SweClockers Mobil slår upp portarna

Permalänk
Medlem

Är det någon variant av Chrome som finns inbyggt i Androidtelefoner med Android 2.1 eller? Ser i varje fall bra ut med den

Visa signatur

Mac mini 2018 with external GPU over Thundelbolt 3 - Radeon RX580

Permalänk

Konstigt val av framsidebild..

Väldigt trevlig sida! Kommer onekligen underlätta besöka swec!

Permalänk
Medlem

Fungerar perfekt på Xperia Neo! Bra jobbat!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Äntligen!

Permalänk
Medlem

Saknar knapp för senast olästa inlägg, senaste inlägg i forumet samt funktion för PM. Annars ser det riktigt trevligt ut, är snabbt samt fungerar utan problem.

iPhone 4 på iOS 4.3.3

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Weee fin fint detta!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Medlem

Fungerar finfint på Samsung Galaxy SII med Opera Mobile iaf.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kalas, flyter mer eller mindre lika bra som fullversionen på min W7-nalle, men gränssnittet är klart goare när de man slipper zooma in på de mesta för att klicka på de

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk

Jä!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"You know what's fun to do? Rent an adult movie, take it home, record over it with The Wizard of Oz, then return it so the next guy that rents it is thinking. 'When is this Dorothy chick going to get naked?'"
- Mark Pitta

Permalänk

Funkar hur bra som helst på min Samsung Galaxy S II, tack SweC

Visa signatur

<<Dator: Asus MiniPC PN50 / AMD Ryzen 5 4500U>>
<<Högtalare: Bang Olufsen A1 Gen 2>>
<<TV: LG Oled GX>>
<<Lur: Iphone 12 Pro>>
<<TV-Spel: Playstation 5>>

Permalänk
Legendarisk

Vi har lagt in en knapp för att gå till första olästa i trådheadern nu.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk

Nokia

jag har en nokia n8 och har alldrig haft problem att läsa eller skriva på erat forum, men man tackar för att ni låter fler få möjligheten ;b

Permalänk

Föredrar fortfarande den vanliga hemsidan även i mobil finns mer där och så kan man zooma också så att man kan se vad det står i texten på bilder osv. Fast det är är klart att den mobilaversionen kommer antagligen kommer utvecklas men än så länge tycker jag bättre om vanliga hemsidan på mobil efter som det är såpas lätt att zooma in ändå i alla fall med iphone och att allt finns där.

Permalänk
Medlem

Snyggt!

HTC Desire

Visa signatur

Main: Acer X32FP Fortress II Ryzen 5900X ROG Strix B550-F Wifi II RTX 3080 Ducky Shine 6 SH HD650 O2 amp + DAC Audioengine 2+ Samsung 970 Evo Plus 1TB + Kingston FURY Renegade 2TB
Server: Lian Li PC-V354B X11SCH Xeon E-2176G 64GB ECC RAM LSI 9207-8i
Media: Sony KD-65XF9005 Sony HT-ZF9 nVidia Shield TV pro 2019
nVidia Shield TV pro 2015 SSD Yamaha HS-5

Permalänk
Medlem

Funkar skitbra på min SGS2
Kanoners när man bara vill läsa något snabbt och enkelt, alt bara svara i forumtrådar som man följer.
Annars föredrar man självklart den vanliga sidan.
Bra jobbat SweC!

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Ser bra ut, även om jag hade föredragit att ni aktiverade Tapatalk istället / också.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk

Nice, är lite snabbare än den vanliga sidan, inte för att jag märker så mycke av det men ändå. Nokia N900 (MicroBee)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Mest prylar när han dör vinner!
Dator: Core i7 920, 12GB DDR3 PC12800, ASUS RAMPAGE II GENE X58, NOCTUANH-C12P-SE14, Nvidia Geforce GTX 1060 6GB, Fractal Design R2, 1 X INTEL SSD DC S3700 100GB, 2 X INTEL SSD DC S3700 200GB, Phillips 328P6VJEB/00 (32" 4K), Oculus Rift CV1 och Racing ratt/pedaler/stol
Hemmabio: Panasonic DP-UB9000, Apple TV 4K, Epson EH-LS11000W, Yamaha CX-A5100, Yamaha MX-A5000.
DIY Spandex (lycra) bioduk på 135" i 16:9 format. Allt kablage från svenska SUPRA. Alla högtalare har jag byggt själv (tre frontar LCR, fyra surround, fyra Atmos i taket,Basar: 2st Dayton Audio UM10-22 / XTZ SA-1 och 2st Beyma SM212 / Hypex UcD180.

Permalänk
Medlem

Funkar bra och går snabbt! HTC desire

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i5-2500K @ 4.2Ghz | MSI P67A-C45 | KFA2 GeForce GTX 560Ti 1024MB | Corsair Force 3 120GB + 3.2TB | Corsair Vengeance 8GB 1600Mhz | Fractal Design Define R3 | Cooler Master Hyper 212 EVO PnP

Permalänk
Medlem

Varför måste det stå Skickades från m.sweclockers.com när inlägget skickades från m.sweclockers.com?

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Chigurh:

Varför måste det stå Skickades från m.sweclockers.com när inlägget skickades från m.sweclockers.com?

Det var en förfrågan från betatestarna att det ska framgå att det är skrivet från mobiltelefon, eftersom man ofta är mer kortfattad då. Dessutom är det ett bra sätt för oss att sprida informationen att mobilsajten är öppen.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Läsvänligt, snabbt och snyggt. Bra!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk

Ser riktigt bra ut!

Permalänk

Har problem att trycka på "Logga in" fliken på min HTC Sensation. Sidan som laddas när jag trycker på den blir bara vit, även fast jag laddar om den om och om igen!

EDIT: Nu fick jag upp felmeddelandet "nere för underhåll"

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av slobodan87:

Har problem att trycka på "Logga in" fliken på min HTC Sensation. Sidan som laddas när jag trycker på den blir bara vit, även fast jag laddar om den om och om igen!

EDIT: Nu fick jag upp felmeddelandet "nere för underhåll"

Tillfällig fix, det är uppe igen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem

Helt underbart!

Kör en SE X10mini pro. Alltså liten telefon men problem med allt och Sweclockers funkar hur nice som helst.

Tumme upp!

Visa signatur

Skriver som alla andra: Citera för att få min uppmärksamhet!

Permalänk
Skrivet av Nyhet:

Nu släpps den första skräddarsydda utgåvan av webbplatsen för mobiltelefoner. Passa på att plocka fram solstolen, luta dig tillbaka och njut med SweClockers Mobil.

Läs artikeln

Fungerar galet bra på min Galaxy S. Tack för detta.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PSN: Boosing

Permalänk
Medlem

Fungerar utmärkt på en mindre modern nokia e71/opera mini.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anders_w:

Fungerar utmärkt på en mindre modern nokia e71/opera mini.

Men du ska tydligen hålla dig borta från Mini sägs det ju, den visar inte allt korrekt.

Visa signatur

Mac mini 2018 with external GPU over Thundelbolt 3 - Radeon RX580

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Bejje:

Men du ska tydligen hålla dig borta från Mini sägs det ju, den visar inte allt korrekt.

Opera Mobile är det som har HTML5 (för att klargöra).

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

funkar bra här med symbian 3

Skickades från m.sweclockers.com