Samsung storsatsar på spelande med 2022 års TV-modeller

Permalänk
Skrivet av PlogarN97:

Jag förstår inte vad du menar. Mina föräldrar har en LG CX med sugigt OS så de har istället en apple tv, som de styr med LG fjärrisen. Funkar så direkt, behöver inte ens ställas in att LG fjärrkontrollen ska användas. Så vari ligger osmidigheten?

Dessutom så använder föräldrarna både iphone och ipad, så det är mycket bättre att gränssnittet på TVn är likt det än att använda LGs egna sugiga gränssnitt där dessutom många appar saknas.

Så vad är det smidigare med det interna i det exemplet?

Jag äger själv samma modell av TV och jag kan inte påstå att jag tycker OS’et är ”sugigt”.. Det är väldigt rappt och har alla appar jag behöver iaf, Netflix, Viaplay, Youtube, Disney+, Spotify. Sen har ju TVn inbyggd Apple TV så jag sålde min gamla jag hade till den föregående TVn.

Visa signatur

i7 11700K | ASUS ROG Strix Z590-A | ASUS ROG Strix 3070 Ti | Corsair Vengeance 32GB 3200mhz | 980 Pro 1TB | Corsair RM750X V2 | Fractal Design Meshify 2 Compact | G303 Shroud Edition
i7 8700K   | ASUS ROG Strix Z370-F | MSI Gaming 1080Ti | Corsair Vengeance 16GB 2666mhz | 970 EVO 500gb | Fractal Design 650W | Cooler Master 690II | G Pro Wireless