Spelaren borta på YouTube

Permalänk
Medlem

Spelaren borta på YouTube

Vet inte vad jag gjort för fel men bara hör och inte ser videorna på YouTube

Visa signatur

[AMD Ryzen 9 3900X] [ASUS GeForce RTX 2080 Ti] [LG OLED 55 C9 som skärm] [Samsung HW-Q96R till ljudet]

Permalänk
Medlem

Du ser ut att ha en väldig massa plugins. Testa stänga av dem och se om det löser problemet. I så fall får du helt enkelt aktivera dem en och en tills du hittar den som orsakar felet.

Får du samma problem i andra webbläsare?

EDIT: Testa rensa cookies också.

Visa signatur

---

Permalänk
Moderator
Forumledare

@yrfhar: Känns spontant som där är något som blockerar spelaren.

Är det chrome? Förr kunde hårdvaruacceleration ställa till en del

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorian:

Du ser ut att ha en väldig massa plugins. Testa stänga av dem och se om det löser problemet. I så fall får du helt enkelt aktivera dem en och en tills du hittar den som orsakar felet.

Får du samma problem i andra webbläsare?

EDIT: Testa rensa cookies också.

Skrivet av NordhNet:

@yrfhar: Känns spontant som där är något som blockerar spelaren.

Är det chrome? Förr kunde hårdvaruacceleration ställa till en del

Har fungerat med Enhancer for YouTube innan och utan den kan YT kvitta 😂
Ja, det är Chrome och går att se videorna när man bläddrar och klickar men så fort jag använder sök blir det som i videon.

Visa signatur

[AMD Ryzen 9 3900X] [ASUS GeForce RTX 2080 Ti] [LG OLED 55 C9 som skärm] [Samsung HW-Q96R till ljudet]

Permalänk
Medlem
Skrivet av yrfhar:

Har fungerat med Enhancer for YouTube innan och utan den kan YT kvitta 😂
Ja, det är Chrome och går att se videorna när man bläddrar och klickar men så fort jag använder sök blir det som i videon.

Kvarstår problemet om du kör i inkognitoläge?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cenorida:

Kvarstår problemet om du kör i inkognitoläge?

Är samma där. Fast tror egentligen jag råkar klicka fel på något som kör igång kön som inte visas. Blir lika förbannad när jag få igång minispelaren men nu visas inventing istället utan att jag blockat något. Dock Blockat chatten och blaffan som kommer fram när man pausar. Gillar innehållet på YouTube men inte WebUI. Älskar dock funktionen att kunna stega bildruta för bildruta fram och tillbaka med , och .
.

Visa signatur