Permalänk
Medlem

Skulle också gärna ta emot en beta key ifall någon är vänlig nog att dela ut
Alla polare spelar men jag har inte lyckats få tag på en key än.

maila till detvarenfisk@live.se ifall ni vill

Tackar.

Visa signatur

3900X | Dark Rock Pro 4 | X570 Aorus Elite | RTX 2080S | 16GB Trident Z 3200MHz CL14 | RM750X v2 | 970 NVMe | 860 Sata |

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja få en Beta key

got2kill@gmail.com

Permalänk
Medlem

Jag skulle bli jävligt glad om jag kunde få en HoN beta key så som mina polare tjatar om det

Jonas_10755@hotmail.com

Permalänk
Medlem

Även jag intresserad av en beta key om någon skulle ha en till övers.
Behöver något nytt att fördriva min tid med, och HoN ser riktigt roligt ut.

Mvh Johan

Lirremannen@hotmail.com

Permalänk
Medlem

Tar också gärna emot en nyckel! Visade sig att jag arbetar med massor av duktiga dota-spelare som har flyttat över till HoN nu, så det här skulle vara en fantastisk chans för mig att bli bra på åtminstone ett spel.

Visa signatur
Permalänk

Som alla andra är även jag intresserad av att få en HoN beta key:) Skulle uppskatta om någon snäll person skickar en till mig!:) jiman_bengan@hotmail.com

Visa signatur

Desktop: AMD Phenom2 X4 955 @ 3,6Ghz - Gigabyte 6870 @ 960/1140MHz - A-DATA SSD 510-series 120 GB - Corsair 8GB 1600MHz - Asus M4A785TD-V EVO - Corsair VX 550W 80+ - Lian Li Lancool PC-K56

Permalänk
Medlem

Slut

Visa signatur

The more you know, the less you need.

Permalänk
Medlem

Ingen som har en extra beta key? Skulle uppskatta det oerhört mycket om någon skickade en till kasper_ohlson@hotmail.com !

Tackar på förhand!

Permalänk
Medlem

beta är överskattat, man ska få gratis pre-paid av s2games på deras skitspel (Y)

Permalänk
Medlem

Tror jag fick en nyckel för 9 veckor sedan. Som sagt så tror jag det är det.

Här är den: 26ghdhpxridkjqg

Skriv en rad här till mig om den som först hinner ta den om det stämde.

Visa signatur

AMD® Ryzen 7 1700 - Asus TUF Gaming Radeon RX 5800 XT - Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 32GB - Gigabyte GA-AB350-Gaming 3, Socket-AM4 - Samsung SSD 840 EVO 256GB

Permalänk
Medlem

Tyvärr VEmpire den är redan tagen...

Hade blivigt så galet glad om någon har en key över... Pm:a eller maila mig gärna till tenninge@gmail.com

Visa signatur

Mess with the best and die like the rest. If your run you will only die tierd.

Permalänk
Medlem

Har någon en key över? Skulle gärna vilja spela med mina kompisar...

email: martin.evenbom@bredband.net

Permalänk
Medlem

Såg att dom gett ut 3 nya beta invites till er som har turen att spela betan redan =).

Någon som har någon till övers ?
Tacksam om så vore fallet =).

Lirremannen@hotmail.com

Permalänk

har 1 beta key till övers först den som skickar pm får den

Visa signatur

Asus Maximus Formula | QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3 Ghz| 4GB corsair DHX 5-5-5-18 | Raptor 150 GB 10000RPM, 16MB |Seagate Barracuda 7200.11 500GB, 32MB, 7200RPM | 2x Sapphire Radeon HD4850 512MB CROSSFIRE Setup| Cooler master 700W

Permalänk
Medlem

Har 12 beta keys, skicka PM om ni ar intresserade

Visa signatur

|Antec 200|Asus M4A89GTD PRO|Phenom II x4 965@4GHz|Corsair A70|Asus HD6870|AData 2x2GB CL9 1600MHz@8-8-8-24|1TB Samsung f3|OCZ 600MXSP 600W|Asus PHC3-150|Asus VH242H 24"|

Permalänk

Har ett antal keys, skicka PM med mail och varför ni vill ha om ni är intresserade

Permalänk

Tre nycklar här, skicka ett PM med din mailadress så får du skickat till den

Permalänk
Medlem

- Har 6 keys

- Kommer kolla mina privs klockan 14.

- De 6 första får keys.

Permalänk
Medlem

Tre nycklar här med, skicka PM med mailadress så får du en.

Permalänk
Medlem

Halloj alle!

Är det någon som har en Heroes of Newerth Beta Key kvar?

ÄR hemma från jobbet idag och imorgon och det skulle vara kul o testa spelet:D

Ha det!

alex_harnlov@hotmail.com

Visa signatur

//GooZal

Permalänk
Avstängd

Hejsan Swec!

Någon som har en beta key kvar som dom skulle vilja dela med sig av? Hade varit jättesnällt! nisse2100@gmail.com

Visa signatur

"Death solves all problems - no man, no problem." -Joseph Stalin
I Bite

Permalänk
Medlem

nån som har lust och donera en KEY?

just blivit arbetslös o funderar på vad man ska spela för något. detta verkar rätt fränt.
b_wermelin@hotmail.com

Visa signatur

Dator: Chassie: Phanteks Enthoo Evolv X Moderkort: Asus Rog Dark Hero Cpu: AMD Ryzen 5900x Gpu: Rtx 4090 Minne: 32gb Gskill Tridentz NeoKylning:Custom loop, Ekwb med 2x 360 radiator Lagring:För mycket ssd´s PSU: Corsair hx 1200

Permalänk
Medlem

Tjena tjena någon som inte spelar hon längre o har en beta key som han/hon vill bli av med ? Pm gärna mig om det är så tack

Visa signatur

i7 4790k 4 ghz 16 gb ram Radeon r9 powercolor 280 3 gb

Permalänk
Medlem

Hejsan Swec!

Någon som har en beta key kvar som dom skulle vilja dela med sig av?

Jag har letat efter En key nu i 2 månader och inte hittat någon : /

Så nu ber jag er

Sitter du på en eller flera Key's och vill göra någon glad så ta dig tiden att skicka en till : webmaster@veddigepall.se

__________________
Tack på Förhand Swec !

Permalänk
Avstängd

Tjenna. jag är också intresserad av en key om nån har lust att langa mig en. Min mail är: hansson9568@live.se

Permalänk
Medlem

Tjena, skulle gärna vilja ha en key också ifall ngn vill ge en Tack! Skicka till Abenius3@hotmail.com

Permalänk

Jag sitter på en del nycklar. Skicka ett PM med mail så får ni tills mina är slut

Permalänk
Medlem

Skickade PM starfaken

Permalänk
Medlem

Har ett par nycklar över, PMa mailadress

Visa signatur

i7 920 @ 3.2 Ghz | Noctua NH-U12P | GTX 285 | 6Gb Corsair XMS3 1333Mhz | GA-EX58-UD4P | Samsung SP F1 750Gb | Antec Nine Hundred Two | Corsair TX 650W | Logitech G15 & G500

Permalänk
Avstängd

Har ett par jag också, bara skicka mailen till mig

Visa signatur

Fractal Designs R4 Black | Intel 3570K @ 4Ghz | Asrock Extreme 4 | Corsair Vengeance LP 2x4Gb
2x Asus GTX 660 DC II TOP | Phanteks PH-TC14PE Svart | Corsair TX750M | Samsung 128Gb SSD | Seagate Barracuda 2Tb
> Datorn i Galleriet <