WarZ värt att köpa?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SanyaIV:

Själv så bryr jag mig inte om vem som började och vem som kopierade, bryr mig bara om vilket av spelen JAG gillar mest. Nu såhär i alpha så kan man ju inte veta hur saker kommer vara när spelet är klart. Vet förövrigt inte i vilket stadium DayZ är nu, beta/alpha osv.

Jag märker dock att sakerna som vissa här på forumet vill ta bort från WarZ är de sakerna som gör spelet unikt från DayZ, bara som ett exempel är att saker har en highlight eller vad man nu ska säga. Det är just en sak jag gillar med WarZ, att det inte är meningen att vara värsta hardcore som i DayZ. Jag gillar den där lilla arkad känslan eller vad man nu ska kalla den.

Så i det här inlägget så kommer jag ta några av de saker som jag har sett andra prata om och säga mina åsikter om dem, jag kommer också lägga till några saker som jag inte vet om de har blivit diskuterade innan men men.

- Grafiken. Själv så tycker jag att grafiken är väldigt trevlig, visst det finns lite vita flimmer grejer och det är dålig FPS men det är fortfarande alpha så man får anta att de kommer fixa det i framtiden annars så kan det vara ett bra argument emot WarZ.

Grafiken är ju bland de sämre mellan 2006-2012. Galet lågupplösta texturer. Lågdetaljerat geometri, kantiga/blockiga skuggor osv.

- Lysande items. Som sagt tidigare så är det här en grej som jag gillar, dock så tycker jag att man borde kunna välja om man vill ha på det eller inte.

Du vill att folk ska kunna ändra det där, klientbaserat snarare än serverbaserat? Varför skulle folk göra det?!

- Karta/GPS när man spawnar. Det här är något jag gillar, en sak som gjorde att jag inte gillade DayZ var just svårigheten att navigera.

Idiotiskt, det tar bort allt om utforskning, man vill ju kunna hitta någonting själv istället för att ååååh där ligger alltså denstorafetastadenmedallbästloot - Springer Dit Direkt!

- Mat/vatten ger knappt något. Det här kan jag hålla med om och jag hoppas att de fixar det i någon senare patch.

Mm

- Global Inventory. Det här är något jag gillar, Jag vill inte spela DayZ där man förlorar allting när man dör för då hade jag spelat just DayZ. Och när man är som jag (alltid ensam och dör alltid inom 30min) så gör Global Inventory att man i alla fall kan hå lite roligt utan att någonsin komma någonvart. Kan eventuellt tänka mig att saker tas bort från global inventory om man inte har använt dem på ett tag.

Det där förstör WarZ helt, och gör spelet till ett Deathmatch spel, du har INGENTING att förlora om du lagt items i ditt GI.
Och kan dessutom välja att spawna med items nästa gång du dör....samtidigt som du respawnar nära där du dog istället för slumpvalt ala DayZ.

- Zombies börjar leva helt utan förvarning. Jag vet inte vad jag ska tycka om denna, tror inte direkt att de börjar leva helt plötsligt utan mer att de bara ligger och vilar, varför skulle de behöva stå upp och gå omkring hela tiden? Borde ju bara vara jobbigt.

Zombies gör nada skada och är inget hot i spelet, då du kan ta flera på dig utan problem genom att slå dom i huvudet med en lampa eller hammare eller så, och gå bakåt per slag.

- Konstiga ljud tex plåt ljud på asfalt etc. Antar att detta är bug med alphan som kommer att bli fixad eventuellt kan vissa ljud vara placeholders.

War Inc!

- Man kan ej gå in i hus (Med några få undantag). Det här hatar jag, jag vill kunna gå in i alla hus för att loota eller bara gömma sig från zombies/spelare.

Välkommen till en mod av ett spel där modden använder assets från spelet, War Inc! Och banan är inte designad kring WarZ.

- Små kartor för antalet spelare. Håller med totalt här, behövs större kartor, kanske kommer större kartor vartefter att spelet kommer närmare att släppas.

Yes, ge oss större karta, minst 200km2 eller mindre spelare per karta.

