Rabattkod CDON? fx 8350 Corsair 550D (Snabbt svar uppskattas!)

Permalänk
Medlem

Rabattkod CDON? fx 8350 Corsair 550D (Snabbt svar uppskattas!)

Hallåj!

Tänk skaffa mig dessa två skönheter

http://cdon.se/hemelektronik/amd_fx-8350_x8_4.0ghz_socket_am3%2b_boxed-22002402

http://cdon.se/hemelektronik/corsair_obsidian_550d_tower_no_psu_black_atx-18246013

Ville bara kolla om vi på sweclockers har någon rabbat på cdon just nu? Eller någon annanstans?

Devik

Permalänk
Medlem

Använd rabattkoden SWEC1304 (SWECÅÅDD) så får du 5% rabatt på datorkomponenter hos CDON.

Visa signatur

AMD 5800X3D | PowerColor 7900 XT MBA | 32 GB DDR4 2666 MHz | Windows 10 Pro (64-bit)

Permalänk
Medlem

Min signatur finns link.

Annars så kanske de dyker upp nu i slutet av månaden på cdons rabatt då, (vet inte alls om det blir så) men ifall det blir så är det 15% det gäller då (ifall jag förstår det hela rätt)

Visa signatur

| Ibland lättroad |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eronki:

Använd rabattkoden SWEC1304 (SWECÅÅDD) så får du 5% rabatt på datorkomponenter hos CDON.

Skrivet av Road:

Min signatur finns link.

Annars så kanske de dyker upp nu i slutet av månaden på cdons rabatt då, (vet inte alls om det blir så) men ifall det blir så är det 15% det gäller då (ifall jag förstår det hela rätt)

Aha tack så mycket för snabbt svar!
Då förstår jag varför inte SWEC1303 fungerar hehe... Det är ju april!
Vet du exakt datum när cdon sätter igång den rabatten? Väldigt sugen på grejerna nu och kan nästan inte hålla mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devik:

Aha tack så mycket för snabbt svar!
Då förstår jag varför inte SWEC1303 fungerar hehe... Det är ju april!
Vet du exakt datum när cdon sätter igång den rabatten? Väldigt sugen på grejerna nu och kan nästan inte hålla mig

Brukar vara från 27/28 till sista dagen i månaden typ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nikkop:

Brukar vara från 27/28 till sista dagen i månaden typ

Okej tack! Får väl hålla mig lite till då

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Då rinner den över till nästa månad, men den ska upp innan helgen
Mvh//Andreas

Läste något i går i cdon.com tråden att den troligtvis kommer upp till helgen och håller på någon dag in i nästa månad.

(edit hittade quote i tråden)

Visa signatur

| Ibland lättroad |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Road:

Läste något i går i cdon.com tråden att den troligtvis kommer upp till helgen och håller på någon dag in i nästa månad.

(edit hittade quote i tråden)

Perfa, lär ju ändå inte hinna få den innan måndag om jag beställer idag, så då kan jag lika gärna vänta till helgen och hoppas att någon, eller båda, av dem dyker upp Tack!