HELT NY Dell Alienware 55" OLED-spelskärm: AW5520QF

Permalänk

Den ligger fortfarande i kartong, ouppackad. Den blir för stor för mig, så jag ger någon annan möjlighet att köpa den.

Nypris på Dell´s hemsida är~36 tusen, jag vill ha 20 tusen.

Länk till produkten Länk till skärmen

Jag bor i Skurup, utanför Malmö och ser med fördel om ni kunde hämta den på plats, men jag kan även ombesörja att frakta den, men då står ni för frakt.

Vill ni inte ge 20 tusen, så kom med bud.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

varför inte bara returera?

Inlägg redigerad /Moderator
Permalänk
Medlem

Är det inte denna som gick för 16K nyss?

Visa signatur

7800X3D
4090 G OC

Permalänk
Skrivet av Hattifnatten:

Är det inte denna som gick för 16K nyss?

Njae, 16990:- kostade den, men fanns endast tre exemplar kvar, så jag hade tur. Men insåg sedan att den är för stor för mitt rum och tänkte därför se om man kan få 20 för den, den kostar trots allt betydligt mer i vanliga fall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sharadkingboy:

Njae, 16990:- kostade den, men fanns endast tre exemplar kvar, så jag hade tur. Men insåg sedan att den är för stor för mitt rum och tänkte därför se om man kan få 20 för den, den kostar trots allt betydligt mer i vanliga fall.

Bingo

Visa signatur

7800X3D
4090 G OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hattifnatten:

Bara att kolla prisjakten de är ingen billig skärm billigaste butik som har den hemma Webhallen bara 29990 kr som hittat
Men som säljaren säger en för stor skärm

Visa signatur

Låda thermaltake view 91 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm + 1 x 420mm radiatorer Minne 8 X 16Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC WATERFORCE WB AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm ASUS 43" ROG Strix XG438QR 4K VA HDR 120 Hz

Permalänk