- 60 min spawn time. Jag hatar detta, totalt hatar det. Visst man kan ha 5 karaktärer men jag hatar fortfarande 60 min spawn time, mest för att det har blivit flera gånger att jag har spawnat sedan 10 sekunder senare är jag skjuten, och man kan inte försvara sig heller och att springa är meningslöst (inte för att man har tid att ens klicka ned en tangent)

Welcome to WarZ.

BOLD

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk
Medlem

Förstår verkligen inte varför folk måste komma in och basha sönder.. snacka om att det är en "scam" och att ingen borde köpa det, och att det är dyrt? spelet kostar förfan mindre än 200kr är det så mycket att bråka om ?

Jag personligen tycker att spelet är jävligt kul, känns som tidigaare sagts här att det är lite lätte, lite mer casual. Och det finns folk som
gillar det tro det eller ej..

Permalänk
Medlem
Skrivet av ircfox:

Förstår verkligen inte varför folk måste komma in och basha sönder.. snacka om att det är en "scam" och att ingen borde köpa det, och att det är dyrt? spelet kostar förfan mindre än 200kr är det så mycket att bråka om ?

Jag personligen tycker att spelet är jävligt kul, känns som tidigaare sagts här att det är lite lätte, lite mer casual. Och det finns folk som
gillar det tro det eller ej..

Detta är ingen fråga om pengar eller hur kul det är,
det är en fråga om att stötta han som faktiskt gjorde moden som kom på hela
idén och inte betala för några pajaser som fått för sig att sno idén.

Tycker ni bör läsa igenom detta:
http://www.eurogamer.net/articles/2012-09-27-dayz-standalone-...

Tycker helt klart att WarZ kan dra åt helvetet, nej usch, blir bara upprörd av sådant.
Köp DayZ när det kommer ut istället.

Visa signatur

l Antec Three Hundred l Corsair CX 600W l 2x4+2x2=12 gb 1600mhz
l XFX Radeon HD 6950 2Gb l Gigabyte GA-990XA-UD3 l AMD Phenom II x6 3,2ghz
l Noctua NH-U9B SE2 l Verbatim 120Gb ssd l 1tb 7200rpm

Permalänk
Skrivet av Koffe_93:

Tycker helt klart att WarZ kan dra åt helvetet, nej usch, blir bara upprörd av sådant.

En fråga bara; När har man "tagit" någons ide? När man tar samma koncept och gör ett liknande spel? Tog Cod-utvecklarna iden från Battlefield-utvecklarna ? Tog GuildWars-utvecklarna iden från WoW-utvecklarna ? Varför blir inte alla arga på det?

Jag vill helt enkelt bara veta när man har snott någons idè

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Koffe_93:

Håller helt med dig, tycker det är skitkasst att de faktiskt tjänar pengar på något som detta, som är så uppenbarligen bara är till för att tjäna lite snabba cash, men det kommer inte hjälpa att försöka övertala folk, låt dem stödja skitutvecklare om det är en typen av spelutveckling de är ute efter, att bråka om detta kommer inte leda till något. De flesta kommer köpa spelet även fast de vet vilka svin utvecklarna är, och många vill väl ha en softcore version av DayZ, många jag spelade med förut hade problem med spelet, och skulle förmodligen älska detta.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dwightschrute:

Grafiken är ju bland de sämre mellan 2006-2012. Galet lågupplösta texturer. Lågdetaljerat geometri, kantiga/blockiga skuggor osv.

Kanske det, men jag tycker själv att grafiken är trevlig, inte den mest realistiska, inte den mest högupplösta, men trevlig. Det är ju så klart bara vad jag tycker. Vad som är grafiskt snyggt varierar från person till person.

Du vill att folk ska kunna ändra det där, klientbaserat snarare än serverbaserat? Varför skulle folk göra det?!

Iunno, men jag menade mera att det skulle vara inkluderat i hardcore, sedan om servern vill lägga in sådant också så borde de ju såklart kunna få göra det.

Idiotiskt, det tar bort allt om utforskning, man vill ju kunna hitta någonting själv istället för att ååååh där ligger alltså denstorafetastadenmedallbästloot - Springer Dit Direkt!

