Permalänk

AOC G2460PG

Då jag i princip aldrig spelar spel på datorn längre utan snarare behöver en bra bildskärm för bildbehandling tänkte jag kolla intresset på denna skärmen.

24" 1920x1080
G-SYNC
144 Hz
1MS
Displayport (kabel medföljer)

Har inte upptäckt några döda pixlar på den.

Inköpt i januari 2016 och AOC uppger att de har 3 års garanti på alla sina skärmar på sin hemsida.
Jag citerar: "We stand behind the quality of every monitor with a generous three-year warranty. Within the warranty period, any AOC displays with manufacturing defects or faulty components will be repaired or replaced at no additional charge."

Har använt ett annat fäste så originalfoten är i princip oanvänd. Går att justera både vinkel och höjd. Även originalkartongen finns kvar.

Finns i Perstorp i Skåne och jag skickar inte den.

Kommer även att annonsera ut den på andra sidor som Blocket och Facebook så småningom.

Edit: Kvitto finns.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Permalänk

Har en köpare på den som ska komma i dagarna.

Permalänk

Såld

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Bara av ren nyfikenhet, vad fick du för den?

Visa signatur

PC: | Asus TUF Z370-Plus Gaming | Intel Core i5-8600K | Corsair Hydro H60 v2 | 32GB Corsair Vengeance LPX | Intel M.2 512GB | 12TB HDD | Asus ROG Strix RTX 3070 Ti OC Edition 8GB GDDR6X | Fractal Design Define R5 Blackout | Corsair RM750x White | Lenovo G34w-10 34" 3440x1440 | Logitech Z623 THX | Sennheiser G4ME One |
HP Notebook | AMD Ryzen 5 2500U | 16GB | 256GB M.2 SSD | Radeon Vega 8 |