Rolig, spännande eller meningsfull present till en person intresserad av media och digitalt skapande?

Permalänk
Medlem

Rolig, spännande eller meningsfull present till en person intresserad av media och digitalt skapande?

Hejsan!

Min sambo fyller strax 26 och jag brukar köpa presenter som relateras till något av hennes intressen. Hon läser Media- och processdesign på Uni och jobbar mycket med Adobe-programmen, ritar/målar/gör logotyper och omslag, läser olika nyhetssidor, kollar mycket på film och filmanalyser på youtube osv. Sånt som en mediaintresserad gillar helt enkelt. Ös gärna på med tips på presenter som man kanske inte tänker på att köpa på egen hand men som kan vara kul eller meningsfullt att ha! Vad var ditt senaste inköp som du är nöjd med? Eller vad kikar du på?

Min budget är lite oklar men vi brukar lägga max 1000:- om det inte är något särskilt.

Visa signatur

I5 9600K | 16GB CORSAIR | AORUS MASTER-CF | 1TB SAMSUNG 970 NVME | CORSAIR 850W | PHANTEKS ENTHOO | msi g241, xtrfy k4, xtrfy m4, xtrfy musmatta, logitech g533.

Permalänk
Medlem

Om ni inte redan har en så känns en ritplatta given. Wacom intous s passar din budget.
Köpte en för ett par år sedan och känner fortfarande att det är ett av mina bättre köp.