[ALN] Aliencoin - Ny kryptovaluta

Permalänk
Visa signatur

Main: R9 390 Nitro, 4690K @ 4 GHZ, NH-U12P SE2, Corsair 8GB 1600MHz, Gigabyte Z97X Gaming 3, Fractal Design Define S, 1 TB, Fractal Design 650W, samsung 840 evo 120gb, windows 10
Equipment: Benq xl2411t Tesoro durandal ultimate G1NL, steelseries rival, Qpad qh 90.

Permalänk
Medlem

Den Wallet länken fungerar inte för mig.. Ska väl testa om det funkar med IE. Antog automatiskt att länken var nere.

EDIT: Funkar nu Var nog många som försökte tanka den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemonIllusion:

11 Mhash/s är ju en piss i nilen jämfört med mina 280 000 hash/s.

OnT: Den här kommer klara sig sämre än DOGE...

Sinnes, vad består din rigg av?

Visa signatur

Samsung 32" Curved gamingskärm Odyssey C32G54TQ
Phanteks Eclipse P400A RGB White,MSI GeForce RTX3070Ti VENTUS 3X OC
AMD Ryzen 7 5800X Processor,Cooler Master Hyper 212 RGB Black Edt
Kingston FURY Beast RGB DDR4 16GB 3200 MHz,WD Blue SN550 1TB NVMe M.2 SSD ,ASUS ROG Strix B550-E GAMING moderkort,Cooler Master V750 Gold - V2 PSU

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lagun:

Sinnes, vad består din rigg av?

Jag vet inte om du var seriös, men om du var det ska du nog kolla på vad jag skrev en gång till.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem

Någon som fattar hur fan man skriver ett inlägg på den där sidan? Hittar ingen som helst knapp för att kunna skriva. Alltså inte starta en tråd utan bara skriva i en.

Permalänk
Skrivet av Dassh:

Någon som fattar hur fan man skriver ett inlägg på den där sidan? Hittar ingen som helst knapp för att kunna skriva. Alltså inte starta en tråd utan bara skriva i en.

Man måste ha varit medlem inne i 4 timmar och posta 5 trådar i newbie sectionen.

i luv google

Visa signatur

Main: R9 390 Nitro, 4690K @ 4 GHZ, NH-U12P SE2, Corsair 8GB 1600MHz, Gigabyte Z97X Gaming 3, Fractal Design Define S, 1 TB, Fractal Design 650W, samsung 840 evo 120gb, windows 10
Equipment: Benq xl2411t Tesoro durandal ultimate G1NL, steelseries rival, Qpad qh 90.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Affeskate13:

Man måste ha varit medlem inne i 4 timmar och posta 5 trådar i newbie sectionen.

i luv google

Tack för svaret!

Men att behöva googla för att få skriva få ett forum är lite väl mycket att begära tycker jag.

Permalänk
Skrivet av Dassh:

Tack för svaret!

Men att behöva googla för att få skriva få ett forum är lite väl mycket att begära tycker jag.

Jag satt i typ 10 minuter och försökte lista ut, Sen orkade jag inte mer och googlade xD

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Affeskate13:

i luv google

Är det bitcoontalk vi pratar om? Ibland ljuger Google rätt friskt..
Man kan läsa om det i newbi forumet.

Citat:

You can only post in the Newbie and Local sub-forums till you have made one post and waited 4 hours. This post must be substantial: at least several sentences. The other two restrictions are you need 1 post to be able to send a PM and 10 posts to put a link in your sig. You can only post once every 360 seconds to start and there are a few other things that trigger this timer such as logging in and searching.

Permalänk
Skrivet av Stenull:

Är det bitcoontalk vi pratar om? Ibland ljuger Google rätt friskt..
Man kan läsa om det i newbi forumet.

Nej jag googlade ju för att få reda på hur man skriver en kommentar där för att det var nästan helt omöjligt att lista ut.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Affeskate13:

Nej jag googlade ju för att få reda på hur man skriver en kommentar där för att det var nästan helt omöjligt att lista ut.

Ja och Google hade fel. 1 post i newbie forumet samt vara inloggad minst 4 timmar är det som gäller
Har för mig att det där med 4 poster är en gammal regel.

Permalänk
Skrivet av Stenull:

Ja och Google hade fel. 1 post i newbie forumet samt vara inloggad minst 4 timmar är det som gäller
Har för mig att det där med 4 poster är en gammal regel.

jaa jag missförstod dig, nu förstår jag

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Var vänliga att visa er support för denna valuta här: https://cryptsy.freshdesk.com/support/discussions/topics/7302...

Visa signatur

Dator 1
2x 280x | AMD FX-8350 8core 4.0GHz | Corsair RM750W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Veizel:

Var vänliga att visa er support för denna valuta här: https://cryptsy.freshdesk.com/support/discussions/topics/7302...

Nej.

Visa signatur

i7 3770K @4.5 Ghz | MSI Z77-S01 | Radeon HD 6850 | Sandisk 120GB SSD | 8GB 1866Mhz Corsair Vengeance

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrutalSwede:

Fuck it all...

Kommer starta Brutalcoin. Alla ska ha varsin värdelös valuta verkar det som

Skickades från m.sweclockers.com

DO EEEEIIITTT.

För övrigt: Fuckit, hoppar på det. 2 orphan runder i rad, och 2000 doge åt helvete. Kan inte bli sämre med Alien, dessutom är det för skojs skull.

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Medlem

Varför inte skapa TulipCoin?

Permalänk
Medlem

Jag har börjat mina denna valuta också nu. Går dock väldigt segt redan.

Visa signatur

"Obi-Wan: Luke, you will find that many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
— Return of the Jedi
So help spread Dogecoin Many world. Such address: D6wTiKAD9hbVcgRgML687jvj2KiqAbiaUR
So good Much deed! ( Currently: Very few DOGEcoins donated ) even few deeds can be good!