FPS visas uppe i högra hörnet.

Permalänk
Medlem

FPS visas uppe i högra hörnet.

Jag vet inte vad jag gjort men uppe i hörnet ovanför minimappen så visas FPS en med gröna siffror.
Hur får jag bort det? Jag har provat ctrl + R men det är ju den andra visningen.
Och ja.. jag har tagit bort hela interface mappen så något addon är det inte..
Tipps någon?

Permalänk
Medlem

Nu sitter jag med mobilen så jag ser inte vilket spel det är? Och du har inte fraps igång?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk

CTRL + R

Klicka CTRL + R så borde det försvinna

mvh Fat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fatalbert541:

Klicka CTRL + R så borde det försvinna

mvh Fat.

Om du läser en gång till det jag skrev när du vaknat så ser du att jag provat det redan tack ändå...

Det lustiga är att det även visas på skärmen under inloggningsfasen och inte bara när man loggat in..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hygglo:

Om du läser en gång till det jag skrev när du vaknat så ser du att jag provat det redan tack ändå...

Det lustiga är att det även visas på skärmen under inloggningsfasen och inte bara när man loggat in..

Stäng av fraps

Permalänk
Medlem

Nu vet jag inte hur du menar men fraps är väll ett inspelningsprogram .? Och något sånt har jag inte installerat...

Permalänk
Medlem

Msi afterburner har också en fps mätare kolla så att det inte körs.

Visa signatur

Case: Lian Li PC-V354B | GPU: Sapphire R9 290 Tri-X | MB: ASUS Z97M-PLUS | CPU: Intel 4970k @ 4,0GHz | Cooler: Noctua NH-C12P | RAM: 24GB cl10 1600MHz | PSU: Cooler Master V550S | Storage: Samsung SSD 830-Series 128GB | 13TB WD RED

Peripherals: Creative Tactic3D Alpha | Filco Majestouch-2 | Logitech G400 | Dell UltraSharp U2312HM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cruentusa:

Msi afterburner har också en fps mätare kolla så att det inte körs.

Tack det var den!!

Permalänk

Haha xD

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av Hygglo:

Om du läser en gång till det jag skrev när du vaknat så ser du att jag provat det redan tack ändå...

Det lustiga är att det även visas på skärmen under inloggningsfasen och inte bara när man loggat in..

jaha oj, måste lära mig att inte skriva på SweC när jag går upp på morgonen ^^