Permalänk
Medlem

Hallon mobilt bredband billigast?

Min syster har bredband i sin lägenhet, Men dyrt abonnemang (nu Teracom men andra bolag är också dyra 500 kr minst). En andra lösning är Wifi med router och en billig lösning är Hallon. Nackdelen är att köpa router separat själv men trots allt en engångskostnad. Behöver hjälp med billig router och vilket abonnemang som är billigast (100 GB ). Hur fungerar abonnemang med SIM kort som var billigast?

Permalänk
Medlem
Skrivet av rolnil:

Min syster har bredband i sin lägenhet, Men dyrt abonnemang (nu Teracom men andra bolag är också dyra 500 kr minst). En andra lösning är Wifi med router och en billig lösning är Hallon. Nackdelen är att köpa router separat själv men trots allt en engångskostnad. Behöver hjälp med billig router och vilket abonnemang som är billigast (100 GB ). Hur fungerar abonnemang med SIM kort som var billigast?

Vart i landet bor din syster? Har ni kollat Tres täckningskarta (Hallon är ett varumärke från Tre och använder Tres nät)?

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem