SweClockers Mobil slår upp portarna

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Crapmind:

Underbart!!! Har jag nått att glo på i sommar när ja kör lastbil...Vilken webbläsare tycker ni är bäst/rekommenderar att ha i sin android telefon? Har en xperia arc.

Skickades från m.sweclockers.com

Håller med!
Själv sitter jag och kollar på film med 60 ton bakom ratten.
Går utmärkt, har inte krockat än!
Oh wait...

Permalänk
Medlem
Skrivet av r3mpuh:

Håller med!
Själv sitter jag och kollar på film med 60 ton bakom ratten.
Går utmärkt, har inte krockat än!
Oh wait...

tänkte oxå på det när jag läste inlägget.Vi får hoppas att det sker på ett ansvarsfullt sätt.

Visa signatur

Intel Core i9 9900K | MSI MEG Z390 ACE | DDR4 32 GB 3200 MHz | MSI RTX 2080 X Trio | NZXT X62 Kraken | Samsung 970 EVO M.2 500GB, Intel 660P 2TB M.2 SSD | Corsair RM750X V2 | Be quiet! base 601

Permalänk
Medlem
Skrivet av eatorb:

Jag tycker att det är en lite rolig funktion..

Håller med! Väldigt trevligt. A keeper, imo.

Permalänk

Funkar perfekt på min HTC Sensation
Behöver inte skriva "m." först i adressen..

Visa signatur

Felstavningar skylles på alkohol, droger, sex och tangentbord.

Permalänk
Skrivet av Biberu:

Vi har lagt in en knapp för att gå till första olästa i trådheadern nu.

Detta innebär fortfarande 2 klick. Hade varit suveränt om det fanns en sådan länk redan när man browsar trådar (som det finns på vanliga sidan). Jag går iaf in i trådar jag redan läst stora delar av oftare än i helt nya trådar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AZRock Z87 Extreme4 | i5 4670K | MSI GTX780 TwinFrozr | 8GB Corsair Vengance | Samsung 840 EVO 250GB | WD 3 TB | Corsair HX520 | HP LP3065 + 2x HP LP2065 (4960x1600) | Trulyergonomic keyboard (bruna) | Mionix Castor

Permalänk
Medlem

Vad är det som inte fungerar i Opera Mini? Detta inlägg skrivs i Opera Mini på en Symbian^3 telefon.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

HTPC Lian Li PC-A05FNB | Intel Core i5-13400 | 32 GB DDR5-6000 | 4,5 TB SSD | RTX 4070 12 GB
Laptop Razer Blade 15 Base 2021 | Intel Core i7-10750H | 16 GB DDR4-2933 | 1,5 TB SSD | RTX 3070 8 GB
Laptop Lenovo ThinkPad E585 | AMD Ryzen 5 2500U | 16 GB DDR4-2400 | 756 GB SSD | Radeon Vega 8

Klocka GTX 460 med NiBiTor 5.8

Permalänk
Skrivet av Andreas D:

Det är just vad den gör?

Then i guess it's time to kick ass and chew bubblegum.

Visa signatur

Pappy :"Backup: Skyddar mot datafel när du på fyllan raderar 200GB pr0n och laddar hem två säsonger teletubbies istället."
Jocke1100 :"Det är väl en mekanisk kylavledning... Typ analog kylpasta..."

Permalänk
Medlem

Grymt sweclockers!!
Funkar bra och ser snyggt ut.

Snygg presentation btw.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Calle2003:

Vad är det som inte fungerar i Opera Mini? Detta inlägg skrivs i Opera Mini på en Symbian^3 telefon.

Skickades från m.sweclockers.com

Det ser förskräckligt ut till att börja med.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

hur får man den snygga "SC" loggan som bild egentligen?

