Permalänk
Medlem

Google Pixel 1

Hej!

Söker en Google Pixel 1 (den från 2016).

Skriv här eller skicka PM! Kan hämta runtom Östergötland, men kan även köpa på distans.

Mvh

Läs hela annonsen här

Visa signatur

5800X3D @Kombo Strike 3 / 32GB DR RAM @3800MHz,CL16 / 3090 Turbo @1695MHz,0.750V

Permalänk
Medlem

Jag tror jag har en i någon flyttkartong med originallåda osv. Får göra ett rejält djupdyk isåfall
Vad är den värd?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bosendorfer:

Jag tror jag har en i någon flyttkartong med originallåda osv. Får göra ett rejält djupdyk isåfall
Vad är den värd?

Av ren nyfikenhet önskar jag att ni håller konversationen i denna tråd 😁

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bosendorfer:

Vad är den värd?

Jag köpte en på forumet här för ett par månader sen för 300:- + frakt.
Den gav tyvärr upp och vägrar starta även med kabel i...

Visa signatur

5800X3D @Kombo Strike 3 / 32GB DR RAM @3800MHz,CL16 / 3090 Turbo @1695MHz,0.750V

Permalänk
Medlem

Hittar telefonen. Laddar från 0 till 20%. Upptäcker >500 st gamla glömde bilder. Kopplar till datorns USB. Telefonen hänger sig och slocknar. Nu startar den inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bosendorfer:

Hittar telefonen. Laddar från 0 till 20%. Upptäcker >500 st gamla glömde bilder. Kopplar till datorns USB. Telefonen hänger sig och slocknar. Nu startar den inte.

Ajdå Kanske är värt att lämna den på laddning över natten?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Finns ett företag som säljer hellt nya i obruten kartong för 1200kr på ebay.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bosendorfer:

Hur har det gått, är den helt död?

Skrivet av MrCrab:

Finns ett företag som säljer hellt nya i obruten kartong för 1200kr på ebay.

Endast 32GB tyvärr.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Den är helt död, så du får nog leta efter en annan tyvärr

Ska se om jag kan ta med den till jobbet och spänningsmata den utan batteri för att rädda mina bilder.
Men det kan ju vara något annat som gör att den inte startar också.
Är du intresserad av den om den går igång utan batteri?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bosendorfer:

Den är helt död, så du får nog leta efter en annan tyvärr

Ska se om jag kan ta med den till jobbet och spänningsmata den utan batteri för att rädda mina bilder.
Men det kan ju vara något annat som gör att den inte startar också.
Är du intresserad av den om den går igång utan batteri?

Nej tyvärr, batteri måste jag faktiskt ha. Men tack ändå!

Visa signatur