Äldre konsoler, spel, tillbehör mm..

Permalänk
Medlem

Äldre konsoler, spel, tillbehör mm..

Köper Äldre konsoler, spel, tillbehör mm..

Playstation 1
Allt inom Nintendo
Allt inom Sega
Även andra tillverkare kan vara av intresse
Köper även pins, leksaker, kläder mm.. med tillverkares loggor eller karaktärer.

Har du något som du tror jag kan vara intresserad av tveka inte att kontakta mig.

Har du något du vill sälja skicka en bild/bilder via PM och ett pris.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Spelar Just Nu: Planet Crafter Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI, Borderlands 4
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem

Har lite grejer, bla:

Super Gameboy till SNES (den där adaptern till SNES för att kunna spela GB och GBC (?) på TVn i färg)
5-6st minneskort till Dreamcast, de där som ser ut som små gameboys (HKT7000) i svart transparent material
Ett NES spel - Rad Gravity, SCN, komplett i box i mycket fint skick. Någon 31-in-1 kassett från 80-talet tror jag att jag också har.

Visa signatur

5600X | Asus A520M-A II | Samsung 1TB | 32GB 3200MHz | EVGA 1070 8GB (Musikprodd)
MBA M1 8GB 256GB (Jobb)

Permalänk
Medlem

har en oöppnad Playstation 5 med extra handkontroll och en laddstation för handkontrollerna (också oöppnade) har kvitto på allt. men kanske är för nytt?
mvh

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk

Wii, 3 kontroller, 3 spel?

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem

har även wii med ett gäng spel och tillbehör. och även ett xbox 360 med ett gäng spel.

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

har även kvar mitt Nintendo medlemsklubb kort old school 🙂 medlem nr 1 också så jag var första medlemmen 😁🙂

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

Tacksam om alla skriver PM och skickar bild på det ni säljer. Blir bara drygt att hålla koll i tråden.
Skriv gärna ett pris också.

Visa signatur

Spelar Just Nu: Planet Crafter Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI, Borderlands 4
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"