Var kan man köpa bra och billiga datorkomponenter på nätet?

Permalänk
Medlem

Var kan man köpa bra och billiga datorkomponenter på nätet?

Hej!
Vet inte vad jag skulle lägga denna så det blev här.

Någon som vet en hemsidasom man kan köpa bra datorkomponenter fast inte för dyrt?:)

Permalänk

www.inet.se
www.komplett.se

Där hittar du nog vad du letar efter.

Permalänk

inet.se, webhallen.se, komplett.se, cdon.com
Några exempel lägg till den här http://www.inet.se/produkt/6101343/fraktfritt-sweclockers-vid-kop-over-500kr i kundvagnen på inet så får du gratis frakt:)

Permalänk
Hedersmedlem

Om du vill köpa begagnat så är Sweclockers egna marknad väldigt bra.
http://www.sweclockers.com/annonser?typ=1&kategori=0&lan=0&fr...

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem

Kolla runt på så många affärer du kan innan du beställer. Ska du köpa flera produkter så lägg en varukorg i varje affär; ett enkelt sätt att jämföra priser på. Sist sparade jag runt 500 kr på att jämföra, titta även efter kuponger för att sänka priserna ytterligare.

Här brukar jag jämföra:

Inet
Misco
Komplett
Proshop
CDON
Webhallen
+ Några till jag inte minns för tillfället.

Det lönar sig att gräva efter lägsta pris!

Permalänk

www.prisjakt.nu är även en bra sida! Se bara till att läsa omdömen om affärerna innan du beställer. "För bra för att vara sant" kan beskriva vissa butiker på internet.

Permalänk

Microshop? (a)

Visa signatur

Streamer | Webbdesigner | Videoredigerare | Systemtekniker

CPU: i7-8700k @ 4.9GHz GPU: EVGA 1070 8GB SCC RAM: 2x8GB 3000MHz DDR4 CASE: Antec P280 COOLER: BeQuiet! Pure Rock HDD: 120+240+24SSD + 1TB HDD [b]

Permalänk
Hedersmedlem

*Trådtitel redigerad och tråd flyttad*

Tänk på att skapa så beskrivande trådtitlar som möjligt, det blir lättare för dig att få svar och lättare för andra som är intresserade av samma ämne att hitta tråden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Palmie:

*Trådtitel redigerad och tråd flyttad*

Tänk på att skapa så beskrivande trådtitlar som möjligt, det blir lättare för dig att få svar och lättare för andra som är intresserade av samma ämne att hitta tråden.

Okej ska tänka på det