Permalänk
Medlem

Rasism är inte bra för en

Är det bara jag som anser att rasism inte är så bra för en? Jag är reggad på flashback forum och många där är rasister och skriver inlägg att det är för mycket invandring till Sverige, det är synd för dom är även självmordsbenägna vissa där.

Det är inte bra att vara "rasse" och må så dåligt, visst många invandrare är dumma och begår brott, men det är idioti att vara hel-hjärtad rasist anser jag . För du riskerar att må dåligt över det.

Hat löser ingenting.

Bättre att gilla sina datorer och gilla sig själv, hat löser inte livet. Däremot håller jag med att man bör tala svenska i Sverige, sedan om det är rasism det tror jag inte på.

Jag har själv invandrarbakgrund ändå också. Men anser att flashback har gått över styr med vissa trådar där.

Permalänk
Medlem

Om FB gått överstyr jämfört med förra året eller förra decenniet så undrar jag ju hur det skulle gå till.

Värre är att det nu ser ut som på FB för tio år sen på annat håll. Varenda kommentarsfält oavsett vad den handlar om kan idag landa i att det är bö.. Eller nått.

Om ämnet är bilar, film eller trädgård verkar knappt korrelera till svaret på allt.

Lösningen hittils verkar vara att flytta kommentarer under 25 reklamrutor.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

På Sweclockers kan man diskutera högt och lågt men allt platsar inte.

Det är svårt att se hur detta tråden kommer fortsätta vara konstruktiv och givande efter första sidan och dessutom vara förenlig med Sweclockers ämnesområde.

*Tråd låst*

/Mod

Visa signatur

| PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin