DevOps | Nackademin vs Chas Academy

Permalänk

DevOps | Nackademin vs Chas Academy

Tja gott folk!

Har sökt in på båda skolorna och undrar vilken man ska välja? vad är för och nackdelar med skolorna? för ni som gått på dessa skolor hur var eran upplevelse.

Hur är skolorna på insidan? verkar inte kunna hitta några bilder och speciellt inte på Chas nya skola.

Permalänk
Medlem

Jag var på chas nyligen och skrev ett preppkurs prov. Tyckte lokalerna verkade väldigt fräscha och nya + att prov ansvarig var väldigt trevlig, Det låg väldigt bra till där i globen gallerian.

Permalänk
Skrivet av Vobbo:

Jag var på chas nyligen och skrev ett preppkurs prov. Tyckte lokalerna verkade väldigt fräscha och nya + att prov ansvarig var väldigt trevlig, Det låg väldigt bra till där i globen gallerian.

Hur var skolans storlek? Liten? Gillar att sitta och plugga i skolan när det inte finns några lektioner, finns det fria ytor för att plugga?

Permalänk
Medlem
Skrivet av LebronJames23:

Hur var skolans storlek? Liten? Gillar att sitta och plugga i skolan när det inte finns några lektioner, finns det fria ytor för att plugga?

Jag gick inte omkring och drog en stor inspektion direkt men det verkade ha rätt sköna lokaler ärligt talat och ett fräscht kök.
vet ej riktigt hur stort det var men upplevde det större än Stockholms tekniska institut, Fick en techföretag känsla av lokalerna.
chas har väll bara IT utbildningar? nackademin har allt möjligt.
Kändes modern, Chas ligger ju som sagt i Globen galleria och nackademin i solna? så beror ju på vart du bor också.

Permalänk
Medlem

Tja gott folk!

Har sökt in på båda skolorna och undrar vilken man ska välja? vad är för och nackdelar med skolorna? för ni som gått på dessa skolor hur var eran upplevelse.

Hur är skolorna på insidan? verkar inte kunna hitta några bilder och speciellt inte på Chas nya skola.

vad valde du?

Permalänk
Skrivet av Vobbo:

vad valde du?

Chas, gillar att skolan bara är IT och tycker att Chas ligger bättre till.

Permalänk
Medlem

Chas, gillar att skolan bara är IT och tycker att Chas ligger bättre till.

tror jag kommer göra samma sak faktiskt.

Permalänk
Skrivet av Vobbo:

tror jag kommer göra samma sak faktiskt.

Vilken utbildning sökte du till på skolan?