Lian Li INF Fläktar, Asus Prime Z490 + i5 10600K - Lian Li Chassi - EK 360 AiO m.m

Permalänk
Medlem

Lian Li INF Fläktar, Asus Prime Z490 + i5 10600K - Lian Li Chassi - EK 360 AiO m.m

Har en del överblivet efter uppgradering av ena datorn i hemmet.
Allt är komplett med skruvar och tillbehör om inget annat anges.
Skickas mod förskottsbetalning, referenser finns, både här på Swec och Tradera för dom som önskar detta. Mer bilder och info kan ordnas efter önskemål.
Vid flera intresserade gäller budgivning, sluttid sätts i samband med första bud
Vid för lågt bud förbehåller jag mig rätten att avstå försäljning helt

Komponenter Köpta på Inet Dec 2020

• MB > Asus Z-490 Prime-A - Komplett i kartong - 1200 kr

• CPU > i5 10600K - Aldrig överklockad eller använd till mining - 1200 kr

• RAM > 32gb DDR4 (2x16gb) - 3200MHz CL16 + 2st Light Enhancement - 1000 kr

• PSU > 750W 80+ Gold Corsair RM750X Vitt (2018 modellen) - 800 kr

MB har något känt fel på Realtek kretsen för nätverkskortet - Inget som påverkar övriga funktioner på moderkortet. Påverkar såvitt jag vet alla modekort med denna krets oavsett märke, om nu ingen uppdatering släppts efter 2023 när jag grävde i det senast.
Vid omstart av datorn så funkar helt enkelt inte nätverkskortet och säger att kabel inte är ansluten, löses genom omstart eller inaktivera > aktivera nätverkskortet igen sedan funkar det tills nästa omstart, löste det genom att sätta i ett pci-e 2.5G tp.link kort istället då jag aldrig orkade masa med det under garantitiden.

Lian LI Chassi + Fläktar + Strimer V2 köpta på Inet Nov 2023

Inga kartonger till fläktar finns kvar, men kommer i övrigt kompletta.
Fläktkontrollern säljs endast ihop med Lian Li SL 120 INF - Vita 3-pack
Övriga fläktar säljs styckvis med 4 skruvar + D-RGB kabel

• Lian Li SL 120 INF - Vita 3-pack inkl controller - 750 kr

• Lian Li SL 120 INF - Vita 2 st lösa - 200kr/st

• Lian Li SL 140 INF - Vita 6 st lösa - 250 kr/st

• Lian Li Strimer Plus V2 GPU : 12+4 > 3x8-pin + Moderkort 24-Pin - 750 kr

• Lian Li 011 Dynamic Evo XL Vit - 2000 kr

• AiO EK Nucleus CR360 RGB Vit - 1000 kr

• Lian Li UNI FAN TL/TL LCD Controller -NY, Oöppnad - 200 kr

Till chassit medföljer även en NZXT 4-port usb 2.0 intern hub + en usb3.0 > usb 2 adapter då chassit har dubbla usb 3.0 interna kontakter (2 portar får då 2.0 hastigheter såklart)
Chassit är 100% komplett i kartong och skulle utan att tveka passa i Inet's fyndhörna. Inga Skador, märken eller annat, mer än färgskav från skruvar till fläktar på sin höjd.
Mått 62x65x41 cm @ 16 kg om man vill kolla upp frakt
Annars kan jag mötas upp halvvägs om prutning uteblir.

Övriga äldre prylar, bud från 1 KR

• Powercolor Radeon HD 6950- Funkade sist jag kopplade i det för några år sedan, behöver ny kylpasta bara

• Phanteks Eclipse P400A D-RGB Vit - Komplett med 3 rgb fläktar

• Fractal Design Meshify C TG

• bequiet Luft kylare - oklart vilka cpu den passar, men 1151 med säkerhet

Kanske något för grabben eller dotterns första PC bygge?

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 500 kr Upphämtning (perfekt till systersonen som vill pröva att gå ifrån PS5))
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

FULL COUNTER

Permalänk
Medlem

Jag budar 100:- + frakt för bägge dessa ihop:

Phanteks Eclipse P400A D-RGB Vit
och
Fractal Design Meshify C TG

Om frakt gick att ordna förresten?