Jag vill oxå ha "SC" loggan!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Scottet:

Jag vill oxå ha "SC" loggan!

gör så att du sparar den som en "app" på hemskärmen sen startar du den o låter sidan laddas sen stänger du ner "safari" om du kör med iPhone och så är den där

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Geeks
SweClockers

Ikonen dyker upp om ni följer instruktionerna i artikeln. Vissa launchers för Android (exempelvis HTCs egna) ignorerar dock ikonen och lägger till en egen generell variant.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas D:

Ikonen dyker upp om ni följer instruktionerna i artikeln. Vissa launchers för Android (exempelvis HTCs egna) ignorerar dock ikonen och lägger till en egen generell variant.

Ah! Det tog en liten stund innan den dök upp Superläcker sida!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas D:

Det ser förskräckligt ut till att börja med.

Så här ser det ut (i landskapsläge) i Opera Mini.

Visa signatur

HTPC Lian Li PC-A05FNB | Intel Core i5-13400 | 32 GB DDR5-6000 | 4,5 TB SSD | RTX 4070 12 GB
Laptop Razer Blade 15 Base 2021 | Intel Core i7-10750H | 16 GB DDR4-2933 | 1,5 TB SSD | RTX 3070 8 GB
Laptop Lenovo ThinkPad E585 | AMD Ryzen 5 2500U | 16 GB DDR4-2400 | 756 GB SSD | Radeon Vega 8

Klocka GTX 460 med NiBiTor 5.8

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Calle2003:

Så här ser det ut (i landskapsläge) i Opera Mini.

http://i54.tinypic.com/f21n5c.jpg

Ser klart bättre ut än Opera Mini till Ios, som vi provat med.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas D:

Ser klart bättre ut än Opera Mini till Ios, som vi provat med.

På iOS ska man väl helst köra Safari.

Visa signatur

HTPC Lian Li PC-A05FNB | Intel Core i5-13400 | 32 GB DDR5-6000 | 4,5 TB SSD | RTX 4070 12 GB
Laptop Razer Blade 15 Base 2021 | Intel Core i7-10750H | 16 GB DDR4-2933 | 1,5 TB SSD | RTX 3070 8 GB
Laptop Lenovo ThinkPad E585 | AMD Ryzen 5 2500U | 16 GB DDR4-2400 | 756 GB SSD | Radeon Vega 8

Klocka GTX 460 med NiBiTor 5.8

Permalänk
Medlem
Skrivet av Calle2003:

Så här ser det ut (i landskapsläge) i Opera Mini.

http://i54.tinypic.com/f21n5c.jpg

ser ju ut som det ska tror jag.

En liten fråga bara, varför kör du Opera mini när det finns opera mobile?

själv har jag inte hittat några fördelar så länge man har en relativt kraftfull telefon dvs.

Visa signatur

Intel Core i9 9900K | MSI MEG Z390 ACE | DDR4 32 GB 3200 MHz | MSI RTX 2080 X Trio | NZXT X62 Kraken | Samsung 970 EVO M.2 500GB, Intel 660P 2TB M.2 SSD | Corsair RM750X V2 | Be quiet! base 601

Permalänk
Medlem

Mycket uppskattat! Tack SweC

Visa signatur

Underskatta inte Citera-funktionen

Permalänk
Medlem

En ipad är ingen mobil, varför skulle man vilja använda mobilversionen när den vanliga versionen fungerar hur bra som helst? Tycker bara att det är jobbigt att få frågan varje gång.

Visa signatur

Intel Core i7-3770K | NVIDIA Geforce GTX 980 | 16 GB DDR3 | DELL P2415Q | DELL U2711 | DELL U2410

Permalänk
Medlem
Skrivet av MagnusL:

En ipad är ingen mobil, varför skulle man vilja använda mobilversionen när den vanliga versionen fungerar hur bra som helst? Tycker bara att det är jobbigt att få frågan varje gång.

Jag gillar det, renare, mer avskalat. Det blir en bättre upplevelse.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk

Som jag har väntat. Bra jobbat!

Permalänk
Medlem

Testade den förut på min iPhone, gillades väldigt mcket!

