Fortfarande bla bla bla....Det finns alltid två sidor av historien. Jag ser inte på det hela som ni gör helt enkelt. Fan bryr sig vad nån mod/dev spottar ur sig för dumheter egentligen!? Dom är bara människor och tål därtill..Detta är ju inte direkt nåt stort företag som har en ordentlig ledning! Jag tycker dom har gjort ett bra jobb med det som hittils har kommit ut och jag tycker spelet är hur kul somhelst! Om ni även var lite uppdaterade med vad som händer ingame så hade ni sett att utvecklarna lyssnar på spelarna
Jag brukar också alltid vilja se på saken från två sidor, och försöker unvika att tokskrika och sabla ner baserat på skepsism och rykten. Det är ok att vara lite naiv, vara lite för ambitiös och göra misstag.
Problemet är att här verkar det inte finnas någon självdistans alls. Det är uppenbart att dom "tummat" ganska mycket på statusen på spelet, informationen ut och vad som verkligen levererats. När det uppstår kritik så försöker dom istället röja undan, ljuga och skylla ifrån sig. Det är alltid någon annans fel.
Man beter sig inte så om man har avsikt att behålla sina kunder, och skaffa nya. Det är respektlöst, oprofessionellt och visar brist på intresse för kunderna.
Det här är ett perfekt exempel på hur mossig spelvärlden kan vara. Ett tydligt exempel på att avsikten är att försöka dra in så mycket pengar innan soppan blir allt för besk. Hoppas ni som betalat och är missnöjda låter den här studion få veta det. Ni som är nöjda, visst spela på och ha kul, men ta samtidigt en funderare kring hur utvecklingen och kommunikationen hanterats.
Det kanske bara handlar om inkompetens, övertro på sig själva och avsaknad av en ordentlig struktur och plan. Men varför censureras och ljugs det då när kritik uppstår?