Vad skall man spela nu när alteriwnet stängs ner??

Permalänk
Medlem

Vad skall man spela nu när alteriwnet stängs ner??

Alteriwnet skall stängas ner vad skall man börja spela då?? Tips?? Enda spelena jag har för utom Alteriwnet versionerna av MW2, MW3 och Black Ops är Combat Arms.

Tips på spel jag skulle kunna börja spela?? De måste inte vara gratis men det är ett plus!

Tack på förhand!

// Daniel

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dando:

Alteriwnet skall stängas ner vad skall man börja spela då?? Tips?? Enda spelena jag har för utom Alteriwnet versionerna av MW2, MW3 och Black Ops är Combat Arms.

Tips på spel jag skulle kunna börja spela?? De måste inte vara gratis men det är ett plus!

Tack på förhand!

// Daniel

League of Legends är ett spel som är gratis.

Permalänk
Medlem

BF3, Starcraft 1 & 2, League of Legends, DoTA 1 & 2, Heroes of Newerth, Guild Wars 2. t.ex.

Permalänk
Medlem
Skrivet av joqwe:

BF3, Starcraft 1 & 2, League of Legends, DoTA 1 & 2, Heroes of Newerth, Guild Wars 2. t.ex.

Skrivet av Stidt-O:

League of Legends är ett spel som är gratis.

Visste redan om League Of LEgends, BF3, BF:BC2, MW3 och Black Ops verkar också intressanta.

Tack för tipsen!

Permalänk
Medlem

Skaffa MW2 vetja,sen så är combat arms rent skitså bort med den skiten,nu. Men skaffa riktiga MW2 och MW3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bg1000:

Skaffa MW2 vetja,sen så är combat arms rent skitså bort med den skiten,nu. Men skaffa riktiga MW2 och MW3.

Tror jag gör det! Fast tror inte atty jag köper MW2 men MW3 kan jag kanske köpa!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dando:

Tror jag gör det! Fast tror inte atty jag köper MW2 men MW3 kan jag kanske köpa!

MW2 är snäppet bättre än MW3 faktist

Permalänk
Medlem
Skrivet av bg1000:

MW2 är snäppet bättre än MW3 faktist

Dock är jag lite trött på att spe4la MW2 för jag vill ha nya banor

Permalänk
Medlem

Gillar du FPS så ska du ju köra Quake Live eller Quake 3 Arena CPMA. Då får du den fullaste utmaningen om du gillar sånt.
I övrigt slår jag också ett slag för League of Legends.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.