Mycket konstigt. Jag nyttjar inte alkohol eller andra droger, har inga problem med minnet och jag har inget intresse av att vara medlem i dessa grupper. Återstår någon annan vem det nu skulle kunna vara.
Men jag har vänner på Facebook som absolut skulle kunna tänkas adda mig i dessa grupper, begriper bara inte hur det går till utan mitt godkännande?
AHA https://www.sweclockers.com/forum/trad/1511920-morsans-facebo...
citat "Skrivet av Ang3r:
Är det några relevanta grupper det handlar om? Rätta mig någon om jag har fel, men jag tror man kan bjuda in vänner till en grupp utan att man behöver godkänna medlemskap.
Den funktionen är helt retarded på Facebook. En kollega som började bjuda in mig i högerextrema grupper *facepalm*.. Vart ett jäkla liv på några av mina vänner och jag var helt oförstådd vad fasen de snackade om. En sa tom upp vänskapen..."
"Vänner som bjuder in en till grupper på Facebook, gör så att man automatiskt blir medlem i gruppen. Det har alltså ingenting med att hon har fått ett hackat Facebook-konto, utan det är bara hennes vänner på det sociala nätverket som har bjudit in henne till dessa grupper
Om hon inte vill vara med i gruppen, kan hon enkelt gå ur den. Om hon inte vill att hon ska bli inbjuden igen av hennes vänner, så kan hon kryssa i "tillåt inte att vänner ska bjuda in mig i framtiden", eller nått sånt. Kryssrutan ligger till vänster om knappen, som bekräftar att hon vill gå ur gruppen."