Trådlösa hörlurar till gym

Permalänk

Trådlösa hörlurar till gym

Hej!

Jag söker ett par stilrena och sköna hörlurar med relativt bra ljud som jag kan använda till gymmet. Jag köpte ett par Plantronic Backbeat Pro som hade riktigt bra ljud men tyvärr så var de alldeles för feta och bulkiga för att jag skulle kunna gymma i dem. Har ni något bra förslag på hörlurar som ligger kring 800kr?

Tack på förhand!

Visa signatur

i7 8700 | Asus DC2 290x | MSI Z370A Pro | Fractal Design Define R4 Windowed | EVGA GQ750W | 8GB RAM 2800MHZ |1TB HDD 250 GB SSD

Acer Predator 144Hz | Mionix Naos 3200 | Razer Blackwidow 2014 | NiP Xtrfy Get Right version | Plantronics Backbeat Pro

Permalänk

Kör med dessa fungerar bra både som samtal och musik.
Får med olika "pluppar" till öronene.

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3091113

//DK

Permalänk
Medlem

@Lindström: Har två par hörlurar beroende på om jag styrketränar eller springer.

Vid styrketräning använder jag följande Sudio Vasa BLÅ för att dom är små och är inte i vägen vid tex. militärpress. Bra ljud och räckvidd samt helt okej batteritid på ca 6-8 timmar.

Vid löpning eller när jag promenerar föredrar jag att använda Urbanears Plattan ADV Wireless då dom sitter på plats och man slipper ha några sladdar som åker omkring. Bra ljud och räckvidd även på dessa. Vet inte exakt hur lång batteritid jag får ut av dom (14h enligt urbanears), men brukar inte ladda dom mer än en gång per månad.

Rekommenderar båda starkt beroende på om du vill ha In- eller On-ear, båda har även ett väldigt rimligt pris enligt mig och då behöver man inte vara lika rädd över att tex. tappa dom under ett träningspass.

Permalänk

Skulle lätt kunna rekommendera alla Jaybirds produkter! grymt bra ljud, tåliga, går att hitta till dugliga priser och med alla tillbehör som kommer med så får man alltid en bra passform! annars kör jag också med ett par Marshall major II då det var billiga och med lite större ljud till en rätt slimmad storlek, men inear låter som det givna valet för dig.