Webhallen under all kritik.
Hallå, jag behövde en ny laptop och hittade en jag blev intresserad utav hos Webhallen, beställde den förra veckan och ordern skickades iväg direkt, fick kolliid osv, men spårar jag paketet så står det fortfarande att Webhallen elektronisk förhands information mottagen, har stått så sedan mitten på förra veckan och har varigt i kontakt med Webhallen förra veckan samt denna veckan utan att få löst det, först när jag var i kontakt med dom fick jag svar först i går (måndag) med massa frågetecken om har jag verkligen inte fått min dator ännu?, jag svarade på mailet och berätta hur det låg till IGEN men fortfarande inte fått svar, ringde dom i förrgår berätta ännu en gång hur det låg till och dom förstog inte vad som hänt men skulle återkomma senast 17:00, ringde dom i går igen och samma svar, men ingen återkom, ska det verkligen vara så svårt få tag i Webhallen? samt att få rätsida på vart datorn tar vägen? den har ju uppenbarligen inte lämnat lagert enligt posten, behöver verkligen en laptop snarast, kan man få dom att anullera ordern fast den är såkallad skickad? jag har bett om det iallafall men dom vet inte hur dom ska lösa det och som sagt när dom inte svarar på mail eller ringer upp när dom säger det så står jag här i en dum situation, behöver en dator ska man våga gå köpa någon annan stans? eller risk för denna helt plötsligt om 1 månad dyker upp?
Ska aldrig beställa från Webhallen IGEN, kan dom inte ta hand om kunderna och svara och höra av sig när dom lovar det ska dom fan inte ha några kunder,
och även om det skulle vara Postens fel i detta fallet så skulle webhallen bara skickat en ny till mig och lösts det senare med posten.
Mvh Andy