välja vit.

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Medlem

Menar du en sån här?
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=314327

Står på recensioner att den lyser i rosa istället för röd....
Hade nog tagit vit

Visa signatur

ASUS Maximus VIII Gene Z170 mATX || Intel Core i7 6700K @4.0 GHz
EVGA GeForce GTX 980 Ti SC+ ll Corsair 16GB (4x4GB) DDR4 2800 MHz CL16
Samsung EVO 850 - 500 GB || Corsair Force GT - 120 GB
Corsair Carbide Air 240 - Vit ll Corsair AX760

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Ingedera...
Vill ni ha ett lysande/blinkade chassi finns det julgran och julgransbelysning.

Vet inte riktigt hur det chassit ser ut men kanske minst troligen under pistolhot kanske jag skulle välja vit.

*suck*

Visa signatur

[Chassi: Lancool PC-K62] - [PSU: Xilence 600W] - [MoBo: Asus P5KPL-C] - [CPU - Q6600 @ 2.40 GHz med stockkylare] - [GPU: Nvidia 8800GT] - [Minne: Apacer 2x2GB av okänd frekvens] - [HDD 1: Seagate 250GB] - [HDD 2: WD 500GB] - [Ljud: X-fi Fatal1ty Champion + Z-5500] - [Fläktkontroller: Zalman ZM-MFC 1 Plus] - [Skärm: Samsung SyncMaster 226BW] - [Tangentbord: Razer Tarantula] - [Mus: Logitech MX518] - [Musmatta: Steelseries av okänd modell] - [Headset: Razer Carcharias] - [OS: Windows 7]

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spongie
*suck*

Ursäkta om jag frågar..

Men vad ville du med det där?
Bara sucka eller faktiskt försöka meddela mig nåt ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Ursäkta om jag frågar..

Men vad ville du med det där?
Bara sucka eller faktiskt försöka meddela mig nåt ?

Du gillar inte belysning i chassin - we get it, men du behöver väl inte vara lustig för det?

Visa signatur

[Chassi: Lancool PC-K62] - [PSU: Xilence 600W] - [MoBo: Asus P5KPL-C] - [CPU - Q6600 @ 2.40 GHz med stockkylare] - [GPU: Nvidia 8800GT] - [Minne: Apacer 2x2GB av okänd frekvens] - [HDD 1: Seagate 250GB] - [HDD 2: WD 500GB] - [Ljud: X-fi Fatal1ty Champion + Z-5500] - [Fläktkontroller: Zalman ZM-MFC 1 Plus] - [Skärm: Samsung SyncMaster 226BW] - [Tangentbord: Razer Tarantula] - [Mus: Logitech MX518] - [Musmatta: Steelseries av okänd modell] - [Headset: Razer Carcharias] - [OS: Windows 7]

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Heronic
Menar du en sån här?
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=314327

Står på recensioner att den lyser i rosa istället för röd....
Hade nog tagit vit

nja mina (som jag köper från Finland) är från Sunbeam och om de lyser rosa så köper jag färgad genomskinlig plast som gör färgen rödare

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spongie
Du gillar inte belysning i chassin - we get it, men du behöver väl inte vara lustig för det?

*suck*

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spongie
Du gillar inte belysning i chassin - we get it, men du behöver väl inte vara lustig för det?

Nej det gör jag verkligen inte, klart man måste göra sig lustig över sånt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jycken
*suck*

Permalänk
Medlem

Jag hade gått på vita, har själv 2 såna i mitt obsidian 800D och det blev väldigt snyggt måste jag säga:)

Permalänk
Medlem

Vart får man ett par fina vita?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erniaa
Vart får man ett par fina vita?

Tror inte man får dem bara sådär men gteck medflera borde sälja dem.