Följ Black Week på SweClockers
Permalänk
Hedersmedlem

Problem med sensiviteten på musen

Jag har lite problem med min sensitivitet på min mus (en vanlig hederlig logitech med 3 knappar). Jag använder för övrigt win2k sp3.

Det började när jag ändrade till högsta "sensen" i kontrollpanelen. Sedan är det som om det växlar från högsta till lägsta lite hur som helst ibland och sedan tillbaka igen.
Jag kan inte hitta något mönster när det uppstår, men ganska ofta när man växlar ett fönster (dock inte alltid). Någon som vet vad det kan vara? Någon som varit med om liknande?

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Permalänk
Gäst

Har du logitechs mouseware installerat?

Permalänk
Hedersmedlem

Japp. Kan det vara det som cp:ar sig? Brukar ha en annan mus (därav mjukvaran) med batterierna är slut just nu.

EDIT: Avinstallerade och än så länge verkar det fungera normalt igen. Tackar!

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

deniiz.. precis samma problem som du.. med de nya drivrutinerna

Visa signatur

stallet.se - för oss som älskar heztar!

Permalänk
Medlem

"Problem med sensiviteten på musen".

Snyggt översatt...

Permalänk
Avstängd

hehe =D

Visa signatur

stallet.se - för oss som älskar heztar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jiax
"Problem med sensiviteten på musen".

Snyggt översatt...

Först översatt till engelska (känslighet - sensitivity) sen försvenskat från engelskan.. suck, dessa översättningar

Permalänk
Gäst

Jag har upplevt samma problem med de nyaste versionen av mouseware. så jag avinstallerade den.