OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk

Jag skulle gärna vela ha en invite för 64gb

Permalänk
SpelClockers

Nyheter från OnePlus, dom börjar skifta fokus från att bjuda in "early members" till mer delbara invites. Samtidigt som dom första 100k medlemmarna ska få sin invite under månaden. Förhoppningsvis så bör det kunna göra att det händer något med invite listan.

Skrivet av Carl, post: 3790778, member: 30:

Last month, we promised to seed invites to early supporters. We’re in August, and a significant amount of you now have the One.
A hypothesis that we had when starting OnePlus, was that good products would spread on their own via word of mouth. This hypothesis has certainly been validated, and today we see a demand that still keeps growing. Every day, many users will ask us when they’ll receive invites to share.
On our end, we’ve revised further our production targets for August, as we know many are eager to have a One to call their own. At the same time, our current demand situation is many times that of our initial estimations, and we’re having issues with scaling up customer support fast enough. We understand that our current support is far from the seamless experience we designed from the outset, and are working against the clock to improve in this regard. We will pace shipments with our actual customer support situation to try and mitigate the scaling issues.
In terms of invites, this month we’ll start shifting the focus from seeding early members to giving our users the ability to spread the love of the One with their friends and family. Despite focusing on shareable invites, we’re still targeting reaching forum member 100k through early supporter invites late this month.
Looking back at the past few months, the support we’ve received has surpassed our wildest imaginations. Thank you for this. Our road has been a bumpy one, but the issues that we’ve been facing are due to growth rather than stagnation. We still have a long way to go before fulfilling our dreams, and if you think you can lend a hand, please don’t hesitate to visit the careers section of our website and apply.
Finally, I wish you all an amazing late summer, and that you’ll soon receive your One.

Dold text
Visa signatur
Permalänk
Medlem

Gick just över till Processing! Så jag har kanske men 1+1 på Fredag =P Hoppas dom inte är allt för sega nu med att sen skicka ut invites

Permalänk
Medlem

Hej på er allihopa

Jag skulle gärna vilja ha en invite för en 64gb. Tack på förhand

Visa signatur

8700k @5.2ghz

Permalänk
Medlem

Jag vill hemskt gärna ha en invite! Båda modellerna är av intresse.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Släng upp mig på listan med 64gb. Jag orkar max vänta 2-3 veckor sen köper jag en annan telefon.

Fan väntat sen April Maj skitsystem.

Permalänk
Medlem

Sign me up for the 64GB.
Känns som det kommer bli väldigt många inköp under andra halvan av 2014. Ovanligt många för min del i alla fall.

Permalänk
Medlem

Får väl passa på att ställa mig i kö för en 64gb också

Permalänk

En 64gigare skulle inte sitta fel...
Ställer mig i denna kö och hoppas på det bästa!

Permalänk
Medlem

Köa mig för 64Gb...

Visa signatur

-AMD Ryzen 9 5950X - Asus TUF X570 Plus - RX 6900 XT 16GB Red Devil Ultimate - Corsair Force MP510 M.2 Nvme 960Gb - Kingston Nvme 1Tb - 32Gb Corsair Vengance 3600Mhz - Fractal Design Ion+ 860W - NZXT H630 - LG Ultragear 27gp850p

Permalänk
Medlem

Ställer mig i kö för 64GB

Permalänk
Medlem

Gärna en 64gb här med.

Permalänk
Medlem

Kan ta en. vilken spelar ingen roll

Permalänk

Jag skriver väl också upp mig på listan. Helst 64Gb men det spelar ingen roll, kan ta vilken som!
Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Invite please! 64gb men 16GB går också bra vet inte om det spelar någon roll..

Permalänk
Medlem

Fick precis en invite i mailen, från OnePlus. Jag registrerade ganska tidigt på deras sida. Ska nu fundera på om jag ska köpa telefonen eller inte. Tycker att den är lite väl stor :/

EDIT: Ni behöver inte skicka PM och fråga om invite. Om jag inte använder den går den till en av mina vänner.

