PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem
Skrivet av adjek:

Yes, det är vad vinsten är.

Ok, tack för info, något annat vore iofs orimligt känner jag nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Humwee:

Kanske någon som redan skrivit. Men det verkar som Dustin Home öppnat för bokning igen sen igår. Jag beställde sent 2020-10-24 och har inte hört något annat än att de inte kan säga något om varken köplats eller hur många bokningar de har. Men om de nu öppnat för bokning igen till skillnad från många andra borde det ju se ljust ut?

Jag kan inte ens få fram länken på konsolen hos dem. Du borde ju få en skickad till dig idag om de får in.

Permalänk

Tycker det är så jobbigt att alla hemsidor kör olika tider. Runt 11/12 tiden hade varit skönt. Slipper man sitta hela dagen framför datorn

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Biggiiiss:

Tycker det är så jobbigt att alla hemsidor kör olika tider. Runt 11/12 tiden hade varit skönt. Slipper man sitta hela dagen framför datorn

Du kan ju passa på att jobba lite under dagen också😂

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cybrus:

Hur bokar man? Jag hittar inget.

När jag går in på produkten kan man lägga beställning. Det har inte gått förut. men sen står det nedanför:
VIKTIGT! På grund av begränsad tillgänglighet och stor efterfrågan är leveransdatum okänt. Placera gärna Er beställning för att få en plats i kön, då vi jobbar med vår leverantör att få kontinuerliga leveranser och leverera produkten så snart nya enheter finns tillgängliga igen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biggiiiss:

Tycker det är så jobbigt att alla hemsidor kör olika tider. Runt 11/12 tiden hade varit skönt. Slipper man sitta hela dagen framför datorn

Bästa hade varit om Playstation Direct öppnade i Europa. Alla beställningar på Playstation görs genom Sony, de i sin tur skickar ut ordrar till återförsäljarna som senare skickar det vidare till slutkunderna. Maximalt 1 artikel per hushåll tills det är mer stabilt. Då får man bort alla scalpers och lyckosökare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Humwee:

När jag går in på produkten kan man lägga beställning. Det har inte gått förut. men sen står det nedanför:
VIKTIGT! På grund av begränsad tillgänglighet och stor efterfrågan är leveransdatum okänt. Placera gärna Er beställning för att få en plats i kön, då vi jobbar med vår leverantör att få kontinuerliga leveranser och leverera produkten så snart nya enheter finns tillgängliga igen.

Kan du skicka länken? Finns inte om man söker

Permalänk
Medlem
Skrivet av Humwee:

När jag går in på produkten kan man lägga beställning. Det har inte gått förut. men sen står det nedanför:
VIKTIGT! På grund av begränsad tillgänglighet och stor efterfrågan är leveransdatum okänt. Placera gärna Er beställning för att få en plats i kön, då vi jobbar med vår leverantör att få kontinuerliga leveranser och leverera produkten så snart nya enheter finns tillgängliga igen.

Jag hittar den inte i deras sortiment. Du råkar inte ha en länk till sidan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av koreinu:

Jag kan inte ens få fram länken på konsolen hos dem. Du borde ju få en skickad till dig idag om de får in.

Märkligt? jag kan söka fram den sen igår. Det har jag inte kunnat göra tidigare?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cybrus:

Jag hittar den inte i deras sortiment. Du råkar inte ha en länk till sidan?

https://www.dustinhome.se/product/5011155750/

Den länk jag hittar, men den går inte att lägga i kundvagnen. Knappen finns där men gör ingenting.

Permalänk
Medlem

Jag verkar inte kunna söka heller men då jag hade en tidigare beställning så hittar jag länken. Se här:
https://www.dustinhome.se/product/5011155750/sony-playstation...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cybrus:

Jag hittar den inte i deras sortiment. Du råkar inte ha en länk till sidan?

https://www.dustinhome.se/product/5011155750/sony-playstation...

Permalänk
Medlem

Verkar inte gå att lägga i kundvagnen.

Permalänk
Medlem

Skrev till amazon, fick ett litet vänligare svar än vanligtvis.

-Tyvärr så har vi inte fått in ps5 ännu, och vi har inte heller någon uppdatering på när det kan komma in i våra lager. Men dem jobbar på det, så förhoppnignsvis om inte allt för lång tid!

Vi håller tummarna 20/11 beställare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av cosmo_k:

Verkar inte gå att lägga i kundvagnen.

Det är samma här. Tack för länken iallafall!

Permalänk

Har dustin ens levererat 1 endaste ps5a? Elgignaten är inne på sin trejde utlottning, polaren har inte hört nått ang sin dustin beställning i november...

Visa signatur

PSN: Boosing

Permalänk
Medlem

Fick tilldelning på min PS5a Standard i fredags.

Butik: Webhallen
Beställning Lagd: 2020-02-28
Upphämtad: 2021-01-29

Permalänk
Medlem
Skrivet av olle:

Fick tilldelning på min PS5a Standard i fredags.

Butik: Webhallen
Beställning Lagd: 2020-02-28
Upphämtad: 2021-01-29

Jävlar vilken kö dom måste ha..

Permalänk
Medlem
Skrivet av olle:

Fick tilldelning på min PS5a Standard i fredags.

Butik: Webhallen
Beställning Lagd: 2020-02-28
Upphämtad: 2021-01-29

Mycket nöje! Men jösses, 11 månader 😰

Visa signatur

i5-13600KF, ASUS TUF 3080Ti, 32GB (2x16), B760-I Gaming, NR200P
Samsung G9, 32:9 @5120x1440 / LG CX 65” @4K

Permalänk
Avstängd

Någon som fått mail från EG om vinst i lotteriet. Klockan är ju nu 13:03😀

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefflo:

Någon som fått mail från EG om vinst i lotteriet. Klockan är ju nu 13:03😀

Jamen håll i dig Stefflo
bara 3 minuter har gått nu..

Permalänk
Medlem

Vet någon om det har varit några drops på den digitala? I nuläget tar man ju den man kommer över men jag hade i vart fall föredragit den digitala.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefflo:

Någon som fått mail från EG om vinst i lotteriet. Klockan är ju nu 13:03😀

Inget än!

Permalänk
Skrivet av Stefflo:

Någon som fått mail från EG om vinst i lotteriet. Klockan är ju nu 13:03😀

Nope ingen vinst än

Permalänk
Medlem
Skrivet av babboska:

Vet någon om det har varit några drops på den digitala? I nuläget tar man ju den man kommer över men jag hade i vart fall föredragit den digitala.

Frågade EG om denna lottning, om de berörde digitala leveranser med, icke.

Permalänk
Medlem

Står klart och tydligt att det är strax efter 13:00

Permalänk
Avstängd
Skrivet av LonniE88:

Står klart och tydligt att det är strax efter 13:00

13:07 måste räknas som straxt efter 13:00 ju🤪

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefflo:

Någon som fått mail från EG om vinst i lotteriet. Klockan är ju nu 13:03😀

Skulle inte förvåna mig om de gått till 50 randoms som aldrig skulle få för sig att gå in här och berätta om det. Frågan är om man får ett mail att man INTE kommer få någon?

Permalänk
Medlem
Skrivet av fenrisulfven:

Skulle inte förvåna mig om de gått till 50 randoms som aldrig skulle få för sig att gå in här och berätta om det. Frågan är om man får ett mail att man INTE kommer få någon?

Senast så fick vinnarna mejl men alla ”förlorare” fick inte mejl om att de inte vann.

Permalänk

Lycka till allihopa, blir glad om bara en i den här tråden får en kod hahaha