Alla fyndtips från mellandagsrean

Vill börja spela LoL, någon som vill börja med mig?

Permalänk
Medlem

Vill börja spela LoL, någon som vill börja med mig?

Tja!

Mina vänner tycker inte om att spela MOBA spel, så jag letar efter nya vänner att spela LoL med.

Är helt ny i LoL communityn, har kört lite DotA men det var flera år sen. Tänker börja spela, någon som vill börja med mig så kan vi utvecklas tillsammans?

Permalänk
Medlem

Vi på GrumpyGaming.net har ett gäng som spelar League då och då. De flesta är dock lvl 30, men det finns säkert någon som kan tänka sig att spela med dig om det skulle låta intressant.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Är också intresserad av folk att spela LoL med. Helst då lite "äldre" spelare, men det viktigaste är att man har en viss mognad. Spelar hellre med nybörjare som kan hålla sig lugna än proffs som inte går att ha o göra med
Folk som är intresserade av att förbättra sig själv istället för att skylla på andra.

Var guld säsong 2. Spelar ranked lite halvseriöst och är så sakteliga på vägg upp ur silver för tillfället.
Spelar alla positioner, men mest erfarenhet av ADC / support / jungle.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 3900x | ASUS x570 TUF Gaming Plus | Corsair Vengeance 3200MHz CL16 64GB | SSD Samsung 970 EVO Plus | EVGA GTX 1080 SC | EVGA P2 1000W | BenQ SW321C | Dell AW3821DW

Permalänk

Hej. Jag lirar lol oftast kvällstid när sonen sover. Kör mest ranked. Silver 4 just nu. Euw. Superstafan. Adda gärna. Är 36 år lugn å oftast trevlig ;). Är kul att spela normals ibland oxå.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joakim1024:

Är också intresserad av folk att spela LoL med. Helst då lite "äldre" spelare, men det viktigaste är att man har en viss mognad. Spelar hellre med nybörjare som kan hålla sig lugna än proffs som inte går att ha o göra med
Folk som är intresserade av att förbättra sig själv istället för att skylla på andra.

Var guld säsong 2. Spelar ranked lite halvseriöst och är så sakteliga på vägg upp ur silver för tillfället.
Spelar alla positioner, men mest erfarenhet av ADC / support / jungle.

Skrivet av stefan1981:

Hej. Jag lirar lol oftast kvällstid när sonen sover. Kör mest ranked. Silver 4 just nu. Euw. Superstafan. Adda gärna. Är 36 år lugn å oftast trevlig ;). Är kul att spela normals ibland oxå.

Tjo.
Hoppa in på GrumpyGaming.net och säg hej och signa upp er till vår lol grupp. Info finns på vår discord (länk i sig till discord och forum).

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem
Skrivet av stefan1981:

Addar dig så kanske vi kan lira lite någon kväll.
EUW : koshinuke

Skrivet av Eldritzh:

Tjo.
Hoppa in på GrumpyGaming.net och säg hej och signa upp er till vår lol grupp. Info finns på vår discord (länk i sig till discord och forum).

Registrerat mig på sidan

Visa signatur

AMD Ryzen 9 3900x | ASUS x570 TUF Gaming Plus | Corsair Vengeance 3200MHz CL16 64GB | SSD Samsung 970 EVO Plus | EVGA GTX 1080 SC | EVGA P2 1000W | BenQ SW321C | Dell AW3821DW

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Northernberg:

Jo, uppenbarligen.

Visa signatur