Permalänk
Medlem
Skrivet av buffelapa:

och

Ska han rodda med att skicka två chassi för 100:-, då hade jag hellre kört till tippen med dom!

Permalänk
Medlem
Skrivet av bobikong:

2 500 kr Upphämtning (perfekt till systersonen som vill pröva att gå ifrån PS5))

Vilka saker avser budet?

Skrivet av buffelapa:

och

Jag har dessvärre inte kartongerna till något av dessa chassin kvar
Tror eventuellt kartong till Meshify finns men där är det bara lådan som är kvar utan den inre skumplasten. Då sambon tagit denna låda till juldekorationer.

Permalänk
Medlem

Är det både GPU och MB strimer som ingår ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Timonski:

Är det både GPU och MB strimer som ingår ?

Initialt är det bara gpu strimer men jag överväger att sälja även 24-pin och skaffa den trådlösa i framtiden. I det fallet ingår controller i priset som såklart får ökas upp IOM 24-pin

Permalänk
Medlem

Ok , är intresserad av båda .

Permalänk
Medlem
Skrivet av osby0479:

Ska han rodda med att skicka två chassi för 100:-, då hade jag hellre kört till tippen med dom!

Men nu lades de ju ut med startbud på 1 krona och jag lägger ett bud, 5000% över startbud men det är orelevant, som inledning av en auktion.
Auktioner har en envis förmåga att förlöpa som så att buden börjar i den lägre änden för att sedan gå uppåt...

Skrivet av Sonaks:

Jag har dessvärre inte kartongerna till något av dessa chassin kvar
Tror eventuellt kartong till Meshify finns men där är det bara lådan som är kvar utan den inre skumplasten. Då sambon tagit denna låda till juldekorationer.

Eftersom mitt förra bud tydligen ansågs så oerhört oförskämt av somliga här så ändrar jag det till 100:- + frakt för bara Meshify-chassit då, om det går att skicka på ett någorlunda säkert vis, med eller utan orginallåda.
Om du inte pallar och föredrar att nån hämtar istället så förstår jag det också.

Permalänk
Medlem

Strimmor 200kr + frakt

Permalänk

Phanteks Eclipse P400A D-RGB Vit och Fractal Design Meshify C TG 200 kr kan hämta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av buffelapa:

Men nu lades de ju ut med startbud på 1 krona och jag lägger ett bud, 5000% över startbud men det är orelevant, som inledning av en auktion.
Auktioner har en envis förmåga att förlöpa som så att buden börjar i den lägre änden för att sedan gå uppåt...

Eftersom mitt förra bud tydligen ansågs så oerhört oförskämt av somliga här så ändrar jag det till 100:- + frakt för bara Meshify-chassit då, om det går att skicka på ett någorlunda säkert vis, med eller utan orginallåda.
Om du inte pallar och föredrar att nån hämtar istället så förstår jag det också.

Ditt första bud är helt acceptabelt då chassin bara står och tar upp plats i en garderob. Jag kan absolut kolla på frakt och ser vart det kan landa.

Ska bara ta en översyn av chassit och se hur skicket är då den stod i garaget en period i samband med flytt. Mvh Robert

Permalänk
Medlem
Skrivet av Timonski:

Ok , är intresserad av båda .

750 + frakt eller bud om fler är intresserade av båda

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sonaks:

Ditt första bud är helt acceptabelt då chassin bara står och tar upp plats i en garderob. Jag kan absolut kolla på frakt och ser vart det kan landa.

Ska bara ta en översyn av chassit och se hur skicket är då den stod i garaget en period i samband med flytt. Mvh Robert

Såg att nån bjöd på bägge chassina med hämtning, jag inser att det är en betydligt smidigare lösning för dig och drar tillbaka mitt bud och letar vidare istället.

