Bästa "Vem-Ringer?"-apparna?

Permalänk

Bästa "Vem-Ringer?"-apparna?

Hejhej

Jo, nu söker jag ju jobb och det kan vara kul att veta vem som ringer. Det kan även vara bra att veta vad det är för telefonförsäljare som ringer.

Någon som provat på olika sådana appar och tycker att någon särskild "VemRinger"-app är bäst?

Kan man ha flera installerade samtidigt? För den ena appen kanske inte vet vem som ringer men den andra kanske nästan vet det (företags-namnet syns), och den tredje kanske ser exakt vad det är för person som ringer (och inte bara företagsnamnet) t ex..

Visa signatur

PC: Windows 10 Pro x64 | ASUS Z270 ROG MAXIMUS IX CODE | Intel i7 7700K 4.2 GHz | Crucial 2x8GB@2400MHz | ASUS GeForce GTX 1070 8GB DUAL OC | Samsung 960 EVO 500GB | WD Red 2TB | Corsair TX650M 650W | Deepcool Tesseract ATX

Permalänk
Medlem

Har använt Eniro och Truecaller. Just nu används Truecaller pga av den har en egen databas som användare kan lägga till försäljare och andra skräp samtal. Så även om appen inte hittar några uppgifter om numret så står det typ "187 användare har markerat detta nummer som skräp".

Men om man bara vill ha koll på listade nummer så tycker jag nog Eniro fungerade bättre.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag har använt TrueCaller i några år, o för mig så har den fungerat perfekt!

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Truecaller är helt klart bäst.
Ger dig möjligheten att spärra telefonnummer också.

Så skulle du råka svara en försäljare kan man säga att man är upptagen och vill att de ringer tillbaka om en kvart.
Sen spärrar man nummret.

Permalänk
Medlem

Använder truecaller, bästa av dom jag provat iaf.
Bäst databas imo.