Följ Black Week på SweClockers

bug: sortering för "+1" för black week tips

Permalänk
Medlem

bug: sortering för "+1" för black week tips

Om man på black week sidan sorterar för kolumnen +1 blir det fel. Den sorterar alfabetisk och inte värdet. Dvs. 30, 21, 2 sorteras som 30, 2, 21.

Firefox Android om det spelar roll.

Visa signatur

citera!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dosshell:

Om man på black week sidan sorterar för kolumnen +1 blir det fel. Den sorterar alfabetisk och inte värdet. Dvs. 30, 21, 2 sorteras som 30, 2, 21.

Firefox Android om det spelar roll.

Jag tycker att det ser ut att fungera, däremot är det ofta texten på knapparna inte får plats och att den kapats.

Dvs, för mig står det:

+2... +2... +27 +27

Det är inte samma sak som du ser?

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem
Skrivet av evil penguin:

Jag tycker att det ser ut att fungera, däremot är det ofta texten på knapparna inte får plats och att den kapats.

Dvs, för mig står det:

+2... +2... +27 +27

Det är inte samma sak som du ser?

Ja så är det ju såklart! Jag blev lite lurad. Tack.

Visa signatur

citera!

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Hej! Det här är tyvärr en ny bugg p.g.a. av det nya typsnittet Inter som används på sajten. Den är lite bredare än Arial och kan därmed trunkeras på vissa ställen.