Följ Black Week på SweClockers

Köpes: Startknapp till Loque Ghost S1

Permalänk

Köpes: Startknapp till Loque Ghost S1

Hej,

Sladdarna lossnade från lödningen på min Startknapp. Tror jag förstörde kopparn på en av kontakterna när jag skulle löda fast den igen. Så om någon möjligtvis har en över efter byte till customknapp eller om du har en överbliven customknapp är jag väldigt intresserad av att köpa den hehe...

Har kontaktat Loque också men hört att de inte är kända för att svara snabbt så gör en chansning här också.

Bild stulen från reddit

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

@maxwell23: Är bilden status på knappen just idag?
Skicka den till mig så ska jag se om jag kan laga den åt dig!

Visa signatur

| PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Skrivet av DavidtheDoom:

@maxwell23: Är bilden status på knappen just idag?
Skicka den till mig så ska jag se om jag kan laga den åt dig!

Nej jag kan ta en bild i eftermiddag på hur min ser ut i verkligheten sjysst om du kan laga den! Hade uppskattats

Permalänk
Medlem

@maxwell23: I värsta fall sitter jag på en sån här som du kan få för 20-30:- inkl frakt.

Visa signatur

MAIN » CM NR200P | Ryzen 3800X | ASUS STRIX X570-I | G.Skill Trident Z Neo 2x16 GB 3600MHz CL16 | Radeon RX 7900XTX Liquid Devil | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Asus Loki SFX-L 1000W | EKWB Custom Loop | Sennheiser GAME One | Corsair Masterkeys Pro M | Logitech G502 Lightspeed Powerplay | HTC Vive Pro Wireless

NAS » Silverstone DS380 | Fractal Design 300W PSU | Core i5 3570k | ASUS P8Z77-I Deluxe | Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600MHz CL9 | IBM ServeRAID M5110

Använder Better SweClockers med Soitora's Mörka tema aktivt

Permalänk
Skrivet av Zilanto:

@maxwell23: I värsta fall sitter jag på en sån här som du kan få för 20-30:- inkl frakt.

Sjysst! Har dock en Kjell och company på andra sidan gatan så kan kirra en där men tack för förslaget! Och tipset