Permalänk
Medlem
Skrivet av buffelapa:

Såg att nån bjöd på bägge chassina med hämtning, jag inser att det är en betydligt smidigare lösning för dig och drar tillbaka mitt bud och letar vidare istället.

Hej jag såg detta också, såklart smidigare för allas del om man kan hitta just chassin inom hämtavstånd då frakt blir orimligt dyr och det blir fort närmare nypris iom frakten. Tack och lycka till

Permalänk
Medlem
Skrivet av Borkborkbork:

Phanteks Eclipse P400A D-RGB Vit och Fractal Design Meshify C TG 200 kr kan hämta.

Dra iväg ett PM så kommer vi överens om tid och plats för avhämtning.

Mvh Robert

Permalänk
Medlem

Hej,

100:- + frakt för kylaren, kan även tänka mig oxå lägga bud på fläktarna om de finns kvar men ska först kolla vad jag har i förrådet

Permalänk
Medlem
Skrivet av nikvin:

Hej,

100:- + frakt för kylaren, kan även tänka mig oxå lägga bud på fläktarna om de finns kvar men ska först kolla vad jag har i förrådet

syftar du på bequiet luftkylaren eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sonaks:

syftar du på bequiet luftkylaren eller?

jajamän, sorry för oklarheten

Permalänk
Medlem
Skrivet av nikvin:

jajamän, sorry för oklarheten

Skicka iväg ett pm så tar vi resten där. Mvh

Permalänk
Medlem

Lian Li Strimer Plus V2 GPU : 12+4 > 3x8-pin + Moderkort 24-Pin - 750 kr

Drar till med ett snålt bud på 500 ink frakt, med motivering att det är fränt men ändå onödigt haha

Permalänk
Medlem
Skrivet av DanneEk:

Lian Li Strimer Plus V2 GPU : 12+4 > 3x8-pin + Moderkort 24-Pin - 750 kr

Drar till med ett snålt bud på 500 ink frakt, med motivering att det är fränt men ändå onödigt haha

Låter budet ligga ifall det drar igång någon budgivning.

Högsta bud för hela datorn komplett : 6000 kr + hämtning

Permalänk
Medlem

Lian Li Strimer Plus V2 GPU : 12+4 > 3x8-pin + Moderkort 24-Pin 550 ink frakt

Permalänk
Medlem

Nästan alla lian Li fläktar är sålda, finns 2 st 140mm SL Infinity kvar i dagsläget
Psu ligger med bud på tradera på 620 kr plus frakt
Även 115x kylaren ligger där med 1 kr i bud

Är priserna helt fel, ge bud så tar jag ställning till det då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Timonski:

Lian Li Strimer Plus V2 GPU : 12+4 > 3x8-pin + Moderkort 24-Pin 550 ink frakt

Noterar budet dock funderar jag på att svvakta försäljning tills strimer wireless kommer in i lager i någon svensk butik.

Men närmar sig buden 750+ frakt nivån så kommer jag givetvis släppa iväg dom båda två

Permalänk
Medlem

Hur tänker du kring CPU?

En ny 10600KF går för 1257 kr i dagsläget. På tradera går de för 800ish kr men då ska tradera ha sin provis också.

§2.5 raderat. // MOD

Är intresserad men vet inte riktigt vad jags ka buda då jag tycker ditt pris är en del för högt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eerieness:

Hur tänker du kring CPU?

En ny 10600KF går för 1257 kr i dagsläget. På tradera går de för 800ish kr men då ska tradera ha sin provis också.

Är intresserad men vet inte riktigt vad jags ka buda då jag tycker ditt pris är en del för högt.

Helt rimligt resonemang. Jag kollade läget lite innan försäljning och då låg det ute någon för 1500. Kollade inte avslutade annonser vid det tillfället.
Visste inte ens att det fanns att få tag på nya i butik fortfarande.

Bud är givetvis fritt fram. Fast blir det för lågt så kanske jag hellre stoppar in prylarna i familjens dator med z270 system fortfarande

Permalänk
Medlem

Endast moderkort + cpu kvar, 1800 + frakt

Permalänk
Medlem

1200 kr + frakt för moderkort och CPU.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad