Testpilot: Philips Evnia 32M2N8900 – QD-OLED för gaming med premium

Permalänk
Melding Plague

Testpilot: Philips Evnia 32M2N8900 – QD-OLED för gaming med premium

Sebastian ”Nissling” Pettersson undersöker en av höstens nya spelskärmar för den som vill ha extra allt.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Bildexpert

Kul att vara tillbaka här igen!

Om ni har några frågor eller feedback (ris som ros) tar jag gärna emot det här i tråden.

Permalänk

Tack för en mycket välskriven recension!
Tror min nästa skärm blir en qd-oled. Hoppas bara det dyker upp skärmar i 38 eller 40 21:9!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nissling:

Kul att vara tillbaka här igen!

Om ni har några frågor eller feedback (ris som ros) tar jag gärna emot det här i tråden.

Är det värt att tillägga i testet att USB-C laddar även en laptop i upp till 65W. Detta är en viktig funktion för mig som använder laptop så att ansluten laptop laddas samtidigt som den används.

Verkar vara en toppenskärm. Toppentest också!

Permalänk
Bildexpert
Skrivet av Zipparn:

Är det värt att tillägga i testet att USB-C laddar även en laptop i upp till 65W. Detta är en viktig funktion för mig som använder laptop så att ansluten laptop laddas samtidigt som den används.

Bra input! Jag hade fullt upp under de två veckorna jag hade skärmen framme att testa bild- och spelfunktioner att USB-C hamnade lite i skymundan tyvärr. Blir lätt så när tiden är lite begränsad.

Vanligtvis tar jag också upp kompatibiliteten med Mac via Thunderbolt men av tidigare nämnda skäl hann jag inte med det.

Kul att du uppskattar testet!

Permalänk
Medlem

Hur mer utförligt funkar skärmen med reflexer och speglar man sig själv i skärmen…om du förstår hur jag menar..?