Kan inte validera min epostadress!

Permalänk

Kan inte validera min epostadress!

När jag loggar in för att spela får jag upp ett meddelande om att validera min e-post adress där det står.

Validate your email adress
Your email adress has not been validated. This is a security measure to ensure we can contact you in case you need to update your account information

Click Send to send a validation email to:
xxxxxxx.xxxxxxxx@telia.com
To update your email adress, click here.

Har tryckt på send och får mycket riktigt ett mail med en länk i. Kan dock inte klicka direkt på länken utan får kopiera och klistra in i min webbläsare (provat både Firefox och IE).

När jag anger adressen i webbläsaren får jag bara upp en sida med texten
Template "{"code":3010,"product":1008,"module":1,"line":462,"text":""}" not found

Har testat Send proceduren flera ggr nu och länken ser annorlunda ut var gång men de fungerar helt enkelt inte.
Har det någon betydelse framöver, för tillfället kan jag nämligen spela ändå.

Permalänk

Söker man bara rätt skall man finna
Från deras supportsida:
If you're having trouble verifying your email address, you can play without verifying your email address by clicking "Play" on the Guild Wars 2 Launcher if you already downloaded the client. We're working to fix email verification, and you can verify your address once we do.

Permalänk

Samma problem här. Inget att bry sig om

Permalänk

Har också problemet, var lite fundersam men började spela ändå

Permalänk
Medlem

Har också problemet, försökte validera mailen några gånger men funkade aldrig.

Nu kom nästa kalldusch...

Nej, per definition har inte _jag_ satt på skiten, det har dom enableat automagiskt sen igår. Fel 1.
Fel 2:
Får ett mail, klickar på länken, får bara felmeddelanden, eller ingen sida över huvud taget.

Citat:

The service is unavailable.

Citat:

02 - Web server received an invalid response while acting as a gateway or proxy server.
There is a problem with the page you are looking for, and it cannot be displayed. When the Web server (while acting as a gateway or proxy) contacted the upstream content server, it received an invalid response from the content server.

Helt sjukt att dom har problem med såhär pass grundläggande saker. Gaah.