Digitala spelkoder XB1 - paketpris BF5 XB1, CoD Black Ops 4 XB1, BF1 XB1, Titanfall 2, Anthem XB1

Permalänk
Medlem

Digitala spelkoder XB1 - paketpris BF5 XB1, CoD Black Ops 4 XB1, BF1 XB1, Titanfall 2, Anthem XB1

Hej, fortsätter att göra mig av med gamla koder som jag har liggandes. Denna gång säljer jag sälja dessa som en bundle. Det vill säga att man budar på alla. Vill man inte ha koderna så kan man ge bort dem till andra eller sig själv. OM det inte är uppenbart att två olika personer verkligen bara vill buda på ett spel vardera och erbjuder mer än 100 kr per spel.

För att förtydliga så kommer jag se ett bud på allt för 150 kr högre än ett bud på 100 kr på bara ett spel.

Det som ingår i paketet är:

Battlefield 5 - XB1
Black Ops 4 - XB1
Battlefield 1 - XB1
Titanfall 2 - XB1
Anthem - XB1

Jag sätter priset från 31 kr - Så att jag inte går minus på själva affären. Har lånat bilderna till annonsen.

Kommer köra budgivningen tills jag är nöjd eller intresset dör ut, men troligtvis inte längre än till imorgon kväll.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan börja med ett bud på 50SEK!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tyrken:

Kan börja med ett bud på 50SEK!

Trevligt, noterat

Permalänk
Medlem

100:-

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 3700X, Cooler Master ML360R, MSI MPG X570 GAMING PRO CARBON WIFI, G.SKill 32GB 3600Mhz CL16, ASUS ROG STRIX GTX 1080 Ti GAMING OC , Samsung 970 Evo Plus 1TB + WD4TB + Seagate ST4TB, Lian Li PC O11, Seasonic PRIME 850W.

Monitorer: Asus ROG Swift PG348Q + ASUS ROG Swift PG279Q
Tangentbord och mus: Steelseries Apex 7 Pro + Steelseries Rival 700

Permalänk
Medlem
Skrivet av hundenBoss:

Noterat.

Permalänk
Medlem

Avslutar annonsen, meddelar budvinnaren.