Skal/skärmskydd iphone 13

Permalänk
Medlem

Skal/skärmskydd iphone 13

Precis köpt en iphone 13 nu i dagarna. inte haft "ny" telefon på evigheter köpt budget vartannat år.

Är det stor skillnad på skärmskydd och skal?

Och har ni något tips på de vettigaste skärmskydden/skal man ska rikta in sig på?

tack för svar

Permalänk
Medlem

Skärmskydd verkar vara ungefär samma kvalitet oavsett om du betalar 50kr eller 250kr. Jag brukar köpa mina på Ica för ~120kr eller vad dom kostar pga bekvämlighet.

När det gäller skal finns det rätt stor variation på kvalitet dock så beroende på vad för krav du har på skalet så kan det kosta allt från ganska billigt till väldigt dyrt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tonii:

Skärmskydd verkar vara ungefär samma kvalitet oavsett om du betalar 50kr eller 250kr. Jag brukar köpa mina på Ica för ~120kr eller vad dom kostar pga bekvämlighet.

När det gäller skal finns det rätt stor variation på kvalitet dock så beroende på vad för krav du har på skalet så kan det kosta allt från ganska billigt till väldigt dyrt.

Schysst tack för svar, ja att den skyddar telefonen helt enkelt är väl enda kraven egentligen, lägger gärna mer om jag vet att det ger bra skydd. har du tips på något speciellt märke?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blancc:

Schysst tack för svar, ja att den skyddar telefonen helt enkelt är väl enda kraven egentligen, lägger gärna mer om jag vet att det ger bra skydd. har du tips på något speciellt märke?

Hur bra skydd behöver du? Jobbar du inom industri, bygg, hantverkare etc så kanske en otterbox (eller liknande) är att föredra men om du jobbar på kontor så kanske ett skal från nudient (eller liknande) räcker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tonii:

Hur bra skydd behöver du? Jobbar du inom industri, bygg, hantverkare etc så kanske en otterbox (eller liknande) är att föredra men om du jobbar på kontor så kanske ett skal från nudient (eller liknande) räcker.

Ja jag jobbar på lager så känns som jag behöver ett ganska robust skal. scrollar igenom lite på otterbox hemsida nu känns som vettiga alternativ.

Svar på §9 raderat. // MOD
Permalänk
Moderator
Moderator

*Tråd rensad.*

Handel är endast tillåten i marknaden.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Ok, sorry