Men jag saknar Galleriet (som kommer iofs men ändå), jag vill också att man ska kunna trycka på "SWECLOCKERS.COM" för att kunna komma till framsidan då det är en vana jag har bara. Sen vill jag att man ska komma till olästa kommentarer med ett knapptryck, inte två Men det här är bara småsaker som kommer säkert fixas snarast, men till dess ger jag den 4/5

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Erikn911:

ser ju ut som det ska tror jag.

En liten fråga bara, varför kör du Opera mini när det finns opera mobile?

själv har jag inte hittat några fördelar så länge man har en relativt kraftfull telefon dvs.

Opera Mobile var buggigt på min telefon (Nokia C7) sedan var Mini rekommenderad när man laddade ner.

Visa signatur

HTPC Lian Li PC-A05FNB | Intel Core i5-13400 | 32 GB DDR5-6000 | 4,5 TB SSD | RTX 4070 12 GB
Laptop Razer Blade 15 Base 2021 | Intel Core i7-10750H | 16 GB DDR4-2933 | 1,5 TB SSD | RTX 3070 8 GB
Laptop Lenovo ThinkPad E585 | AMD Ryzen 5 2500U | 16 GB DDR4-2400 | 756 GB SSD | Radeon Vega 8

Klocka GTX 460 med NiBiTor 5.8

Permalänk
Medlem

Äntligen, tack Sweclockers! <3

Visa signatur

Richard aka inkui

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Jerkanftw:

Testade den förut på min iPhone, gillades väldigt mcket!

Men jag saknar Galleriet (som kommer iofs men ändå), jag vill också att man ska kunna trycka på "SWECLOCKERS.COM" för att kunna komma till framsidan då det är en vana jag har bara. Sen vill jag att man ska komma till olästa kommentarer med ett knapptryck, inte två Men det här är bara småsaker som kommer säkert fixas snarast, men till dess ger jag den 4/5

Vi länkar inte logotypen eftersom det är tätt med knappar i headern och risken är överhängande att man råkar klicka på den av misstag (vi har undersökt det grundligt). Klicka på fliken "Framsida" som bara är några pixlar bort.

Fler funktioner kommer i framtida uppdateringar.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

aaaaha, ni kunde inte sakt det tidigare, har funderat på varför swec ser så konstigt ut
hittade ett m före adressen, men kan ni göra så bevekningen inte skickar med m, blir jobbigt o sitta o ta bort det hela tiden

Visa signatur

Surf: FD S/\Msi Mpg Gaming Edge/\i9 9900k
(H150i pro)/\5700 xt (H90)/\32G 3200mhz/\970 pro/\860 evo

Htpc/spel: Ghost S1/\Msi Gaming Edge/\ 9600k
GTX 1660TI windforce 3x/\ 16G 3000mhz/\860 evo

Permalänk
Skrivet av PeeWee90:

Fungerar fint på min iPhone 3GS, dock så måste mobilen ligga i landskapsläge för att kunna se bilder, då man ej kan zooma själv på andra sätt.

Märker det jag med.. Går inte att zooma med iPhonen.. :/ annars flöt det på bra men saknar såklart galleriet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gigabyte GA-z97x-gaming 3 | Intel i5 4690k 3.5ghz | Radeon R9 280x | XFX 650W | 8GB Dominator

Inet gratis frakt
PSU Calculator

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av kalle@anka:

aaaaha, ni kunde inte sakt det tidigare, har funderat på varför swec ser så konstigt ut
hittade ett m före adressen, men kan ni göra så bevekningen inte skickar med m, blir jobbigt o sitta o ta bort det hela tiden

Det är ändrat.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem

Nu måste ni ju bara visa upp statistik för m.sweclockers.com med android vs iOS i fredagspanelen!

Permalänk
Medlem

Funkar "clockrent" på N900 o MicroB.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Hata postsorteringen i Ånge.