När släpper AMD sin processor 8900x3d tro?

Permalänk
Medlem

När släpper AMD sin processor 8900x3d tro?

Och när kommer dom nya grafikkorten må tro?:)

Permalänk
Medlem

Inom en månad (på Computex) bör vi få mer officiell information. X3D av nästa generation lär dock dröja till nästa år, då AMD antagligen lanserar de vanliga processorerna först som de brukar göra.

Visa signatur

Ryzen 9 5900X @ +100MHz & CO -23.5 | RTX 3070 @ 2GHz 16Gbps 956mV | 32GB @ 3600MT/s CL14

Permalänk
Medlem
Skrivet av Decster:

Inom en månad (på Computex) bör vi få mer officiell information. X3D av nästa generation lär dock dröja till nästa år, då AMD antagligen lanserar de vanliga processorerna först som de brukar göra.

Hoppas! Aha okej jag visste inte att X3D släpps senare 🤔 går nämligen i tankarna att bygga ny dator och funderar kring om det är värt att vänta in X3D:n men så länge orkar man kanske inte vänta

Permalänk
Medlem
Skrivet av pollyman:

Hoppas! Aha okej jag visste inte att X3D släpps senare 🤔 går nämligen i tankarna att bygga ny dator och funderar kring om det är värt att vänta in X3D:n men så länge orkar man kanske inte vänta

April nästa år skulle jag gissa att X3d lanseras

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishchef_90:

April nästa år skulle jag gissa att X3d lanseras

Du har säkert rätt 👍 blir nog en 7800X3D då istället. Den kanske droppar i pris snart också