Kanske skulle va bra om det blev borttaget i hardcore och/eller att servern kan ställa in om bara GPS ska saknas eller om både karta och GPS ska saknas. Själv vill jag inte gå runt utan karta i alla fall, GPSen kan jag förstå om den blir borttagen men skulle vara bra med någon sorts tips om vart man är när man loggar in i så fall, som i DayZ.

Det där förstör WarZ helt, och gör spelet till ett Deathmatch spel, du har INGENTING att förlora om du lagt items i ditt GI.
Och kan dessutom välja att spawna med items nästa gång du dör....samtidigt som du respawnar nära där du dog istället för slumpvalt ala DayZ.

Jag tycker själv inte att iden med global inventory förstör spelet men att det borde finns restriktioner på det. I nuläget så är ju WarZ som deathmatch i alla fall. Alla skjuter alla utan anledning för att det tydligen är det enda som finns kvar efter att man skaffat bra vapen. Själv har jag bara kunnat använda den till mat då jag aldrig hittar mat när jag behöver det. Anledning till att jag inte har vapen där är för att jag inte har hittat några på sedan jag började spela (söndags)

Zombies gör nada skada och är inget hot i spelet, då du kan ta flera på dig utan problem genom att slå dom i huvudet med en lampa eller hammare eller så, och gå bakåt per slag.

Jag ser inte vad det har att göra med zombies som ligger på marken och sedan helt plötsligt hoppar upp om du går för nära? Men en situation där zombies kan vara farliga är om någon skjuter på dig och du måste gömma dig bakom någonting och zombies reagerar, har hänt mig flera gånger och eftersom att jag aldrig hinner hitta något att försvara mig med innan det händer så dör jag oftast... alltid.

Skrev lite som du, kanske inte like bra dock =/ tog inte med mina kommenterar eftersom att jag inte ville göra den alltför lång, tog inte heller med saker som jag inte såg någon anledning att svara på, tex "Mm"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kebabhyvlarn:

En fråga bara; När har man "tagit" någons ide? När man tar samma koncept och gör ett liknande spel? Tog Cod-utvecklarna iden från Battlefield-utvecklarna ? Tog GuildWars-utvecklarna iden från WoW-utvecklarna ? Varför blir inte alla arga på det?

Jag vill helt enkelt bara veta när man har snott någons idè

Jo, men jag tror nog att du även kan se några riktigt stora likheter
på spel som kommit under en så kort tid som DayZ och WarZ.

Utvecklaren som håller på med DayZ gjorde ju först en mod som kom
i början av 2012 (?) på ArmA 2 motorn som var ett överlevnads spel under
omständigheter utav zombies och dålig tillgång till mat etc.
Sedan har han bestämt sig för att släppa en "full" verision av spelet där även
motorn är anpassad efter spelet.

Sedan går det en tid och något som heter WarZ kommer upp.
Det är ett spel som är baserat på Wars Inc motorn och baseras på i stort sätt helt samma saker som DayZ, och detta kommer strax efter DayZ.

Du måste ju för tusan kunna se likheter mellan dessa två och DayZ var först.

Sedan att jämföra spel såsom CoD och BF är fel i min mening under dessa
omständigheter då jag tvekar starkt på att CoD kom precis efter BF släpptes.

Och sedan så förstår jag inte hur folk kan försöka försvara ett så förbannat
skitföretag som gör sådant.

Detta är helt i min mening och vad jag tycker, och jag tycker
folk borde fundera ett stund på vad tusan man betalar för.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Koffe_93:

Jo, men jag tror nog att du även kan se några riktigt stora likheter
på spel som kommit under en så kort tid som DayZ och WarZ.

Utvecklaren som håller på med DayZ gjorde ju först en mod som kom
i början av 2012 (?) på ArmA 2 motorn som var ett överlevnads spel under
omständigheter utav zombies och dålig tillgång till mat etc.
Sedan har han bestämt sig för att släppa en "full" verision av spelet där även
motorn är anpassad efter spelet.

Sedan går det en tid och något som heter WarZ kommer upp.
Det är ett spel som är baserat på Wars Inc motorn och baseras på i stort sätt helt samma saker som DayZ, och detta kommer strax efter DayZ.

Du måste ju för tusan kunna se likheter mellan dessa två och DayZ var först.

Sedan att jämföra spel såsom CoD och BF är fel i min mening under dessa
omständigheter då jag tvekar starkt på att CoD kom precis efter BF släpptes.

Och sedan så förstår jag inte hur folk kan försöka försvara ett så förbannat
skitföretag som gör sådant.

Detta är helt i min mening och vad jag tycker, och jag tycker
folk borde fundera ett stund på vad tusan man betalar för.

Jag försvarar det inte, jag tycker bara detta fenomen är intressant.

Okej, låt oss ta några andra exempel

Diablo-serien -> Torchlight-serien -> Path of Exile

Tycker du inte dessa är väldigt lika varandra?

EDIT: Jag tycker också att Hammerpoint gör fel, som ex ljuga sönder.

EDIT2: Ändrade formulering.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Kebabhyvlarn:

Jo, jag förstår hur du tänker, men det finns enligt mig till en viss grad.

CoD och BF är ju helt klart inte så lika och lika så "Diablo-serien -> Torchlight-serien -> Path of Exile"
Alla är ju mer eller mindre olika. Men WarZ känns ju som en ren kopia av DayZ.
Detta skrämmer ju även andra modare för nytänkande att någon kan stjäla idén.

Detta blir jag bara förbannad på då detta bara förstör men folk stödjer det ändå.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Koffe_93:

Så det du säger är att man borde köpa DayZ standalone bara för att han kom med idén även om man tycker att WarZ är roligare?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ircfox:

Så det du säger är att man borde köpa DayZ standalone bara för att han kom med idén även om man tycker att WarZ är roligare?

Nej, det säger jag inte. Det jag säger är att man ska stödja skaparna
utav DayZ istället för några lurendrejare som i stort sätt har tagit idén.

Sedan kan du läsa min post igen och tänka efter vad jag igentligen skrev.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Kebabhyvlarn:

Det är skaparna av Diablo som gjorde Torchlight, så de använder bara sitt eget koncept till ett annat spel, sen är det många fler likheter mellan War Z och DayZ, skillnaderna ligger mer i hur välgjorda olika moment är. FPS genren har funnit länge i många olika format, och där har det gemensamma konceptet oftast varit att man är i lag som skjuter på varandra. DayZ kom ändå med en helt ny typ av spel, ett helt nytt koncept som aldrig har gjorts tidigare, och några månader efter att de blir som populärast kommer en annat utvecklare med exakt samma koncept. De är inte heller ett företag som från början tänkt att de velat göra ett sånt spel, utan hade egentligen tänkt att göra en generisk FPS (som de också gjorde, War Inc) och sen kom de på att de kunde modda om det till en zombiesurvival för att tjäna lite snabba pengar.

Det är uppenbart att det inte är några idéer de suttit under lång tid och slipat, utan är mest idéer från andra spel som slängts ihop i en gryta. Av kanske 30-40 designval är kanske 3-4 några som man faktiskt skulle kunna säga är deras egen grej.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Koffe_93:

Nej, det säger jag inte. Det jag säger är att man ska stödja skaparna
utav DayZ istället för några lurendrejare som i stort sätt har tagit idén.

Sedan kan du läsa min post igen och tänka efter vad jag igentligen skrev.

Det är ju precis det du säger? att det spelar ingen roll om pengar eller hur bra det är?!
Men vadå lurendrejare? de har ju gjort en spel som är helt spelbart vart är det lureri ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ircfox:

Det är ju precis det du säger? att det spelar ingen roll om pengar eller hur bra det är?!
Men vadå lurendrejare? de har ju gjort en spel som är helt spelbart vart är det lureri ?

Dom har tagit idén helt från skaparen utav DayZ och har i stort sätt kopierat hela spelet
fast till en annan spelmotor, "lurendrejeri" kanske var fel ordval men det är fortfarande ett
förbannat jävligt företag att vara så fula som de är.

Du får köpa vad du vill, tycker bara att folk ska tänka efter vad som är rätt och fel
och vad som är värt att lägga pengar i och som sagt, stödja de som faktiskt
kommer på med bra spel idéer så vi får se mer av sådant.

"Detta är ingen fråga om pengar eller hur kul det är,

http://www.eurogamer.net/articles/20...says-dean-hall

Köp DayZ när det kommer ut istället."

Det var vad jag skrev.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Företag har stulit idéer från varandra sedan urminnes tider och så kommer det fortsätta vara, dem såg sin chans att göra ett spel inom en ny genre som uppenbarligen var något att satsa på klart dem gör det, alla företag vill väl maximera sin vinst ? Och att ta spel idér är väl inget nytt titta bara vad som blev av dota, det är nu 3 rätt stora spel som är byggt på samma idé.

Jag skiter fullständigt i vem eller vilka som kommit på vad, jag kommer att konsumera den produkt jag anser är bäst.

Jag rekomenderar helt klart folk att köpa WarZ, det har inte funnits ute så länge, är fortfarande i en tidig version så buggar finns helt klart
. Teamet bakom spelet uppdaterar, buggfixar och lägger till nya featuers väldigt ofta. Minns inte när jag hade så kul med ett spel senast.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ircfox:

Företag har stulit idéer från varandra sedan urminnes tider och så kommer det fortsätta vara, dem såg sin chans att göra ett spel inom en ny genre som uppenbarligen var något att satsa på klart dem gör det, alla företag vill väl maximera sin vinst ? Och att ta spel idér är väl inget nytt titta bara vad som blev av dota, det är nu 3 rätt stora spel som är byggt på samma idé.

Jag skiter fullständigt i vem eller vilka som kommit på vad, jag kommer att konsumera den produkt jag anser är bäst.

Jag rekomenderar helt klart folk att köpa WarZ, det har inte funnits ute så länge, är fortfarande i en tidig version så buggar finns helt klart
. Teamet bakom spelet uppdaterar, buggfixar och lägger till nya featuers väldigt ofta. Minns inte när jag hade så kul med ett spel senast.

Jo, det är helt klart en sak över hur man resonerar och hur mycket man bryr sig
om spel utveckling över hur spel kommer till, men jag hade inte brytt mig allt för mycket
om det kommit ett tag efter att full verisionen av DayZ hade släppts.

"I could stand up here and be very critical of anyone who does a clone copy of the game. What would that actually achieve other than making me look like a dick? It's not going to result in a better game."
Dean Hall, creator, DayZ

Och du får helt klart rekommendera spelet och jag gratulerar att spelet är kul,
och du får spela det hur mycket du vill, det jag säger är att folk ska tänka efter en extra gång.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av ircfox:

Nu när du sagt att du hade så kul så kan jag passa på att fråga dig också; Vad är det du tyckte var så kul? Är inte så att jag försöker säga att det inte kan finnas något kul i spelet, utan är en genuin fråga, undrar vad det är som lockar med spelet.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Nu när du sagt att du hade så kul så kan jag passa på att fråga dig också; Vad är det du tyckte var så kul? Är inte så att jag försöker säga att det inte kan finnas något kul i spelet, utan är en genuin fråga, undrar vad det är som lockar med spelet.

Springa runt i en öppen värld, först när man knappt har något gear så så är zombisarna sjukt jobbiga och ha att göra med, sen när man hittat lite bättre gear kan man börja gå in i de större städerna med några kompisar och bara kötta allt levande!

Permalänk
Skrivet av ircfox:

Springa runt i en öppen värld, först när man knappt har något gear så så är zombisarna sjukt jobbiga och ha att göra med, sen när man hittat lite bättre gear kan man börja gå in i de större städerna med några kompisar och bara kötta allt levande!

Okej Men en öppen värld har du i Red Dead Redemtion, Fallout, Red Faction Guerilla, Skyrim, Oblivion, DayZ, Minecraft, vad var det för speciellt just här som gjorde det så kul? Extra spännande värld att utforska?

Man börjar ju med en ficklampa som man kan slå med direkt? Är väl bara att dunka ner dem med den?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Okej Men en öppen värld har du i Red Dead Redemtion, Fallout, Red Faction Guerilla, Skyrim, Oblivion, DayZ, Minecraft, vad var det för speciellt just här som gjorde det så kul? Extra spännande värld att utforska?

Man börjar ju med en ficklampa som man kan slå med direkt? Är väl bara att dunka ner dem med den?

Jag fick bara flashlight första gången jag spawna, men sedan efter det så har jag alltid spawnat utan någonting över huvud taget så om man drar på sig zombies så måste man antingen springa bort eller hoppa upp på en bil etc.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Roligt att springa runt och utforska och samtidigt veta att man när som hellst kan möta en spelare och bli dödad, så man måste vara rätt försiktigt när man går in i städerna och har du otur överallt. Sen pvpn med långa stora fighter i städerna är episka!

Man börjar med en ficklampa de första gångerna sen startar man helt tom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ircfox:

Roligt att springa runt och utforska och samtidigt veta att man när som hellst kan möta en spelare och bli dödad, så man måste vara rätt försiktigt när man går in i städerna och har du otur överallt. Sen pvpn med långa stora fighter i städerna är episka!

Man börjar med en ficklampa de första gångerna sen startar man helt tom.

Finns det någonting i WarZ som du tycker är bättre än I DayZ? För allt du har sagt finns ju redan i DayZ, det är liksom det hela DayZ går ut på, så vad är det med just WarZ som gör så att du gillar det bättre än DayZ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SanyaIV:

Finns det någonting i WarZ som du tycker är bättre än I DayZ? För allt du har sagt finns ju redan i DayZ, det är liksom det hela DayZ går ut på, så vad är det med just WarZ som gör så att du gillar det bättre än DayZ?

Allt jag sagt finns i Dayz, men enligt mig så funkar det sjukt mycket bättre i Warz och det är baserat på en annan motor, som jag tycker lämpar sig mer och är enklare för pvpn, inga zombies som aggrar från flera mil och springer genom väggar. sitter inte snipers på alla tak i de större städerna så man blir instant dödad av, fler och roligare firefights.

Man känner av att dayZ bara är en mod medans WarZ är ett eget spel. Många saker är nästa identiska med Dayz, men jag tycker helt enkelt de små sakerna gör mycket för spelet.

Har full förståelse för folk som tycker mer om Dayz än WarZ, men bara för det behöver man inte gå in på ett forum och skrika att WarZ är en scam och att ingen borde köpa det. Bara för att jag Spelar HoN går inte jag in i en LoL tråd och sågar det?!

Permalänk
Skrivet av SanyaIV:

Jag fick bara flashlight första gången jag spawna, men sedan efter det så har jag alltid spawnat utan någonting över huvud taget så om man drar på sig zombies så måste man antingen springa bort eller hoppa upp på en bil etc.

När jag tagit bort gubben och gjort en ny (så man slipper den onödiga väntetiden) så har jag fått tillbaka startergear. Sen har ju alla zombies ett område de inte får gå utanför, så är ju bara att jogga utanför det, om man inte skulle ha hittat någon ficklampa eller hammare

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av SanyaIV:

Precis det jag menar, det är i stort sätt samma spel bara att några gjort en kopia
och dragit till med en annan spelmotor.

Sounds legit?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Sjukt jävla bra!!! köp köp köp!!!

Visa signatur

|MB: MSI X570 GAMING PLUS |CPU: Ryzen 5600X @ 4800Mhz |GPU: ASUS RTX 2070 SUPER ROG Strix |RAM:Corsair Vengeance RGB PRO @ 3600Mhz|SSD Corsair Force MP510 960GB

Permalänk
Skrivet av Koffe_93:

Precis det jag menar, det är i stort sätt samma spel bara att några gjort en kopia

Sounds legit?

Menar du att det inte är "legit"?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Koffe_93:

Sounds legit?

En fråga har du ens spelat spelet ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ircfox:

En fråga har du ens spelat spelet ?

Nej, men var redigt nära att köpa det ett tag, men jag har bestämt mig för att
stödja han som gjorde DayZ i första hand och sedan om det floppar så får jag titta på WarZ.

Men tycker fortfarande att det är så förbannat fult av dem, men men,
Spelar egentligen ingen roll att jag sitter och skriver mina åsikter då det inte hjälper mig själv eller någon annan.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Koffe_93:

Sounds legit?

Det jag sa är att sakerna han nämnde är de som finns i DayZ, jag sa inte att WarZ inte hade en enda liten unik sak, så jag håller faktiskt inte med dig.