League of Legends - Visa ditt bästa game någonsin

Permalänk
Medlem

Spelar inte ens LoL men är lite frustrerad över att vi förlorade detta game, kunde inte 1v5:a och mitt team var crap lol

Permalänk

Nu vill jag inte vara den som är den.

Meeen.. "visa ditt bästa game någonsin", och sen handlar det om stats?

Borde inte tråden döpas om till "visa det game där du krossade folk som uppenbarligen är sämre än dig?".

Kom inte och säg att det var utmanande att spela 33/2/10 eller liknande. För det kan det inte ha varit.

Permalänk
Skrivet av Överkill:

Borde inte tråden döpas om till "visa det game där du krossade folk som uppenbarligen är sämre än dig?".

Kom inte och säg att det var utmanande att spela 33/2/10 eller liknande. För det kan det inte ha varit.

Du vet att allt detta uppenbarligen är Diamond/challanger va?

Permalänk
Medlem

Spelar inte LoL, dock kan jag dela två bra scores från HoN och Dota 2!
Stofflerone och erkdajerk~

Har ett 12/1 som Rammus nånstans med.

Permalänk
Medlem

har 2 bra sparade på bild och 1 tredje på lolreplay

Quadra kill Sona!
gick all in hoppades på 1 kill fick 4 och överlevde

och detta awesome anivia game, fick penta 1 v 5 på baron + buff något le dom var då

replay filen ska jag bara convertera till video fil sen upp på tuben så länkar jag efter det

Visa signatur

Dator: Goodbody's Node
Kringutrustning: Samsung SyncMaster BX2331 24" LED 1080p, Logitech C910 Pro Webcam, Corsair Vengence K90, Mionix Naos 5000, Roccat Taito mousemat

Permalänk
Medlem

detta var lite epic. med hjälp av ett sjukt bra team och lite halv dana motståndare så gick det vägen aldrig haft så ku l=D

Permalänk
Skrivet av Överkill:

Jaa, det är det som jag menar med tråden.
Jag säger inte att just DU som läsare ska tolka det som att man ska 30/0
jag gjorde bara en tråd för vi som spelar LoL och vill shara våra erfarenheter och ha diskussion runt dem.
Som sagt DU kan tolka det som att ha bra stats men det är välkommet att visa din bästa match i t.ex ranked om du kanske får 0/2/5 om du så vill berätta om matchen och motivera varför det var ditt bästa game.
Men tycker inte att du ska komma och förstöra det för oss andra som vill visa när vi äger ut noobs eller vad du vill kalla det.
Men du är välkommen att posta ditt bästa game!

Visa signatur

Main PC | Gigabyte GA-990FXA-UD3 | AMD Phenom X4 BE 3,4 ghz | Corsair 8gb Vengeance LP | NZXT Switch 810 | Sapphire Radeon 7950 | Fractal Design Tesla 650w 80+ | Realtek 1000 Mbit PCI | Datorn
Laptop | AMD Athlon X2 @1,9 GHZ | GeForce 8700M GT | 160gb seagate | 2gb Internminne

Permalänk
Skrivet av BasseeBoii:

Jaa, det är det som jag menar med tråden.
Jag säger inte att just DU som läsare ska tolka det som att man ska 30/0
jag gjorde bara en tråd för vi som spelar LoL och vill shara våra erfarenheter och ha diskussion runt dem.
Som sagt DU kan tolka det som att ha bra stats men det är välkommet att visa din bästa match i t.ex ranked om du kanske får 0/2/5 om du så vill berätta om matchen och motivera varför det var ditt bästa game.
Men tycker inte att du ska komma och förstöra det för oss andra som vill visa när vi äger ut noobs eller vad du vill kalla det.
Men du är välkommen att posta ditt bästa game!

Som vanligt så tolkas allt som fientlighet direkt.

Det jag menade var att "ditt bästa game" borde vara långt ifrån "ditt lättaste game". Har du 33 kills, 0 deaths and 15 assist så KAN gamet inte ha varit utmanande. Därav lätt, inte bäst.

Mitt lättaste game? Ingen aning... jag tar inte screenshots eller lägger games på minnet. Absolut inte några 25-0 games då de är så lätta/tråkiga att de glöms redan nästa match.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheFlyingFin:

http://img833.imageshack.us/img833/2595/epiclolscore.png

detta var lite epic. med hjälp av ett sjukt bra team och lite halv dana motståndare så gick det vägen aldrig haft så ku l=D

4adcs' =D?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lucaas10:

4adcs' =D?

Normalgame, därav är inte metan så viktig imo. troligtvis lirade han med vänner eller något. ^^

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Normalgame, därav är inte metan så viktig imo. troligtvis lirade han med vänner eller något. ^^

Skrivet av Lucaas10:

4adcs' =D?

Faktiskt aldrig spelat med nån av dem förut xD Många var så kallade foreigners =P Och det är roligast att köra med många ADCs för det tar ofta kål på dem då de inte själv gör så mycket damage =P bara o ta ut deras ADC först o sen köra på supporten så dör de rätt fort