Permalänk
Medlem

Min Blade 3 börjar verkligen dö så det är nog dags för en ny mobil

Svårt att hitta något man vill ha men denna gillar jag
16 eller 64 är inte så viktigt för mig men föredrar 64

Så en fin liten Invite önskas

Permalänk
Medlem
Skrivet av twk:

Fick precis en invite i mailen, från OnePlus. Jag registrerade ganska tidigt på deras sida. Ska nu fundera på om jag ska köpa telefonen eller inte. Tycker att den är lite väl stor :/

Om du inte vill ha den kan jag ta hand om din invite

Jag är för övrigt intresserad av en egen invite också!

Permalänk
Inaktiv

Ställer mig i kö för en 64GB invite.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av twk:

Grattis!
Vad har du för "medlemsnummer" på oneplus.net? Jag är lite nyfiken på hur långt dom kommit i listan.
Håller med dig om att den är lite stor, men det är klart att du ska slå till!

Permalänk
Medlem

Skulle jättegärna vilja få en invite till 64GB versionen!

Visa signatur

KONSOL: Playstation 5
SKÄRM: Acer Nitro 4K 144 Hz XV282KKV
GAMING PC: i5-13600KF / Sapphire Radeon RX 7900 XTX 24GB Pulse Gaming OC / Gigabyte Z790 UD AX / Corsair Vengeance RGB EXPO 32GB 6000Mhz / ADATA XPG GAMMIX S70 BLADE 2TB / Corsair iCUE H100i Elite Capellix XT / Corsair RM1000x Shift 1000W / Corsair 3000D RGB
GAMING LAPTOP: Razer Blade / 15,6" 144Hz / i7 10750H / 16GB / 512GB HD / RTX 2070

Permalänk
Medlem
Skrivet av gotpean:

Grattis!
Vad har du för "medlemsnummer" på oneplus.net? Jag är lite nyfiken på hur långt dom kommit i listan.
Håller med dig om att den är lite stor, men det är klart att du ska slå till!

Tack Vet inte vart man kollar det, men mitt konto hos OP är registrerat 19:e maj. Jag kommer nog att beställa telefonen och om jag inte gillar den säljer jag den, i nyskick, för samma pengar som jag betalat.

Permalänk

Har editerat min post till att jag endast önskar köa för 64gb modellen. Tack!

Permalänk
Medlem

Jag skulle uppskatta något fruktansvärt att bli uppskriven på listan för invites för en 64GB-modell.

Om jag får en invite så ger jag nog bort samtliga man får från OnePlus här på SweC då jag inte känner någon som behöver en ny telefon

Permalänk
Medlem

Det verkar som att OnePlus försöker kräma ut 50K invites till. Dessa går självklart till de som har medlemsnummer 50K+ på deras forum.

Har vi tur finns det någon på denna listan med invites i handen snart.

Visa signatur

Lwl

Permalänk
Medlem

Tjäna! Är intresserad av en 64GB.

Permalänk
Medlem

Hej!

Som så många andra hade en en 64GB version varit mycket intressant!
Blev rejält sugen efter att ha sett Tek Syndicates recenssion av telefonen. Speciellt då min Galaxy S3a håller på att ge upp helt känns det som

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem
Skrivet av twk:

Tack Vet inte vart man kollar det, men mitt konto hos OP är registrerat 19:e maj. Jag kommer nog att beställa telefonen och om jag inte gillar den säljer jag den, i nyskick, för samma pengar som jag betalat.

Bara att hålla muspekaren över sin egen avatar i något inlägg. Så ser du ditt nummer i statusfältet längst ner.

Permalänk
Medlem

yoo!

Tar gärna en invite till denna grymma telefonen! 16 eller 64 spelar ingen roll, tar första som finns! Tack

Visa signatur

Albin Bergström

Permalänk

Är intresserad av båda modellerna och önskar stå med i kön.

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301