Elscooter som gick sönder på garanti CDON

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarato:

Varför du inte direkt gav oss korrekt information gör ju såklart att det blir svårare att hjälpa dig.

Troligtvis för att han redan visste att han inte kan få ut nåt den "riktiga" vägen och ville väl se om nån hade andra förslag.

Till ts:
Cdon tar inget ansvar här då du egentligen inte köper varan av cdon utan av företaget som sålt den. Det verkar ha lagt ner så det finns ingen att ställa några krav till mven om du hade haft rätten att göra det, vilket du inte har. Lämna in scootern på en verkstad så lagar de den åt dig. De är inte så komplicerade att laga och det enda som är dyrt är batteriet.

Du kan även använda köplagen och se om du kan klämma dit säljaren istället men det brukar vara svårt.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk

Det är lugnt, det har löst sig jag får tillbaka hela summan ändå.

Visa signatur

CPU : Intel Core i7 8700K | MOBO : MSI Z370-A PRO
GPU : Nvidia Geforce GTX 2060 6GB
RAM : Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 2600MHz
SSD : Samsung EVO 850 500GB SSD x2
https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers#/m...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nightwing:

Det är lugnt, det har löst sig jag får tillbaka hela summan ändå.

Det är det nog ingen som går på

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nightwing:

Det är lugnt, det har löst sig jag får tillbaka hela summan ändå.

Vad fult hanterat av dig..

Permalänk
Skrivet av Maddoxswe:

Vad fult hanterat av dig..

Vad menar du? tillverkaren hörde av sig i och med att jag rapporterade felet den 18e?
Förstår inte varför tråden spårade ur men Admin kan gärna låsa den då folk verkar upprörda för ingenting.

Visa signatur

CPU : Intel Core i7 8700K | MOBO : MSI Z370-A PRO
GPU : Nvidia Geforce GTX 2060 6GB
RAM : Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 2600MHz
SSD : Samsung EVO 850 500GB SSD x2
https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers#/m...